PDA

Bekijk de volledige versie : HELP HELP HELP linkerkant doet niets meer..



PaulGTR
27-08-2006, 23:58
Hallo, ik heb een Sony AV8ES surround versterker.. ding doet het al een paar jaar erg goed.. en ben er zeer tevreden mee.

Nu ben ik net verhuisd , en zou vandaag de boel weer even aansluiten... alles werkt behalve het linkerkanaal... zowel op de A stand van speakers als de B speakers.. LINKS doet niets!!

Zet ik de versterker op vol vermogen hoor ik heel zachtjes de linkerbox.. rechts , center en surround werken zonder probleem..

Iemand een idee wat dit kan zijn...voorheen werkte de versterker 100%, ligt echt zeker weten aan de versterker.. alle instellingen nagelopen etc..

plz help!!

Peter Porrio
28-08-2006, 07:42
Controleer even of de speakerdraden goed in je reciever en in de speakerterminals zitten. Meestal is dit het probleem.

joostpolletje
28-08-2006, 10:18
Staat de Fader juist?

Seth__Gekko
28-08-2006, 11:13
Probeer anders even de speakers om te wisselen, dan weet je of het aan de speaker of aan de receiver ligt!

Edgar Smit
28-08-2006, 21:58
Wellicht tijdens het verhuizne de balans instellingen gewijzigd?

joostpolletje
28-08-2006, 22:04
Dat zou kunnen ja, De fader dus

PaulGTR
29-08-2006, 09:52
Jongens, alle instellingen zijn gechecked, met verschillende speakers etc.. hele linkerkant geluid is gewoon pleite.... ziet er naar uit dat een eindtrap eruit ligt...

Weet iemand wat dat ongev gaat kosten voor zon AV8ES?

Vriendelijk bdankt

Edgar Smit
29-08-2006, 20:43
Vervangen van eindtrappen wordt volgens mij nog maar weiig gedaan, meestal krijg je te horen dat een nieuwe receiver goedkoper is.

Ik zou even her en der wat informeren bij lokale electronica zaakjes.

Gerco Stuivenberg
29-08-2006, 21:07
Heb je ook aan de achterkant van de receiver gekeken of je niet de isolatie van de luidspreker-kabel er tussen hebt geklemd of dat er een breuk in de kabel zit??