PDA

Bekijk de volledige versie : Knight Rider Season 1-4 Box Limited Edition KITT (R2UK)



Leijo
30-08-2006, 02:38
Gevonden op Play.com:

Knight Rider: The Complete Seasons 1 - 4 Box Set - Limited Edition KITT (26 Discs)

111,99 GBP, releasedatum 13-11-2006

Ook verkrijgbaar als gewone box met alle vier de seizoenen voor 71,99 GBP, releasedatum 13-11-2006

Ik ben erg benieuwd naar hoe deze Limited Edition KITT eruit ziet (staat nog geen plaatje bij), hopelijk is 'ie zo lelijk dat ik niet m'n eerste twee R2NL seizoenen ga verkopen om deze te kunnen kopen... :?

Thijssie
30-08-2006, 09:37
Cool,

Weet iemand of we ook zo'n box kunnen verwachten in NL.

Want dan wacht ik nog even met kopen van seizoen 3 en 4.

Leijo
30-08-2006, 09:45
Cool,

Weet iemand of we ook zo'n box kunnen verwachten in NL.

Want dan wacht ik nog even met kopen van seizoen 3 en 4.

Dat was dus ook mijn gedachte. Toch flauw eigenlijk, dat je als je DVD's koopt op het moment dat ze voor het eerst uitgebracht worden, achteraf vaak eigenlijk genaaid wordt, doordat ze dan met veel vettere boxsets e.d. komen aanzetten. :?

Thijssie
30-08-2006, 14:42
Met serie's had je dit kunnen verwachten.

Heb er ook overgedacht om te wachten, maar om nou een paar jaar te wachten tot de box uitkomt. Nee.

Jammer dat seizoen 3 en 4 geen nl subs hebben in the UK, anders had ik de box gewoon daar gekocht.

Leijo
11-09-2006, 00:44
De Limited Edition K.I.T.T. is van de website van Play verdwenen. De gewone versie staat er wel nog op. Ik ben benieuwd of dit dan betekent dat 'ie gecancelled is...

intexor
12-09-2006, 08:01
ik ben er een beetje op aant rekenen dat van deze serie en bijv. ook van The A-Team nog wel complete series-boxen uitkomen. daarmee dat ik nog geen losse seizoenen heb gekocht, nog even afwachten.

Leijo
12-09-2006, 10:03
Ik kan dat niet. :-P

Ik heb gisteren seizoen 3 van Magnum P.I. gekocht en als het goed is krijg ik seizoen 3 van The A-Team vandaag binnen. Alleen met Knight Rider wacht ik even i.v.m. het geld.

Bij Play.com staan wel al boxen in de pre-order op hun website met seizoen 1 t/m 3 van The A-Team en seizoen 1 t/m 4 van Magnum P.I., maar als je die koopt dan moet je daarna weer wachten tot er een box uitkomt met de laatste 2 (The A-Team) respectievelijk 4 (Magnum P.I.) seizoenen.

Leijo
14-10-2006, 13:10
Inmiddels staan er al een tijdje foto's bij de Knight Rider Box.

http://images.play.com/banners/1094194l.jpg

Mooie box. Ik heb 'm in de pre-order gezet, zonder ondertitels kan ik het ook wel volgen. Heeft m'n neefje van 11 pech, moet 'ie maar snel goed Engels leren. :P

Mocht er voor de releasedatum nieuws naar buiten komen dat we ook een Nederlandse box als deze krijgen, dan koop ik die natuurlijk liever.

Hayko de Boer
14-10-2006, 13:22
Lijkt me inderdaad wel mooi staan, een volledige box.

Ik wacht wel even af, enerzijds vanwege de vraag of er een r2nl-versie komt. Anderzijds even kijken wat de prijs doet (de losse boxen zijn niet meer zo duur, dus die boxset 1-4 moet nog wat goedkoper kunnen).

Ook ga ik eerst een paar andere series afkijken.

Wel vreemd dat men bij deze serie geen giftset op de markt gooit (ik heb het dan over een schaalmodel van KITT, niet van Hasselhoff :twisted: ).

Jurgen V
15-10-2006, 12:58
Wel vreemd dat men bij deze serie geen giftset op de markt gooit (ik heb het dan over een schaalmodel van KITT, niet van Hasselhoff :twisted: ).

Als je hem via davidhasselhoff.com besteld krijg je er een david hasselhoff slip en de single jump in my car bij.

Hayko de Boer
15-10-2006, 13:43
Wel vreemd dat men bij deze serie geen giftset op de markt gooit (ik heb het dan over een schaalmodel van KITT, niet van Hasselhoff :twisted: ).

Als je hem via davidhasselhoff.com besteld krijg je er een david hasselhoff slip en de single jump in my car bij.

Die heb je als grote fan toch allang thuisliggen :twisted: :shock: .