PDA

Bekijk de volledige versie : Vriendelijk verzoek



Eric van Ballegoie
17-08-2001, 10:11
Bij deze even een dienst mededeling :D

Zoals vele van jullie reeds gemerkt hebben is het mogelijk om een 'quote' te gebruiken waarbij het vorige bericht in jou bericht wordt meegenomen. Dit is een erg handige functie, mits hij goedgebruikt wordt.

Momenteel zijn er veel mensen die complete berichten quoten waardoor het forum erg onoverzichtelijk en de discussies erg lang worden.

Het vriendelijke verzoek is dan ook om bij gebruik van de 'quote' functie alleen het deel van het vorige bericht te quoten waarop gereageerd wordt, en dus niet het complete bericht.

Bij voorbaat dank!

Eric van Ballegoie
17-08-2001, 10:12
Momenteel zijn er veel mensen die complete berichten quoten waardoor het forum erg onoverzichtelijk en de discussies erg lang worden.

Dat is mij ook opgevallen :D


--> Dit is dus een voorbeeld van wat ik bedoel, mocht het niet geheel duidelijk zijn.

Euphoria
17-08-2001, 12:13
-->
Ik vat'em niet... :rolleyes:

Alexander de Mol
17-09-2001, 19:23
Dit topic heeft een actuele reactie nodig....
Hierbij...
;)

martin
17-09-2001, 20:52
Dat is mij ook opgevallen :DNou inderdaad en dat ze dan antwoord geven in de Quote zelf, erg overzichtelijk.

Alexander de Mol
26-02-2002, 12:09
Inmiddels zijn er een groot aantal forumleden bijgekomen. Een prima ontwikkeling natuurlijk.
Echter... langzamerhand begint hierdoor ook in een behoorlijk aantal gevallen het zorgvuldig quoten af te nemen.
Logisch dus dat we deze thread weer even afgestofd hebben.... :)

Complete berichten worden ge-quote, terwijl het antwoord vaak gericht is op 1 zinsnede. Haal a.u.b. daarom de niet relevante onderdelen van het te quoten bericht eruit. Gebruik eventueel de 'preview reply' functie om het resultaat te bekijken alvorens definitief te antwoorden.

Roland1
26-02-2002, 13:58
Lekker me zeker nuttig, wordt beetje moet van die
quote's :p

Remco Out
26-02-2002, 17:01
Het vriendelijke verzoek is dan ook om bij gebruik van de 'quote' functie alleen het deel van het vorige bericht te quoten waarop gereageerd wordt Dit deed ik al, goed he. Zie ook hier maar weer, ik geef alleen de quote aan waar ik op reageer. Goed he. :p

Alex Bel-Gy-Bel
26-02-2002, 18:18
Bij deze even een dienst mededeling :D



Moment veel mensen die complet bericht quoten waardoor het forum erg overzichtelijk en de discussies worden.

zoek dan bij gebruik van de 'quote' functie alle deel van bericht te quoten waarop gereageerd wordt, en dus niet complet bericht.

B voor dank!



Ook niet al te duidelijk als ik hier en daar wat weglaat bij het Quoten van jou bericht.:D
:confused: :D
Maar ik zal er voortaan goed op letten om het zo kort en duidelijk mogelijk te houden.