PDA

Bekijk de volledige versie : Robbie williams op dvd ??



McReal
11-09-2006, 03:41
Weet iemand of die nieuwe show van afgelopen zaterdag op dvd uit komt ??

WitteGijt?
15-10-2006, 09:49
Of de show in z'n geheel op dvd uitkomt weet ik niet, wel weet ik dat er 'n "greatest hits live" dvd komt, met daarop onder andere beelden van het Leeds concert.

MrCarrey
18-10-2006, 19:34
Laat de hele concert maar op dvd komen. Vond het een goeie concert. Vooral toen hij uitgleed en zo handig erop inspeelde. En dan die grijns van hem :D

McReal
19-10-2006, 02:00
Alleen hij was ziek tijdens het concert in leeds wat je ook kon horen aan z,n stem

Hankster
20-10-2006, 08:11
Alleen hij was ziek tijdens het concert in leeds wat je ook kon horen aan z,n stem
ziek?
je gelooft toch niet dat verhaaltje dat hij bij de dokter was? Dat heeft hij namelijk de halve tour lopen verkondigen...

Neuh, het was werkelijk een van de minste concertregistraties die ik heb gezien...

Jvandersloot
20-10-2006, 09:03
Neuh, het was werkelijk een van de minste concertregistraties die ik heb gezien...[/quote]

Het lijkt wel alsof het vanaf Escapology bergafwaarts lijkt te gaan met de muzikale kwaliteiten van Robbie. Escapology staat maar voor de helft vol met goede nummers. Zijn laatste album is helegaar slecht (voor iemand die 65 miljoen heeft ontvangen voor een platencontract mag je veel betere nummers verwachten vind ik).

Live is het vanaf de 2002 tour ook veel minder. Net als de tour toen is de setlist nu erg onder de maat. Dat is nog tot daar aan toe. Maar met de vocale kwaliteiten van Robbie is het nu helemaal slecht gesteld. Ik heb een hele reeks concerten van deze tour geluisterd en zijn stem is echt shit. Hij zingt erg vaak vals en laat de hoge noten over aan het publiek omdat hij het blijkbaar zelf moeizaam redt. Misschien moet hij zich wat minder als een clown gedragen die aandacht wil (dus minder bewegen) en zich meer focussen op de zang. Dat Robbie een entertainer is weten we wel, maar het gaat nu wel erg ten koste van zijn zang.

En ik vind het niet zo gek zo'n best of live dvd. Er is nog geen één concert dat in z'n geheel goed genoeg is om uit te brengen. Zo los wat nummers hier en daar vandaan pakken lijkt mij dan ook het beste.

Olivier Laemont
20-10-2006, 09:58
Zijn laatste album vond ik anders echt wel te pruimen. 't Is een 'groeier'. Hoe meer je het hoort, hoe beter het wordt en dat is toch de bedoeling van een album. Voor mij was hij dan toch geslaagd.

Heb zijn concert hier in Brussel gezien en daar was heel weinig op aan te merken. Zang zat OK, act was top. Schitterende avond gehad.

KillerBill
20-10-2006, 12:30
Same here, ben 2x naar zijn show geweest dit jaar en die was werkelijk top! Met name de opening was weer schitterend. Zelf denk ik niet dat Leeds zal uitkomen op DVD aangezien hij nu die "greatest hits live-dvd" uitbrengt met beelden van Leeds erop. Maar you never know...

Olivier Laemont
20-10-2006, 12:31
Wanneer komt die Greatest Hits-DVD uit?

KillerBill
20-10-2006, 17:10
Wanneer komt die Greatest Hits-DVD uit?

13 November komt hij uit, tegelijk met de single van Lovelight. Dit is de dvd:

http://images.play.com/covers/3230159m.jpg

Hankster
21-10-2006, 14:03
Zijn laatste album vond ik anders echt wel te pruimen. 't Is een 'groeier'. Hoe meer je het hoort, hoe beter het wordt en dat is toch de bedoeling van een album. Voor mij was hij dan toch geslaagd.
nee man, Rudebox is een van de slechtste albums die ik de laatste tijd heb gehoord XD

Olivier Laemont
22-10-2006, 11:27
Zijn laatste album vond ik anders echt wel te pruimen. 't Is een 'groeier'. Hoe meer je het hoort, hoe beter het wordt en dat is toch de bedoeling van een album. Voor mij was hij dan toch geslaagd.
nee man, Rudebox is een van de slechtste albums die ik de laatste tijd heb gehoord XD

Hankster, ik had het over 'Intensive Care' :roll:

Hoe kan ik Rudebox al x maal gehoord hebben, als je naar de datum en het uur van mijn post kijkt? :wink:

Hankster
23-10-2006, 17:21
Hankster, ik had het over 'Intensive Care' :roll:

Hoe kan ik Rudebox al x maal gehoord hebben, als je naar de datum en het uur van mijn post kijkt? :wink:
20-10-2006....En waarom zou je het niet al een aantal keren gehoord kunnen hebben? klik (http://www.mininova.org/search/?search=Rudebox)

Olivier Laemont
23-10-2006, 23:06
Officiële release: 20-10-2006... Daarom.

McReal
09-11-2006, 04:05
Wanneer komt die Greatest Hits-DVD uit?

13 November komt hij uit, tegelijk met de single van Lovelight. Dit is de dvd:

http://images.play.com/covers/3230159m.jpg

Ben benieuwd of ie aanstaande maandag bij FRS ligt ..

McReal
13-11-2006, 14:45
Ik heb em ,, lag vorige week al bij FRS in de winkels

Hij is echt geweldig die dvd :lol:
vooral de 2e dvd met het nummer white christmas