PDA

Bekijk de volledige versie : Trillend NED 1 beeld en Ondertiteling buiten beeld



pjblack
16-09-2006, 07:08
Onlangs heb ik een nieuwe Panasonic EH65 gekocht hoewel ik de nieuwe Pioneer DHR 45 mij ook goed lijkt.

Het probleem wat ik met de Pan. nu heb is dat NED. 1 trilt. Ik heb dit ook al op forums gelezen. Ligt dit nu aan een slechte tuner van Pan. of aan UPC? Bij analoog en digitaal beeld heb ik hier geen last van. Ik kan het ook niet bijstellen via de finetuning met + en -

Ander probleem: films hebben soms de ondertiteling onder in de zwarte balk in beeld. Kan ik dit naar boven trekken in het beeld? Gaat om originele DVD film zoals Titanic. Via HDMI kan ik namelijk niet aanpassen daar HDMI beeldvullend werkt. En via mijn tv Philips LCD kan ik alleen (de andere functies zijn grijs) de functies aut. of breedbeeld zetten. Gevolg geen ondertiteling. :?

pjblack
16-09-2006, 23:13
Onlangs heb ik een nieuwe Panasonic EH65 gekocht hoewel ik de nieuwe Pioneer DHR 45 mij ook goed lijkt.

Het probleem wat ik met de Pan. nu heb is dat NED. 1 trilt. Ik heb dit ook al op forums gelezen. Ligt dit nu aan een slechte tuner van Pan. of aan UPC? Bij analoog en digitaal beeld heb ik hier geen last van. Ik kan het ook niet bijstellen via de finetuning met + en -

Ander probleem: films hebben soms de ondertiteling onder in de zwarte balk in beeld. Kan ik dit naar boven trekken in het beeld? Gaat om originele DVD film zoals Titanic. Via HDMI kan ik namelijk niet aanpassen daar HDMI beeldvullend werkt. En via mijn tv Philips LCD kan ik alleen (de andere functies zijn grijs) de functies aut. of breedbeeld zetten. Gevolg geen ondertiteling. :?

Dat ik er meerdere op had staan komt door jullie eigen site. Hij was zo sloom gisteren dat ie ineens er 3 erop zetten, dus niet zomaar lukraak reageren graag!!

A3aan
20-09-2006, 09:30
Ander probleem: films hebben soms de ondertiteling onder in de zwarte balk in beeld. Kan ik dit naar boven trekken in het beeld? Gaat om originele DVD film zoals Titanic. Via HDMI kan ik namelijk niet aanpassen daar HDMI beeldvullend werkt. En via mijn tv Philips LCD kan ik alleen (de andere functies zijn grijs) de functies aut. of breedbeeld zetten. Gevolg geen ondertiteling. :?Je kunt op de DVD-speler instellen wat voor TV je hebt en hoe het beeld ernaartoe getransporteerd moet worden (o.a. Letterbox voor 4:3-tv en breedbeeld) dat zou moeten helpen.

jank
31-10-2006, 21:17
Wat laat met reageren, maar lees nu van het probleem.
Ook ik heb een Pan (50) met trillend NED 1. Maar constateer, dat ik gisteravond een trilvrije opname heb gemaakt.
Opvallend in dit geval, heb voor het eerst een opname gemaakt van NED 1 sedert ik een andere TV heb staan, identiek aan de vorige, maar een ander, En heb ook 3X volledige stroomuitval gehad door kortsluiting elders in de woning.
Maar zoals gezegd, het beeld lijkt nu niet meer te trillen.
Tuner of UPC?

Gerco Stuivenberg
02-11-2006, 20:48
Ander probleem: films hebben soms de ondertiteling onder in de zwarte balk in beeld. Kan ik dit naar boven trekken in het beeld? Gaat om originele DVD film zoals Titanic. Via HDMI kan ik namelijk niet aanpassen daar HDMI beeldvullend werkt. En via mijn tv Philips LCD kan ik alleen (de andere functies zijn grijs) de functies aut. of breedbeeld zetten. Gevolg geen ondertiteling. :?

Is de film niet in 2,35:1 overgezet? Of is het een film die je bij het blad DVD gratis hebt gekregen?

Edit:
Sommige films die bij het blad DVD gratis zaten, zijn in de verkeerde verhoudingen overgezet.