PDA

Bekijk de volledige versie : Profigold - RCA audio kabel



BASIL
20-09-2006, 10:05
Profigold verkoopt 2 soorten Audio RCA kabels namelijk de stereo RCA interconnect en de OxyPure.
Ik heb een dvd player gekocht met DTS decoder en heb al een paar jaren een Dolby Digitaal versteker met een 6-kanaals extern decoder-ingang voor DTS.

Ik heb voor de zekerheid de drie laatste dozen (Stereo RCA interconnect van 0,5m) bij MediaMarkt gekocht maar kan nog altijd terugbrengen in geval dat er hier negatieve reacties zijn over deze kabels.

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met die "Stereo RCA interconnect" Profigold kabels en die zeer tevreden zijn of in tegendeel die slechte ervaring hebben? Is het echt nodig om de OxyPure kabels van Profigld te kopen of niet. :wink:

Ik wacht dus op jullie reacties en ervaringen :wink:

zetmoon
20-09-2006, 10:33
Profigold verkoopt 2 soorten Audio RCA kabels namelijk de stereo RCA interconnect en de OxyPure.
Ik heb een dvd player gekocht met DTS decoder en heb al een paar jaren een Dolby Digitaal versteker met een 6-kanaals extern decoder-ingang voor DTS.

Ik heb voor de zekerheid de drie laatste dozen (Stereo RCA interconnect van 0,5m) bij MediaMarkt gekocht maar kan nog altijd terugbrengen in geval dat er hier negatieve reacties zijn over deze kabels.

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met die "Stereo RCA interconnect" Profigold kabels en die zeer tevreden zijn of in tegendeel die slechte ervaring hebben? Is het echt nodig om de OxyPure kabels van Profigld te kopen of niet. :wink:

Ik wacht dus op jullie reacties en ervaringen :wink:

Welnee!

Klinkt het goed?
Dat is het goed!

A3aan
20-09-2006, 10:36
Zoals je bijvoorbeeld ,url=http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=46483]HIER[/url] kunt zien is er veel discussie over kabels mogelijk en kunnen de gemoederen aardig verhit raken.

Even samenvattend:
* volgens sommigen kán kabel helemaal geen verschil maken
* volgens velen op dit forum maken kabels wel degelijk uit. Net als bij aparatuur zul je voor kleine verbeteringen soms wel heel diep (alles is relatief) in je buidel moeten tasten. Ook geldt (net als bij aparatuur) dat de één het verschil beter hoort dan de ander. Zolang jij een van degenen bent die het verschil niet of nauwelijks horen: mooi, da's lekker goedkoop.

Zie ook de Powerbuys, o.a. voor QED-kabels (QED wordt op dit forum vaak geroemd om de kwaliteits-prijsverhouding, maar is over het algemeen duurder dan Profigold (die overigens op zijn beurt wel weer beter is dan 'standaard' (lees: goedkope) kabeltjes).

Bos? Bomen? Inderdaad.