PDA

Bekijk de volledige versie : Wat voor sub op kleine kamer



arjenvanlin
23-09-2006, 09:43
Ik ben al een tijdje aan het zoek naar een geschikte sub voor een kleine kamer (2.5m bij 4.5m, met vloerbedekking).
Ik zat zelf te denken aan de Rel Quake II of de Velodyne CHT 8-r.

Iemand nog meer suggesties? of adviezen voor zo'n kleine kamer.
De sub zal gebruikt worden voor film.

De rest van mijn set bestaat uit: 2x B&W 602 s3, 2x B&w 600 s3 + Marantz SR5500, Marantz DV4500.

Alexander D
23-09-2006, 09:59
Beide zijn uitstekende subs waarbij de Velodyne absoluut mijn favoriet is.

Van eind oktober is de nieuwe MJ Acoustics Pro 50MKII leverbaar voor zo'n € 495,-. Die zou ik je zeker aanraden om ook te gaan luisteren. Je hoort (hier) weinig over het merk maar ze maken leuke kleine subs met redelijk grote prestaties!

Johan van den D.
23-09-2006, 12:52
Beide zijn uitstekende subs waarbij de Velodyne absoluut mijn favoriet is.

Van eind oktober is de nieuwe MJ Acoustics Pro 50MKII leverbaar voor zo'n € 495,-. Die zou ik je zeker aanraden om ook te gaan luisteren. Je hoort (hier) weinig over het merk maar ze maken leuke kleine subs met redelijk grote prestaties!Je hoort er inderdaad niet veel over maar wil zeker niet zeggen dat het matige spullen zijn.
Inderdaad verstandig om dit merk ook te overwegen.

Alexander D
23-09-2006, 13:33
Behoor jij niet in een winkel te zitten en daar rustig naar wat speakers te luisteren? :lol: :wink:

Johan van den D.
23-09-2006, 13:35
Behoor jij niet in een winkel te zitten en daar rustig naar wat speakers te luisteren? :lol: :wink:Ja, alleen gezondheid laat iets te wensen :( over maar wil inderdaad wel alvast één winkel bezoeken.

Alexander D
23-09-2006, 13:37
Behoor jij niet in een winkel te zitten en daar rustig naar wat speakers te luisteren? :lol: :wink:Ja, alleen gezondheid laat iets te wensen :( over maar wil inderdaad wel alvast één winkel bezoeken.

Beterschap. :P

En voor topicstarter: wat is je budget?

R Klemkerk
23-09-2006, 19:05
De CHT-8R zal inderdaad een mooie sub zijn om je kamer geheel te vullen..

maar waarvoor wil je hem hoofdzakelijk gaan gebruiken? Is dat puur voor muziek of film?

Ago
24-09-2006, 12:46
De CHT-8R zal inderdaad een mooie sub zijn om je kamer geheel te vullen..

maar waarvoor wil je hem hoofdzakelijk gaan gebruiken? Is dat puur voor muziek of film?
voor film, dat stond in het eerste bericht..

R Klemkerk
24-09-2006, 13:14
De CHT-8R zal inderdaad een mooie sub zijn om je kamer geheel te vullen..

maar waarvoor wil je hem hoofdzakelijk gaan gebruiken? Is dat puur voor muziek of film?
voor film, dat stond in het eerste bericht..

Overheen gelezen dan. Maar dan zal de CHT-8R prima volstaan :)

arjenvanlin
24-09-2006, 17:14
Inderdaad voor film. Budget is 500 euro max.
Luisteren gaat idd ook nog gebeuren, alleen de Velodyne is niet op veel plaatsen te beluisteren.

R Klemkerk
24-09-2006, 17:42
Inderdaad voor film. Budget is 500 euro max.
Luisteren gaat idd ook nog gebeuren, alleen de Velodyne is niet op veel plaatsen te beluisteren.

www.beterbeeldengeluid.nl . Een van de eigenaren is hier op dit forum ook actief. Bij hen is zelfs mogelijk om de sub thuis uit te proberen. Dat is de meest fijne manier om een subwoofer te testen!