PDA

Bekijk de volledige versie : Sneeuwwitje CE, er is hoop!



(Disney)Tom Houben
17-08-2001, 16:14
In een ander topic las ik al dat iemand op een Nderlandse releaselijst had gevonden dat er misschien in Nederland toch een 2 disc DVD van Sneeuwwitje uitkomt! Ik heb het volgende gevonden op een Franse website:http://disney.video.free.fr/menu/blanche/blanche5.JPG
http://disney.video.free.fr/menu/blanche/blanche9.JPG
In Frankrijk komt er dus wel degelijk een 1 disc en een 2 disc van Sneeuwwitje uit! Ik hoop toch zo ontzettend dat ze dit keer ons landje niet zullen overslaan en dat wij ook getrakteerd worden op alle geweldige extra's die regio 1 ook heeft en ook een special edition krijgen!

[edit] ik kan de plaatjes op de een of andere manier niet hier plaatsen (heel vreemd), om ze te zien moet je even op de link klikken [edit]

Nathan Strik
17-08-2001, 17:15
Ik help het je hopen Tom. Maar eerst zien, dan geloven.



Ik hoop toch zo ontzettend dat ze dit keer ons landje niet zullen overslaan en dat wij ook getrakteerd worden op alle geweldige extra's die regio 1 ook heeft en ook een special edition krijgen!

(Disney)Tom Houben
18-08-2001, 17:23
Ik help het je hopen Tom. Maar eerst zien, dan geloven.



Het is ook maar iets wat ik zelf heb bedacht hoor. Er is in ieder geval een Europees land met een CE, dus er is nog hoop :)

Alexander de Mol
07-09-2001, 19:35
Een aardige reactie gelezen op nl.media.dvd:


Geert Broeders op nl.media.dvd:

Blijkbaar is de Deluxe Editie met 2dvd's weer enkel gericht op de Engelse en Franse markt. Dus geen Nederlandse ondertitels, laat staan een Nederlandse audiotrack.

De mensen die Nederlandse ondertiteling verkiezen, of de Nederlandse audio nog eens willen horen, maar tegelijk ook de vele extra's willen, worden eens te meer door Buena Vista in de kou gelaten. Ik dacht dat dit met de uitgave van Sneeuwwitje eindelijk ging veranderen, maar nee hoor! Je kan almaar weer
een keuze maken.

Blijkbaar wordt de Belgische en Nederlandse markt nog altijd niet serieus genomen. DVD fanaten zullen wellicht toch voor de speciale editie gaan, maar stel dat je daarbij ook nog eens rekening wil houden met eventuele kinderen of andere huisgenoten die liever Nederlandse ondertiteling of audio
verkiezen, dan sta je voor een verscheurende keuze.

Ofwel is het juist de bedoeling om deze mensen 2x in hun zak te zitten en te hopen dat ze toch beide versies zullen aanschaffen.
SHAME ON YOU Buena Vista!!!
Buena Vista slaat wederom de plank mis...
Spijtig!

Arnold van Oostrum
07-09-2001, 20:13
Onze Belgische collega Serge heeft een uitgebreid artikel over de beide DVD versies van Sneeuwwitje opgenomen.

Zie op zijn website:
http://www.dvdinfo.be/pers/disney/07092001.html

Met dank aan Serge.

(Disney)Tom Houben
07-09-2001, 21:41
Buena Vista slaat wederom de plank mis...
Spijtig!

Dank je voor de info!
Ik word zo onderhand stapelgek van Buena Vista Nederland!!!
Ze kunnen echt niks daar (sorry dat ik het zeg hoor, maar een fatsoenlijk DVD'tje in elkaar flansen kunnen ze niet!!!). Is het nou echt zo moeilijk om er ook even een Nederlandse track op te zetten??? Kennelijk wel dus, want wij worden WEER afgescheept met minder dan de rest!!!:mad: :mad: :mad:

dvd_freak1965
11-09-2001, 17:39
Dank je voor de info!
Ik word zo onderhand stapelgek van Buena Vista Nederland!!!
Ze kunnen echt niks daar (sorry dat ik het zeg hoor, maar een fatsoenlijk DVD'tje in elkaar flansen kunnen ze niet!!!). Is het nou echt zo moeilijk om er ook even een Nederlandse track op te zetten??? Kennelijk wel dus, want wij worden WEER afgescheept met minder dan de rest!!!:mad: :mad: :mad:

helaas is dit niet alleen inde film wereld. zo ook bij games, en internet (monopolisme) zelf.

cistron (provider waarbij ik nu nog zit) stopt 21 september. dit alleen omdat KPN (naar wat ik vernomen hebt) de huur van de lijnen die cistron huurt wilt gaan verhoogen. zo ook schijnt cistron een schuld open te hebben staan bij KPN. maar kunnen ze cistron dan niet de kans geven deze schuld terug te betaalen ? blijkbaar niet dus.

oh, en bij de games, koop voor de gein eens een console (maakt niet uit welke) en je zal zien dat (op de dreamcast van sega na dan :) ) alle pal spellen boarders (zwarte rand onder en boven) hebben, en ook 17% langzaamer zijn dan de japanse/amerikaanse NTSC versies :confused: :mad: . is het dan echt zo moeilijk voor de ontwikkelaars om sega's voorbeeld te volgen, en er softwarematig een 50 EN 60 Hrz mode in te zetten ? niet iedereen speelt nog op een oude fosiel van een tv die geen NTSC ondersteund.

zo, dat was wel weer genoeg geklaagd. terug naar de coole dvd's nu :D