PDA

Bekijk de volledige versie : Vraagje Play.com



Karim
04-04-2002, 14:58
Even een kort vraagje tussendoor? Heeft er iemand hier wel eens wat bij play.co besteld? Ik wil namelijk even weten wat de gemiddelde levertijd is. 1 week? 2 weken? meer? Thanx alvast.

HustleR
04-04-2002, 15:05
gemiddeld 1 week

Michel Kivits
04-04-2002, 15:23
Als een artikel op voorraad is dan duurt het inderdaad zo'n 5 werkdagen.

Karim
04-04-2002, 15:43
okay, thanx, dan weet ik dat. Kan ik The Dark Crystal dus morgen verwachten. :D :D

Ronin
06-04-2002, 12:56
Alleen HHHEEEEELLLLL jammer dat ze nog steeds niet naar Belgiƫ leveren.....
http://www.plauder-smilies.de/cry.gif

Eddum
07-08-2002, 20:01
Ik ook een vraagje over play.com

Ik heb vandaag een ander wachtwoord gehad (zonder dat ik het wist). Meer mensen die niet in konden loggen omdat hun wachtwoord gewijzigd is?

Jeronimo
07-08-2002, 20:13
ik ook,
hebben nieuw wachtwoord naar mijn emailadres gestuurd, maar waarom dit is?? geen idee...

Coppertop
07-08-2002, 22:40
Ik heb toevallig net een DVD bij ze besteld en het viel me op dat het bestelsysteem gewijzigd (vernieuwd) is. Misschien dat het daar iets mee te maken heeft?

Ik heb zelf trouwens geen nieuw password gehad, en mijn oude werkte dus ook nog.

Lex v/d Moolen
07-08-2002, 23:24
Ik zag ook dat het veranderd was, maar mijn wachtwoord was niet veranderd.

geoffrey3001
08-08-2002, 10:39
Ik kon niet meer inloggen en ging aan het wachtwoord twijfelen. Ik heb diverse keren op de website gevraagd om mijn wachtwoord te laten doormailen, maar geen succes. Vanochtend heb ik het dan maar via email aangevraagd.

Richard Hogaarts
08-08-2002, 13:15
Ik heb net ff gekeken en zie dat het inderdaad is veranderd.
Vindt het beter dan de vorige layout en indeling.

Maar geen probleem met het inloggen gehad, password werkt gewoon normaal en is niet veranderd.

geoffrey3001
09-08-2002, 09:40
Ongelofelijk zeg,

Ik heb gisteren een email gestuurd en daar reageren ze ook niet op. Dit is al de tweede keer dat ze zo slecht reageren. De eerste keer was toen ik me net had aangemeld. Bleek volgens 'hun bank' mijn mastercard nummer niet te kloppen. Ik heb het toen in totaal 3 keer moeten intypen voordat 'hun bank' het doorhad dat het nummer toch wel goed was. (ja, ik heb goed gekeken of ik het nummer wel goed had overgetypt).

Nu klopt mijn wachtwoord ineens niet meer. Hun script om het wachtwoord op te sturen werkt niet op de website en op email reageren ze ook niet. Ik vind het langzamerhand wel een waardeloos bedrijf aan het worden. Het is dat ze zoveel goeie dvd's voor een redelijke prijs aanbieden, anders was ik allang al ergens anders mijn heil gaan zoeken.