PDA

Bekijk de volledige versie : SVSound BeNeLux 'news'



deejay1970
30-09-2006, 09:23
Beste,

Marcel Brouwers ('Darkraver') versterkt vanaf 1 Oktober het team van SVSound BeNeLux (een afdeling van M-PRO BeNeLux).


Vr.Gr.
Mario

SVSound BeNeLux

Alexander D
30-09-2006, 09:24
Gefeliciteerd Marcel. :bier:

Wat ga je precies doen?

Albert Kostwinder
30-09-2006, 09:42
Dit verbaasd mij niets.... :lol:

Leuk voor je Marcel ! succes! :wink:

hstadman
30-09-2006, 09:56
Van harte Marcel. :wink: En natuurlijk ook Mario. :wink:

marcel@control4
30-09-2006, 09:57
saampjes,

------------
ben effe ingelogd onder marcel@control4, daar ik nog wacht op de bevestigingsmail. Zal natuurlijk wat SVS betreft inloggen onder marcel@svsound zodra dit lukt.
------------

Waar ik me mee ga bezighouden:
-natuurlijk met SVS, SVS heeft veel potentieel.
-het m-pro gamma aan producten.
-het control4 gamma aan producten

Al met al volop uitdagingen en veel werk voor de boeg maar het helpt zeer als je je kunt vinden in de producten die je vertegenwoordigt :lol:

hstadman
30-09-2006, 10:01
het helpt zeer als je je kunt vinden in de producten die je vertegenwoordigt :lol:

Uiteraard. :wink: 8)

Seth__Gekko
30-09-2006, 10:33
En veel korting geven aan de forummers onder ons natuurlijk :!:

hstadman
30-09-2006, 10:39
En veel korting geven aan de forummers onder ons natuurlijk :!:
:lol: Seth is een echte hollander. :lol: 8)

deejay1970
30-09-2006, 12:01
Korting? Wat is dat? :lol:

Méér vragen ja Marcel, je gaat me bakken geld kosten :shock:


Even wel al anticiperen op toekomstige reacties op aankomende prijsstijgingen...(en die hebben niets met Marcel te maken).

SVS gaat naar de winkels in BeNeLux (prijsstijging 1)
SVS verhoogt z'n EU export engaat z'n US$ prijzen verhogen (prijsstijging 2)


Prijsstijging 1, gaan er me veel kwalijk nemen op het forum...doch...ondanks alle gecombineerde prijsstijgingen hebben we de totale prijsstijging enorm kunnen beperken tot +/- 7% (lees, ik verlaag mijn marge), behalve voor de oudere modellen (PB12Plus en Plus2), bij deze is de prijsstijging helaas gemiddeld 15%.

De bestellingen van September worden nog aan de oude prijzen geleverd...vanaf maandag gaan de nieuwe prijzen in voege...
De vernieuwde website waarop de nieuwe prijzen te vinden zullen zijn, is binnen enkele dagen klaar.


Vr.Gr.
Mario

hstadman
30-09-2006, 12:11
Korting? Wat is dat? :lol:

Méér vragen ja Marcel, je gaat me bakken geld kosten :shock:


Even wel al anticiperen op toekomstige reacties op aankomende prijsstijgingen...(en die hebben niets met Marcel te maken).

SVS gaat naar de winkels in BeNeLux (prijsstijging 1)
SVS verhoogt z'n EU export engaat z'n US$ prijzen verhogen (prijsstijging 2)


Prijsstijging 1, gaan er me veel kwalijk nemen op het forum...doch...ondanks alle gecombineerde prijsstijgingen hebben we de totale prijsstijging enorm kunnen beperken tot +/- 7% (lees, ik verlaag mijn marge), behalve voor de oudere modellen (PB12Plus en Plus2), bij deze is de prijsstijging helaas gemiddeld 15%.

De bestellingen van September worden nog aan de oude prijzen geleverd...vanaf maandag gaan de nieuwe prijzen in voege...
De vernieuwde website waarop de nieuwe prijzen te vinden zullen zijn, is binnen enkele dagen klaar.


Vr.Gr.
Mario
Dit zie je wel vaker dat als er meer ge-exporteerd wordt, de prijzen omhoog gaan.

Alexander D
30-09-2006, 12:32
Korting? Wat is dat? :lol:

Méér vragen ja Marcel, je gaat me bakken geld kosten :shock:


Even wel al anticiperen op toekomstige reacties op aankomende prijsstijgingen...(en die hebben niets met Marcel te maken).

SVS gaat naar de winkels in BeNeLux (prijsstijging 1)
SVS verhoogt z'n EU export engaat z'n US$ prijzen verhogen (prijsstijging 2)


Prijsstijging 1, gaan er me veel kwalijk nemen op het forum...doch...ondanks alle gecombineerde prijsstijgingen hebben we de totale prijsstijging enorm kunnen beperken tot +/- 7% (lees, ik verlaag mijn marge), behalve voor de oudere modellen (PB12Plus en Plus2), bij deze is de prijsstijging helaas gemiddeld 15%.

De bestellingen van September worden nog aan de oude prijzen geleverd...vanaf maandag gaan de nieuwe prijzen in voege...
De vernieuwde website waarop de nieuwe prijzen te vinden zullen zijn, is binnen enkele dagen klaar.


Vr.Gr.
Mario

Het blijven mooie producten, ook na de prijsstijgingen. :wink:

hstadman
30-09-2006, 17:02
Korting? Wat is dat? :lol:

Méér vragen ja Marcel, je gaat me bakken geld kosten :shock:


Even wel al anticiperen op toekomstige reacties op aankomende prijsstijgingen...(en die hebben niets met Marcel te maken).

SVS gaat naar de winkels in BeNeLux (prijsstijging 1)
SVS verhoogt z'n EU export engaat z'n US$ prijzen verhogen (prijsstijging 2)


Prijsstijging 1, gaan er me veel kwalijk nemen op het forum...doch...ondanks alle gecombineerde prijsstijgingen hebben we de totale prijsstijging enorm kunnen beperken tot +/- 7% (lees, ik verlaag mijn marge), behalve voor de oudere modellen (PB12Plus en Plus2), bij deze is de prijsstijging helaas gemiddeld 15%.

De bestellingen van September worden nog aan de oude prijzen geleverd...vanaf maandag gaan de nieuwe prijzen in voege...
De vernieuwde website waarop de nieuwe prijzen te vinden zullen zijn, is binnen enkele dagen klaar.


Vr.Gr.
Mario

Het blijven mooie producten, ook na de prijsstijgingen. :wink:
Ja. :wink:

deejay1970
03-10-2006, 19:34
Ander en goed nieuws!

Eindelijk, vanavond bericht gekregen van SVS US...Morgen wordt de eerste lading van de SVS 'baby sub' , de SB12Plus verscheept...dus over +/- 2 weken zijn ze hier beschikbaar.

De eerste testen met het demo model dat ik ontvangen heb, vallen alleszins reuze mee, maar uitgebreide testen volgen nog.

Vr.Gr.
Mario

Alexander D
03-10-2006, 19:40
Ander en goed nieuws!

Eindelijk, vanavond bericht gekregen van SVS US...Morgen wordt de eerste lading van de SVS 'baby sub' , de SB12Plus verscheept...dus over +/- 2 weken zijn ze hier beschikbaar.

De eerste testen met het demo model dat ik ontvangen heb, vallen alleszins reuze mee, maar uitgebreide testen volgen nog.

Vr.Gr.
Mario

Ze vallen mee?

Hoe moet ik dat zien?

deejay1970
03-10-2006, 20:03
Hoi Alexander,

Ik stond er héél sceptisch tegenover, maar ze hebben prachtig werk afgeleverd bij SVS met deze 'baby sub'.

Ik denk dat velen met dit SVS-je, echt wel een compromis kunnen vinden tussen afmetingen en prestaties, zowel voor muziek als film, strak, snel en piepklein :lol:

Ik moet eerstdaags bij iemand in Nederland zijn voor z'n PB12Plus te upgraden, en normaal gaan we daar even de tijd kunnen nemen om beiden naast mekaar te beluisteren. Dat zal een leuke test worden, met wat getrainde oren erbij 8)

Vr.gr.
Mario

deejay1970
03-10-2006, 20:48
Dag Rob,

Nog een klein beetje geduld :lol:

Vr.gr.
Mario

hstadman
03-10-2006, 21:54
Dag Rob,

Nog een klein beetje geduld :lol:

Vr.gr.
Mario

Mario, ga je ook die complete set voeren die eraan zit te komen=

Lijkt mij wel een leuke complete set voor beginnende HT fanaten.
Voor 1200 dollar ook niet extreem duur. :wink:

deejay1970
03-10-2006, 22:07
Hoi Harry,

Ik veronderstel dat je MTS-01 en LTS-01 bedoelt?
Of welke 1200$ set bedoel je?

Vr.Gr.
Mario

hstadman
03-10-2006, 22:12
Hoi Harry,

Ik veronderstel dat je MTS-01 en LTS-01 bedoelt?
Of welke 1200$ set bedoel je?

Vr.Gr.
Mario

Er staat een nieuwe complete HT set op de svs site...moet nog uitkomen.Ik had ergens een foto op hun website gezien van een witte complete set...kan die foto nu niet meer vinden.Mischien mocht die nog niet gepubliceed worden. :wink:

Mischien is het ook wel de sbs-01 geweest.

hstadman
03-10-2006, 22:44
De SBS01 is naast zwart (sinds kort?) ook beschikbaar in wit en zilver (deze kun je overigens gewoon vinden op de svs site):

http://www.svsound.com/products/speakers/sbs01/lg_new-narrow-new-woofer-wh.jpg

Maar mijn kleur zal 't nooit worden ;)

Naah, die foto die ik heb gezien zag er toch heel anders uit, mischien al een per ongeluk geplaatste foto, die ze later weer weggedaan hebben. gebeurd wel eens vaker. :wink:

hstadman
03-10-2006, 22:59
Naah, die foto die ik heb gezien zag er toch heel anders uit, mischien al een per ongeluk geplaatste foto, die ze later weer weggedaan hebben. gebeurd wel eens vaker. :wink:
Toch niet deze (http://www.svsound.com/sbs01_silver_pb12nsd_wgrill_comp66.jpg) he? Da's ongeveer dezelfde set alleen dan gesupersized met PB12NSD ipv PB10NSD (en met de grilles ervoor ;)).

Dacht het niet. :?

Alexander D
04-10-2006, 09:07
Is de website van SVS offline?

Kom niet op .be niet op .com :?

Seth__Gekko
04-10-2006, 09:13
inderdaad plat.

Alexander D
04-10-2006, 09:18
Is de website van SVS offline?

Kom niet op .be niet op .com :?
svsound.com doet het hier gewoon. Op de .be site staat een admin pagina :?.

.com doet het bij mij nog steeds niet. Raar, straks nog maar eens proberen.

Maar Rob, wel leuk om beide te testen in je huiskamer. Het zal me benieuwen hoe die 'kleine' zich weet te houden in je ruime kamer ten opzichte van je huidige sub!

Seth__Gekko
04-10-2006, 09:19
David en Goliath, ben benieuwd.

Seth__Gekko
04-10-2006, 10:03
Mooi, pimp my sub! Ben benieuwd.

deejay1970
04-10-2006, 20:53
Haha Rob, 'pimp my sub' goed gevonden.

Vermits die SVS-en blijkbaar niet snel stuk gaan:-) (hihi, verdoken reklame?) heb ik dus een PB12Plus (no EQ) versterker paneel op overschot (ik heb al van elk één op voorraad), dus deze mag weg...moest er iemand geïnteresseerd zijn...at cost.

Vr.Gr.
Mario

deejay1970
04-10-2006, 21:37
En de nieuwe SVSound BeNeLux website is back 'online'.

Vr.Gr.
Mario

Seth__Gekko
05-10-2006, 07:49
Inderdaad mooie site hoor :!:

darkraver
05-10-2006, 16:03
samen,

we wijn zelf ook blij met deze site :D, de site zoals ie nu is is strak; duidelijk en overzichtelijk.

marcel
svsound

Raymond187
17-10-2006, 12:39
Ik had begrepen dat SVS vooral zo goed was vergeleken met hun prijs kwaliteits berhouding.
En dat er SVS addicts zin die REL afkatten vanwege de prijs.
Ik die dat ze PB12plus ook 1600 euro is :shock:
Dat is maar een paar honderd goedkoper dan mjin REL.

darkraver
17-10-2006, 14:43
samen,

de prijzen zijn inderdaad gestegen, echter we doen ons uiterste best om dit steeds te voorkomen of binnen de grenzen te houden voor deze zeer goede producten;


marcel

deejay1970
17-10-2006, 16:58
Stel dat je een SVS SB12Plus Piano lak (€ 1149) gaat vergelijken met de Rel R505 (€ 1999), dan praten we toch nog steeds over een prijsverschil, niet? Over de kwaliteiten oordeel ik niet. Ook Rel maakt schitterende subs, daar moet je mij niet van overtuigen.

Moeilijk om een PB12Plus met eender welk Rel model te gaan vergelijken?

Vr.Gr.
Mario

Johan van den D.
17-10-2006, 17:43
Een ander effect van de svs prijs verhogingen is dat de stap naar Velodyne eerder gemaak wordt.
SVS had namelijk de meest unieke combinatie, super kwaliteit en zeer lage prijzen.
Nu komen ze op meer normale prijzen terecht waarin ook de concurrentie aanwezig is en dat is jammer.

Feit is wel dat ze hun prijzen opzich zeker waard zijn.

deejay1970
17-10-2006, 19:03
Hoi J. Vandendool.

Net zoal bij Rel, denk ik dat we maar één model hebben bij SVS dat je kan vergelijken met Velodyne (inzake afmetingen, power, werkingsprinciepe enz..) en dat is dan weeral de SB12Plus met bvb de SPL1200....en weeral is het prijsverschil tekenend....€ 1149 tegen € 1590. (Let op, de klant kiest, ik zeg niets over de kwaliteiten van beide subs)

Dat de prijsverhoging in de PB12Plus het hoogste is, komt omdat dit 'oudere' producten zijn, waar SVS die extra marge niet heeft ingecalculeerd...maar dat had ik eerder al aangekondigd. Maar nog altijd blijft deze sub inzake prijs/prestaties, net zoals vroeger z'n concurenten achter zich....de reviews en tests blijven hetzelfde...ook al is de prijs gestegen...we zijn nog steeds goedkoper dan vergelijkbare modellen bij de concurenten.

Wat er nu gebeurt, is het geven van reacties op een prijsverhoging, omdat we van online verkoop overstappen naar winkels.
Geen kat die er aan denkt om leverancier of merk X uit te dagen om goedkoper online aan te bieden..... :wink:

Maar zoals je zelf zegt...het blijven nog steeds goede subs, die hun geld meer dan waard zijn (ooit heb ik hier een reactie gelezen van iemand die zei, dat, als ze zelfs duurder werden, nog steeds goed in de markt zouden liggen...).

Trouwens, het neemt niet weg, dat een winkel wel eens 'korting' zal geven...en dan staan we weer héél dicht bij de 'oude' prijzen...

Time will tell...

Vr.Gr.
Mario

darkraver
17-10-2006, 19:13
vandendool,

Het merknaam SVS staat garant voor een super prijs/kwaliteits nivo :roll: SVS zet de lat overigens steeds hoger voor haar eigen producten.........

Waarom zou men nu eerder voor een Velodyne, Martin Logan of een James Audio subwoofer enz enz enz gaan kiezen ?


Gr,

Marcel

Alexander D
17-10-2006, 19:21
vandendool,

Het merknaam SVS staat garant voor een super prijs/kwaliteits nivo :roll: SVS zet de lat overigens steeds hoger voor haar eigen producten.........

Waarom zou men nu eerder voor een Velodyne, Martin Logan of een James Audio subwoofer enz enz enz gaan kiezen ?


Gr,

Marcel

Dat is al eerder gezegd, als de prijs anders wordt, krijg je een andere prijs/kwaliteitverhouding dat is punt 1.
Punt 2 is dat door de prijsstijging de prijs dichter bij producten van andere merken komt (zonder over welk merk dan ook te oordelen) dan is het toch logischer dat mensen gaan vergelijken.

Maar hoe dan ook: ook met deze prijzen zijn het nog steeds producten die een sterk concurrentiepositie hebben. Daar gaan de verhoogde prijzen naar mijn mening weinig aan wijzigen omdat:

1. Je ze nu bij een dealer kunt kopen wat veel mensen aanspreekt;
2. Je het over dusdanige bedragen hebt dat een verhoging met bijvoorbeeld 100 euro niet als gevolg heeft dat het een veel slechter product wordt ten opzichte van de prijs. Die verhouding gaat misschien van 'uitzonderlijk goed naar 'zeer goed'
3. Je zoals gezegd bij een dealer vaak over de prijs kunt praten
4. Je ze bij een dealer makkelijk kunt vergelijken.

Eigenlijk is het heel simpel: als je product goed is vindt het heus wel een weg naar de consument. :wink:



Dit is geen verkoopverhaal en ik doe ook niet de marketing voor Bose want die heb ik afgewezen.... :wink:

darkraver
17-10-2006, 19:47
Duijmelinck,

Dat zijn best goede punten die je daar uit je mouw schudt.......... 8)

Waarom ik mijn vraag stelde was omdat je geschreven TEKST simpelweg op veel verschillende manieren kunt interpreteren.

Okay dan, maar de prijsverschillen zijn vergeleken met een Velo nog steeds groot en zoals Mario al heeft aangegeven mag een winkelier een bepaalde marge aan korting verstrekken dus dan valt de verhoging wederom haast weer weg en ziet punt 1 er helemaal niet zo erg meer uit maar...........hou je wel nog oa je overige punten over :lol:



gr,

Marcel

Johan van den D.
17-10-2006, 20:05
Beide svs heren........ :mrgreen:

A. Duijmelinck heeft eigenlijk al voor mij het antwoord gegeven dus heb er weinig aan toe te voegen.
Als iemand achter het product svs staat en vaak adviseert ben ik het wel want hun subs behoren gewoon bij de top.
Reden waarom ze eruit sprongen in die top was hun prijs (toen nog alleen online en rechtstreeks bij svs te bestellen).
Dit is nu langzaam aan het veranderen (afgezien van de korting die een dealer kan/wil geven) en het gat wordt dan inderdaad kleiner ten opzichte van bijvoorbeeld Velodyne (die toch wel als grootste concurrent word gezien).
Mensen zullen dus ook eerder de overige merken in overweging nemen, iets wat eerst minder van belang was omdat de prijs van een svs ruim lager lagen dan de andere vergelijkbare merken.

Maar voor alle duidelijkheid, ik zeg hier niets ten nadelen van svs omdat het gewoon top producten zijn en ik ze nog steeds iedereen zal adviseren maar er is dus inmiddels meer voor niet veel meer geld.
Ben het overigens niet eens als jullie zeggen dat Velodyne eigenlijk maar één model heeft dat als vergelijkbare concurrent kan worden gezien.

Maar al met al zijn er dus zowel voor als nadelen op die weg die svs is in geslagen maar feit blijft dat het een top product is voor nog steeds een mooie prijs.

deejay1970
17-10-2006, 20:49
Hoi J. Vandendool,

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik reageer niet op 'jou' persoonlijke mening.
Het is gewoon interessant om zo openlijk te kunnen discussïeren, dat moet kunnen EN geeft een goeie feedback van wat er bij de consument leeft.

Om af te sluiten...het best verkopende product van SVS, is slecht 7% in prijs gestegen....en de PB12Plus blijft met z'n +/ 20% prijsstijging, nog steeds een 'killer' op de markt.


Vr.gr.
Mario

deejay1970
17-10-2006, 20:52
Ben het overigens niet eens als jullie zeggen dat Velodyne eigenlijk maar één model heeft dat als vergelijkbare concurrent kan worden gezien.

Ik bedoelde daarmee, front firing, closed box, klein volume....en dan rest er bij SVS enkel de nieuwe SB12Plus als vergelijkingspunt....(prijs laat ik helemaal buiten beschouwing).

Vr.gr.
Mario

Johan van den D.
17-10-2006, 21:08
Hoi J. Vandendool,

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik reageer niet op 'jou' persoonlijke mening.
Het is gewoon interessant om zo openlijk te kunnen discussïeren, dat moet kunnen EN geeft een goeie feedback van wat er bij de consument leeft.

Om af te sluiten...het best verkopende product van SVS, is slecht 7% in prijs gestegen....en de PB12Plus blijft met z'n +/ 20% prijsstijging, nog steeds een 'killer' op de markt.


Vr.gr.
MarioDat laatste kan ik zeer zeker met je eens zijn maar er zijn natuurlijk meer killers.
Maargoed, voor in de toekomst staan er twee merken op mijn lijstje en daarvan is svs er één. :wink:

Johan van den D.
17-10-2006, 21:10
Ben het overigens niet eens als jullie zeggen dat Velodyne eigenlijk maar één model heeft dat als vergelijkbare concurrent kan worden gezien.

Ik bedoelde daarmee, front firing, closed box, klein volume....en dan rest er bij SVS enkel de nieuwe SB12Plus als vergelijkingspunt....(prijs laat ik helemaal buiten beschouwing).

Vr.gr.
MarioIk begreep wat je bedoelde maar voor mij geld alleen het resultaat in eerste instantie.
De dingen die jij bedoelde komen voor mij persoonlijk op de 2de plaats bij de keuze en vergelijking.
Punt één bij een vergelijking tussen concurrenten is voor mij de prestatie van de producten, zodoende kwam ik tot mijn mening.

Ago
17-10-2006, 23:14
Maargoed, voor in de toekomst staan er twee merken op mijn lijstje en daarvan is svs er één. :wink:
Velodyne de ander :?:

darkraver
20-10-2006, 19:26
samen,

vandaag hebben we de nieuwe PB12NSD binnengekregen samen met natuurlijk nieuwe voorraad PB10 NSD / PB12+ / +2, tevens hebben.
De SB12 komen ook spoedig ..............

We zullen zelf deze nieuwste varianten dan meteen aan de tand voelen maar de meest objectieve meningen komen natuurlijk van jullie en vanuit het land............


Marcel

deejay1970
16-11-2006, 22:18
Hoi allen,

En de lijst van dealers begint stilaan te groeien. Momenteel kunnen jullie terecht bij de volgende winkels voor een luistersessie:

Amersfoort: Radio Roelandschap
Dordrecht: AudioVision
Eindhoven: AudioHome
Venray: Home & Car Hifi

We zoeken nog steeds naar enkele 'bewuste' winkels regio Amsterdam en het noorden om onze lijst te vervolledigen. Zie onze website voor de laatste update.

Vr.gr.
Mario

kick ass sub
02-12-2006, 10:36
lol

Hey mario, ik ben het Bert (uit schoten). Ben ik even blij dat ik bij jouw de SVS 5.1 package heb gekocht voor de prijsverhogingen. :P

Wil nog even zeggen dat ik enorm blij ben met het systeem. E nu dat de comprimeer technieken voor DVD audio nu beter en beter worden komt het systeem goed tot z'n recht. Ik vind het zo goed klinken dat ik uiteindelijk niet kon laten en mezelf de Themescene HD70 projector heb aangeschaft. En in Januarie plan ik nog om de nieuwe HD-DVD speler aan te schaffen. Nu zit ik wel midden in het Home theater wereldje.

IK vroeg me alleen af of er plannen zijn om de Ultra of cylinders subwoofers ook hier in te voeren in europa. Ik heb wel gehoort dat volgend jaar ofzo er een nieuwe Ultra subwoofer zou gereleased worden. Weet je daar iets meer van? Ik ben wel van plan om binnen een x aantal jaren over te schakelen op een van de topmodellen. Maar daarvoor is het misschien best dat je vast werk hebt. :P

En nog even vroeg ik me af of er echt een opvallend verschil is tussen de 10'ISD en 10'NSD drivers?

ben ook benieuwt naar de midtower svs speakers die volgend jaar zouden uitkomen. Sommige mensen vergelijken de SVS speakers zelfs al met Miller & Kreisel systemen. Wat ik wel erg merkwaarig vind.

in ieder geval nog veel succes met de verkopen. Ik ben er zeker van dat zeer veel mensen voor SVS zullen kiezen. :wink:

Groetjes
Bert

deejay1970
02-12-2006, 14:03
Dag Bert,

Leuk om te horen dat je SVS set je bevalt :D .

Er zijn inderdaad plannen om ergens in 2007 de vernieuwde Ultra reeks ook voor Europa beschikbaar te maken. De cilindersubs worden ook vernieuwd, maar daar heb ik nog geen concrete datum van, alhoewel ik verwacht, einde 2007. Veel meer weten wij ook nog niet.

Het is nu vooral wachten op die midtower en staande speakers LTS en MTS...waar we hopelijk begin 2007 de eerste modellen hier zullen zien.
Waar heb je dat gelezen over Miller & Kreisel, kan je die link dan even geven aub?

Een upgrade van 10ISD naar 10 NSD zou ik niet aanraden, is niet nodig.

Bedankt en veel succes met je studies en loopbaan!

Vr.gr.
Mario

kick ass sub
02-12-2006, 23:09
Ik kan je niet echt een speciefieke link geven. Het onderwerp over the vergelijking is al verschillende keren op AVforum.com gemaakt maar een echt side by side vergelijking is er nog niet gemaakt. Ik stel voor om wat the googelen en op AVforum te zoeken. Het is in alle geval mijn droom om ooit naar miller & Kreisel speakers up te graden (wat zowat beschouwt worden als de beste speakers voor films). Tenzij SVS ooit met nog betere speakers komt.