PDA

Bekijk de volledige versie : HDMI kabel: inteferentie met electra snoer + prijs/kwaliteit



Jack Cheng
02-10-2006, 14:52
Hoi allen,

Graag zal ik jullie mening horen over het volgende. Binnenkort wil ik een LCD tv kopen en ook ophangen aan de muur. Ik heb nu een goot in de muur gemaakt. Hierin komen de stroomkabel en de hdmi kabel die de dvd speler verbindt met de tv.

Is er interferentie tussen de electriciteit snoer en de signalen doorgegeven via de HDMI kabel?
Ik ben op zoek naar een HDMI - HDMI kabel van ongeveer 2,5 meter.
Ik heb in gedachten om E 50-150 uit te geven. Wat kunnen jullie me aanraden goede prijs/kwaliteit. (erg leuke en informatieve thread over Oehlbach \ QED \ profigold \ monster etc :D ).

Groet,
Jack.

Herjan
02-10-2006, 15:30
Hallo Jack, welkom op ons forum.

Mede naar aanleiding van je PM: wil je nu de beste HDMI kabel voor jouw budget? Neem dan de QED Qunex HDMI-P. Er is helaas geen 2,5m versie, maar de 3 meter versie voldoet wellicht ook. Deze kost normaal gesproken €126,-. In de powerbuy kon je hem nog krijgen voor €89,46!

Je moet je vandaag of morgen beslissen en betalen, aangezien het geld op 5 oktober bij mij op mijn rekening moet staan (Nederlandse bankrekening, dus als je uit Belgie komt of een girorekening hebt, moet je uiterlijk morgen het geld overmaken).

Opgeven voor de powerbuy kan in desbetreffende thread.

Jack Cheng
02-10-2006, 16:08
Hallo Jack, welkom op ons forum.

Mede naar aanleiding van je PM: wil je nu de beste HDMI kabel voor jouw budget? Neem dan de QED Qunex HDMI-P. Er is helaas geen 2,5m versie, maar de 3 meter versie voldoet wellicht ook. Deze kost normaal gesproken €126,-. In de powerbuy kon je hem nog krijgen voor €89,46!

Je moet je vandaag of morgen beslissen en betalen, aangezien het geld op 5 oktober bij mij op mijn rekening moet staan (Nederlandse bankrekening, dus als je uit Belgie komt of een girorekening hebt, moet je uiterlijk morgen het geld overmaken).

Opgeven voor de powerbuy kan in desbetreffende thread.

Hoi Herjan,

Allereerst bedankt voor je snelle reactie.

3 meterkabel is ook goed. Ik woon in de buurt van Eindhoven dus het geld kan redelijk snel overgemaakt worden. Is de genoemde kabel ook goed geisoleerd tegen de electra snoer. Ik wil namelijk zowel HDMI alswel electra kabel naast elkaar in de gleuf verwerken. Dus liggen ze tegen elkaar aan.

Als je geen rekening houdt met mijn budget, welk kabel zal je me adviseren (gekeken naar de prijs/kwaliteit verhouding).

Groet,
Jack.

Herjan
02-10-2006, 16:58
Is de genoemde kabel ook goed geisoleerd tegen de electra snoer. Ik wil namelijk zowel HDMI alswel electra kabel naast elkaar in de gleuf verwerken. Dus liggen ze tegen elkaar aan.

Als je geen rekening houdt met mijn budget, welk kabel zal je me adviseren (gekeken naar de prijs/kwaliteit verhouding).
Ik ken zelf de HDMI kabel van QED niet, maar de kabels van QED die ik ken zijn erg goed afgeschermt.

Wat je budget-vraag betreft: als je meer budget zou hebben, blijf ik bij de QED HDMI-P. Heb je minder budget, dan zou je kunnen kijken naar bijv. Oehlbach. Maar in het geval van de powerbuy zou ik niet twijfelen. De QED is niet voor niets verkozen tot Product of the Year 2005 in de WhatHiFi.

Edgar Smit
02-10-2006, 17:03
Herjan, ik sluit me helemaal bij jou aan!

hstadman
02-10-2006, 17:19
QED qunex-p 3 meter, zeker weten. Als je budget kabels wilt, kijk dan naar oelbach en profigold gold series.

Met name QED gebruikt een dikke afscherming of haar producten. :wink:

joostpolletje
02-10-2006, 17:29
Ik zou zoals hierboven aangeprezen staat de QED HDMI meepakken, en zeker van de korting profiteren van de QED Powerbuy.
Voor die prijs vind je geen betere kabel.

Jack Cheng
02-10-2006, 19:08
Hartstikke bedankt voor jullie adviezen. Ik ga me direct inschrijven in de desbetreffende thread zoals Herjan aangaf.

Groet,
Jack.

Jack Cheng
02-10-2006, 19:28
Heren,

Ik zal graag QNHDMI/3 3 meter € 126,00 willen bestellen.

Ik heb toch nog een paar vragen:
Mag ik zelf in de excel lijst mijn naam toevoegen en zo ja alleen op werkblad QED powerbuy of ook toevoegen in de andere 2 werkbladen?

Omdat ik zelf in de buurt van Eindhoven woon en op 5 oktober in tilburg moet zijn, ben ik van plan om dit op te halen in Tilburg. Indien dit mogelijk is op welk adres moet ik zijn?

Groet,
Jack.

Ago
02-10-2006, 21:18
Heren,

Ik zal graag QNHDMI/3 3 meter € 126,00 willen bestellen.

Ik heb toch nog een paar vragen:
Mag ik zelf in de excel lijst mijn naam toevoegen en zo ja alleen op werkblad QED powerbuy of ook toevoegen in de andere 2 werkbladen?

Omdat ik zelf in de buurt van Eindhoven woon en op 5 oktober in tilburg moet zijn, ben ik van plan om dit op te halen in Tilburg. Indien dit mogelijk is op welk adres moet ik zijn?

Groet,
Jack.
dit kun je beter in de powerbuy thread plaatsen, Jack.
Op 5 oktober wordt er pas BESTELD! Reken maar op een maandje doorlooptijd hoor! Ik kan je kabel wel een keer meenemen als je wil, ik kom geregeld in Eindhoven. We kunnen op het station afspreken. Uit welk dorp kom je eigenlijk?

Jack Cheng
03-10-2006, 06:27
Hoi Ago,

Ik kom zelf uit Son en Breugel. Dichtbij (Ikea) Ekkersrijt. Erg fijn dat je voor me wilt meenemen. Bij het station of ergens anders. Ik kan ook bij je op komen halen.

Thanx