PDA

Bekijk de volledige versie : multimedia center pioneer dvr 530H loopt vast bij EPG



mhijmering
03-10-2006, 15:58
Ik heb nu ruim anderhalf jaar deze recorder.

Sinds kort loopt de machine vast tijdens of net na het ophalen van de EPG.
Hij regeert nergens meer op, wordt warm rechts achter en de harde schijf zoemt wat harder.

Als ik dan de netstroom even onderbreek, doet hij het weer normaal (tot een volgende EPG sessie). De opgehaalde EPG informatie is dan overigens wel correct.

De helpdesk pioneer kan alleen maar een warme reset bedenken (nu 2 keer dit advies)

wat kan dit zijn?
- slechte firmware (waar downloadt iedereen die firmware??)
- slechte EPG info ( provider UPC analoog, geen mm box of zoiets)
- kapotte hardware (weet iemand hoe de harde schijf te formateren?)

Graag advies, dit is er irritant

DVDProfilersFilmgek
08-10-2006, 13:46
Ik heb nu ruim anderhalf jaar deze recorder.

Sinds kort loopt de machine vast tijdens of net na het ophalen van de EPG.
Hij regeert nergens meer op, wordt warm rechts achter en de harde schijf zoemt wat harder.

Als ik dan de netstroom even onderbreek, doet hij het weer normaal (tot een volgende EPG sessie). De opgehaalde EPG informatie is dan overigens wel correct.

De helpdesk pioneer kan alleen maar een warme reset bedenken (nu 2 keer dit advies)

wat kan dit zijn?
- slechte firmware (waar downloadt iedereen die firmware??)
- slechte EPG info ( provider UPC analoog, geen mm box of zoiets)
- kapotte hardware (weet iemand hoe de harde schijf te formateren?)

Graag advies, dit is er irritant

Schriftelijk je klacht indienen bij Pioneer, vermeld erbij dat je al 2x het advies hebt gehad van die warme reset, maar nu een echt antwoord verlangt.
Vertel ze er tevens bij dat je bij Kieskeurig zult vermelden hoe zij nu je probleem oplossen, en vermeld dat je het ook op het forum zult laten weten. We willen toch niet alleen een goed produkt, maar ook goede service :roll: :?: 8)

Hans L
28-11-2006, 09:10
Ben jij verder tevreden over Pioneer?