PDA

Bekijk de volledige versie : maakt het echt zo'n verschil



paafke
08-10-2006, 17:25
ik zit er aan te denken om de hdmi kabel 300 van monster te kopen. nu is mijn vraag maakt het echt zo'n verschil. ik heb een samsung lcd tv le26r72b en een pioneer dv 490 dvd speler. is zo'n kabel dan aan te raden. ik ben een leek maar kan ik echt verschil zien? heb nu staandaard componenten kabels die bij de dvd speler geleverd zaten.

Alexander D
08-10-2006, 17:34
Vragen over kabels ligt hier de laatste tijd wat gevoelig...... :wink:

Om toch een poging te wagen. De kabels die meegeleverd worden met apparatuur zijn meestal niet de beste. Probeer gewoon een keer een HDMI kabel en vergelijk zelf met je huidige aansluiting.

Zie je verschil: veranderen.
Zie je geen verschil: je geld aan iets anders uitgeven. :wink:

Johan van den D.
08-10-2006, 18:30
Probeer gewoon een keer een HDMI kabel en vergelijk zelf met je huidige aansluiting.

Zie je verschil: veranderen.
Zie je geen verschil: je geld aan iets anders uitgeven. :wink:Dit lijkt me de beste tip die je kunt krijgen.
Gewoon uit proberen en je bent hoe dan ook een ervaring rijker. :wink:

Chiau T.
08-10-2006, 19:17
Of anders doe mee met de discussie: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=46939

(ps. doe zelf niet mee, ik sta aan de zijlijn mee te kijken... :oops: )

hstadman
09-10-2006, 01:12
Of anders doe mee met de discussie: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=46939

(ps. doe zelf niet mee, ik sta aan de zijlijn mee te kijken... :oops: )

off topic:

hoe bevalt je filter?

Chiau T.
09-10-2006, 13:13
De laatste tijd niet zo veel tijd gehad om lekker naar muziek te luisteren en ik had sowieso een tijdje zonder speaker gezeten, maar het bevalt me nog erg goed.

hstadman
09-10-2006, 13:14
De laatste tijd niet zo veel tijd gehad om lekker naar muziek te luisteren en ik had sowieso een tijdje zonder speaker gezeten, maar het bevalt me nog erg goed. :wink:

R Klemkerk
09-10-2006, 15:57