PDA

Bekijk de volledige versie : Basic Instinct 2: The Risk Addiction (Uncensored Version) [DVD]



Arnold van Oostrum
08-10-2006, 18:31
Basic Instinct 2: The Risk Addiction (Uncensored Version) [DVD]

Sharon Stone is wederom de verleidelijke Catherine Tramell.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=2698)

Jeroen D
08-10-2006, 18:39
Deze lijkt me niet echt boeiend. Het 1e deel vind ik ook zwaar overschat..........totaal geen bijzondere film, maar dat is mijn mening.

Bart de Graaf
08-10-2006, 19:27
Te schandalig voor woorden dat deze film uberhaupt is uitgebracht. Films als Basic Instinct horen geen vervolg te krijgen. Overbodige troep deze film!

chimera01
08-10-2006, 22:30
Te schandalig voor woorden dat deze film uberhaupt is uitgebracht. Films als Basic Instinct horen geen vervolg te krijgen. Overbodige troep deze film!


Deze lijkt me niet echt boeiend. Het 1e deel vind ik ook zwaar overschat..........totaal geen bijzondere film, maar dat is mijn mening.


Twee meningen gebaseerd op vooroordelen en zijn feitelijk totaal oninteressant, alswel onwelkom. :roll:

Jeroen D
09-10-2006, 06:34
Te schandalig voor woorden dat deze film uberhaupt is uitgebracht. Films als Basic Instinct horen geen vervolg te krijgen. Overbodige troep deze film!


Deze lijkt me niet echt boeiend. Het 1e deel vind ik ook zwaar overschat..........totaal geen bijzondere film, maar dat is mijn mening.


Twee meningen gebaseerd op vooroordelen en zijn feitelijk totaal oninteressant, alswel onwelkom. :roll:

Jouw post is toch ook volstrekt nutteloos. Jij geeft ook geen reactie op de film :?

Dennis Vansant
09-10-2006, 08:34
Deel 1 was helemaal geweldig: opwindend en erotisch en toch niet ranzig.
Dit deel heb ik nog niet gezien, maar ik kan wel raden dat het hier vooral om cheap blote tieten zal gaan...

wolfrolf
09-10-2006, 10:40
Ik heb deze film na een kwartier uit pure ergernis uitgezet ;)

Wat een matige film zeg.

chimera01
09-10-2006, 12:28
Te schandalig voor woorden dat deze film uberhaupt is uitgebracht. Films als Basic Instinct horen geen vervolg te krijgen. Overbodige troep deze film!


Deze lijkt me niet echt boeiend. Het 1e deel vind ik ook zwaar overschat..........totaal geen bijzondere film, maar dat is mijn mening.


Twee meningen gebaseerd op vooroordelen en zijn feitelijk totaal oninteressant, alswel onwelkom. :roll:

Jouw post is toch ook volstrekt nutteloos. Jij geeft ook geen reactie op de film :?

Zinvoller dan de jouwe, aangezien ik aanstoot neem aan het zinloze veroordeel zonder een film gezien te hebben.

Ik huur deze film nog wel alvorens ik een positie in neem over het positieve of negatieve ervan. Wat ik wel kan zeggen is dat Sharon Stone er akelig goed uitziet voor haar leeftijd. :wink:

Oh en dat op basis van wat fragmenten en foto's uit de film. :twisted:

Kasper P.
09-10-2006, 12:46
Erg slap zeg. Verhaal van niets, te voorspelbaar en flauw. Daarnaast veel te weinig sex, geen spanning en Stone ziet er verlept uit. Met haar mislukte face-lift, botox en scheve siliconen tieten.

Willy B.
09-10-2006, 14:33
Erg slap zeg. Verhaal van niets, te voorspelbaar en flauw. Daarnaast veel te weinig sex, geen spanning en Stone ziet er verlept uit. Met haar mislukte face-lift, botox en scheve siliconen tieten.

:lol:

kruspe
09-10-2006, 17:01
Op de cover maakt Universal melding van de ‘uncensored’ versie van de film. Bij de Amerikaanse release waren omwille van de leeftijdskeuring enkele seksscènes ingekort. Op deze DVD dus de volledige ongecensureerde versie. De vermeldde speeltijd van 114 minuten is niet correct, de film duurt in dit geval 111 minuten precies.

in de USA is toch ook een uncut vrsie verkrijgbaar?

SmashingSteve
09-10-2006, 17:54
Op de cover maakt Universal melding van de ‘uncensored’ versie van de film. Bij de Amerikaanse release waren omwille van de leeftijdskeuring enkele seksscènes ingekort. Op deze DVD dus de volledige ongecensureerde versie. De vermeldde speeltijd van 114 minuten is niet correct, de film duurt in dit geval 111 minuten precies.

in de USA is toch ook een uncut vrsie verkrijgbaar?

Op DVD is inderdaad een unrated versie verkrijgbaar, maar men heeft het uiteraard over meer materiaal dan de R-rated 'bioscoopversie'.

Martijn Beunk
09-10-2006, 18:06
Zware tegenvaller dit. Deel 1 is subliem!

hstadman
10-10-2006, 00:56
Blijkt toch maar weer dat onze Paul Verhoeven niet ge-evenaard kan worden. :wink:

Henk Heideveld
10-10-2006, 14:39
Voorspelbaar dat zo'n herhaling van hetzelfde door een andere regisseur geen enkele toegevoegde waarde zou hebben. :cry:
Het "zonder slipje" effect is in deel 2 dus voorspelbaar nihil. :cry:
Bovendien is 't mens tig jaren ouder, verlept, en opgepoetst, moet ze nog een keer hetzelfde kunstje doen. :cry: :cry:

Roy Langeveld
15-10-2006, 15:54
Vond de film nog meevallen, ik had hem veel slechter verwacht.
Het grote probleem is natuurlijk dat de film compleet verbleekt naast het superieure origineel. Die was broeierig, de erotiek was stomend en de wisselwerking tussen de hoofdrolspelers was erg geraffineerd. Deel 2 is stijlvol gefilmd (vooral het veelvuldig gebruik van glas is mooi gedaan), maar het is grotendeels een herhaling van zetten, de sfeer is totaal niet geladen, de erotiek bestaat uit onschuldige nummertjes, en David Morrisey is een hark.
Kortom, de film heeft geen meerwaarde. Maar dat vind ik nog geen reden om de film daarom heel slecht te vinden. Sharon Stone is namelijk nog wel aardig op dreef als femme fatale die iedere vent moeiteloos verleid en misbruikt voor haar spelletjes. En dat is voor een vrouw van 40 nog best knap. En er zit nog een ontknoping in de epiloog (al komt die wel behoorlijk uit de lucht vallen).


ik kan wel raden dat het hier vooral om cheap blote tieten zal gaan...
Dit valt nog vies tegen. De openingsscene uit deel 1 had al meer bloot dan deze hele 'uncut version'. Als dit een al uncut version is, dan vraag ik me af hoe karig de gecensureerde versie er uitgezien heeft. Ik heb ook screenshots gezien van seksscenes die niet in de uncut version zitten, waaronder een triootje van Sharon, David en een andere vrouw. Die zal dus wel alleen in de unrated version zitten.