PDA

Bekijk de volledige versie : Spoiler tags?!?



Nathan Strik
05-04-2002, 19:15
Goed idee misschien, aangezien hier nog wel eens flink wat spoilers worden geplaatst. Is het een idee om spoiler tags te hanteren zoals dit Amerikaanse forum (http://www.dvdtalk.com/forum/showthread.php?s=&threadid=195912) ook doet? Dat maakt ongewenst lezen van spoilers een stuk moeilijker...

Lijkt me makkelijk te doen toch? Aangezien hun dezelfde forum-software gebruiken als hier op dvd.nl...

Misschien is dit binnenkort niet meer zo makkelijk te lezen?

Marco
05-04-2002, 19:41
Aangezien hun dezelfde forum-software gebruiken als hier op dvd.nl...
Valt me wel op dat hun (DVDTalk) nieuwer is dan deze forum.

BrianB
06-04-2002, 10:20
En wat als je het juist wel wilt lezen? Door de balk heen kijken wordt ook een beetje moeilijk.

Jaded
06-04-2002, 10:59
Dan moet je de tekst in de zwarte balk selecteren.
Dan wordt deze wit.

Nathan Strik
06-04-2002, 13:00
Inderdaad, Jaded = right.

Hmm, ik ben nog steeds benieuwd of dit mogelijk is... CREW?!? :confused:

Alex van den Berg
06-04-2002, 13:50
Inderdaad, Jaded = right.

Hmm, ik ben nog steeds benieuwd of dit mogelijk is... CREW?!? :confused: Wat mij betreft... Prima idee! Maar de redaktie beslist.

System 3rror
06-04-2002, 18:50
Laat ze dan ook meteen wat extra code's meenemen (activeren), als streep er doorheen en zegt iets

Jaded
06-04-2002, 19:08
zegt iets
Vooral deze.

Dave
06-04-2002, 19:09
Zou het een goed idee vinden die Spoiler Alerts!
Zou toch nog extra duidelijkheid geven!

Jaded
06-04-2002, 19:14
Al vind ik die zwarte balken niet echt bijdragen tot de schoonheid van het forum.
Misschien kan men de letters de kleur van de achtergrond geven?
Heeft hetzelfde effect, maar is minder opzichtig.

Nathan Strik
06-04-2002, 19:35
Al vind ik die zwarte balken niet echt bijdragen tot de schoonheid van het forum.
Misschien kan men de letters de kleur van de achtergrond geven?
Heeft hetzelfde effect, maar is minder opzichtig. Zoiets als dit?!? (maar dan nog iets lichter...)

HALLO, blahblahblah

Maar hoe weet je dan nog dat er tekst staat?!? hahaha.... :D

Jaded
06-04-2002, 19:40
Maar hoe weet je dan nog dat er tekst staat?!? hahaha.... :D
Ja daar dacht ik ook al aan ...
Daarstraks had ik het idee om boven en onder de spoilertekst een fijne streep te zetten, zoals die van een Signature.
Of links van de tekst, tegen de kant, een zwarte verticale streep.
Bijvoorbeeld:
| SPOILER *** SPOILER
Maar dan ook lichter ... :)
Dit laatste lijkt me 'mooier' dan die grote zwarte balken.

Nathan Strik
06-04-2002, 22:19
Dit laatste lijkt me 'mooier' dan die grote zwarte balken. Op zich heb je gelijk.
Alleen jammer dat de achtergrond van de posts op dit forum afwisselt tussen twee verschillende kleuren grijs... beetje moeilijk dus om een kleur tekst te kiezen die 100% onleesbaar is...
Misschien is een zwarte balk dus geen optie vanwege de lelijkheid, maar een iets donkergrijze balk dan?!?

Eric van Ballegoie
07-04-2002, 09:05
Ik zal eens overleggen met mijn collega's en kijken of dit makkelijk te implementeren is, ik beloof echte nix :D

Jaded
07-04-2002, 09:58
Alleen jammer dat de achtergrond van de posts op dit forum afwisselt tussen twee verschillende kleuren grijs...
Dat had ik nog niet eens opgemerkt! :)

Alex van den Berg
07-04-2002, 14:46
Dat had ik nog niet eens opgemerkt! :) Goedemorgen!! :D :D

Nathan Strik
14-08-2002, 01:07
Het is zover... vandaag zijn dankzij Koen de spoiler tags geïmplementeerd.

En Nathan is daar heel erg blij mee, een langverwachte droom gaat in vervulling. Snif... :D


Toevoeging van ander crewlid: :D
Kijk hier voor de gebruiksaanwijzing (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=10124)