PDA

Bekijk de volledige versie : panasonic dmr eh65>guide+<



morphf
10-10-2006, 11:27
afgelopen wekend hebben wij dus deze dvd recorder gekocht
en we zijn er heeel erg tevreden mee
hij presteerd bovne verwachting

alleen hebben wij een vraag mbt de guide plus functie die er op zit.
dit is een soort electrinische tv gids die hij elke nacht moet downloaden
wat tot 2 uur kan duren

maar ik had dus een vraag over het downloaden
kan he zijn dat dat soms ook veel langer duurt?
want het duurt bij ons veel langer hij is vandaag pas tegen 12 uur uitgegaan
dit lijkt mij niet horen?
en gister is hij om 6 uur uitgegaan
het signaal is verder gewoon goed dus dat zal het niet zijn lijkt mij


iemand een idee
of iemand die her meer vna weet als wij ?

Herjan
10-10-2006, 12:30
Zeker de eerste keer duurt het langer. Daarnaast is het bij in ieder geval niet op vaste tijdstippen. Althans: nooit op gelet. Gebeurt ook vaak overdag.

morphf
10-10-2006, 13:34
ja idd het gebeurt ook overdag
zie ik net

alleen hij is nu al voor de 3e keer bezig ...
terweil je in het apparaat insteld dat hij alleen snachts die guide moet downloaden om 2.50 uur zou die dan moetne starten

wel vervelend als hij het ook overdag doet
want als hij dat download dan gaat dat nl voor een opname die je programmeert

is dit een bug in de fimware of een foute instelling dat hij nl ook overdag download

flitsflits
16-01-2007, 17:35
doet ie bij mij ook rond 15 uur. 's nachts wel opletten met opname; bij mij onderbrak ie die. staat ergens in de handleiding herinnerde ik me dat je 'm dan moet uitzetten voor nachtelijke updates, maar kreeg ik niet voor elkaar.

uitzetten heeft vaak tot gevolg dat zenders die pas kort van te voren (Tien, Animalplanet, NGC) worden geupdate een dag geen info hebben.

Ruud Vorstermans
16-01-2007, 19:13
Er wordt overdag ook ge-update nl. om 10:00 en 14:00 uur

Ruud Vorstermans
16-01-2007, 19:14
want als hij dat download dan gaat dat nl voor een opname die je programmeert

is dit een bug in de fimware of een foute instelling dat hij nl ook overdag download

Mijn Pioneer heeft daar geen last van: de geprogrammeerde opname gaat voor

Pinraiser
28-01-2007, 20:59
Ik heb de Panasonic dmr-eh65 al geruime tijd en het guide gebeurt inderdaad op verschillende tijdstippen.

Maar sinds afgelopen week duurt het guide wel erg lang en wel zolang dat ik dacht dat hij bleef hangen.
Ik heb hem toen onderbroken omdat de kids naar een film wilde kijken, toen deze waren uitgekeken begon de recorder weer te guiden en weer erg lang?

Hebben hier meer mensen last van?

Marti
10-10-2009, 10:31
Er wordt overdag ook ge-update nl. om 10:00 en 14:00 uur
Daar lijkt het wel op. Ik zou graag weten of dat updaten overdag uitgezet kan worden. Ik heb een Panasonic DMR-EH58 en de brom van de hard disk tijdens het downloaden van Guide+ overdag is erg irritant. 's Nachts gaat hij maar lekker zijn gang.

Als ik overdag het apparaat stil wil krijgen wanneer er GUIDE op het scherm staat, dan heeft het drukken op de on/off knop een averechts effect. Het apparaat gaat dan namelijk AAN. En na de opstartprocedure van zo'n 15 seconden kan ik hem pas definitief uit zetten.