PDA

Bekijk de volledige versie : Alfred J. Kwak - Veiligheid & Gezondheid 1 [DVD]



Arnold van Oostrum
10-10-2006, 18:08
Alfred J. Kwak - Veiligheid & Gezondheid 1 [DVD]

Alfred Jodocus Kwak – met twee afleveringen met het oorspronkelijke verhaal.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=2703)

Daniël V.
10-10-2006, 18:21
Bah, ik kom er gewoon niet over uit, die ongelooflijk onlogische volgorde waarmee de afleveringen worden uitgebracht... :(
Oke, het principe van die vriendschap-veiligheid- enz.-indeling begrijp ik wel, maar het is een belediging voor de serie. :evil:

Mag toch hopen dat er nog een positief staartje aan zit, in de vorm van een chronologische boxset, maar ik ben er bang voor...

Worp3
10-10-2006, 23:40
je kunt ze toch op jouw volgorde afspelen? Wat maakt dat uit? Alle 52 afleveringen worden uitgebracht......
Dat is fijn en de prijs 7 Euro per dvd vind ik heel goed.....

nmbs
11-10-2006, 00:44
je kunt ze toch op jouw volgorde afspelen? Wat maakt dat uit? Alle 52 afleveringen worden uitgebracht......
Dat is fijn en de prijs 7 Euro per dvd vind ik heel goed.....

De prijs is mij iets te duur. 5 Euro per dvd is nog acceptabel, maar 7 is echt veel te veel voor maar 3 aflveringen. Er hadden gemakkelijk 9 aflveringen op 1 dvd gegaan (9x22min=198min). Men had de capaciteit van een DL schijf beter moeten benutten!

Hugo R
11-10-2006, 10:59
Heel erg zonde blijft het deze manier van uitbrengen.

Yi-Long
11-10-2006, 14:43
je kunt ze toch op jouw volgorde afspelen? Wat maakt dat uit? Alle 52 afleveringen worden uitgebracht......
Dat is fijn en de prijs 7 Euro per dvd vind ik heel goed.....

3 afleveringen per disk (WAAROM in godsnaam zo weinig? staan niet eens extras op), is 17 dvd's die je zult moeten kopen voor 7 euro per stuk, is 119 euro...

Vind ik persoonlijk schandalig duur. Als ze het in 2 boxsets hadden uitgebracht van 26 afleveringen per box (chronologisch ofcourse), voor 35-40 per box... dan zou het een mooi prijsje zijn geweest.

Dit is gewoon uitmelkerij: De serie gewoon ff op een CD 'kwakken', en cashen maar. Gewoon een schandalige release, die zo'n mooie serie niet verdient. Evenmin de fans alswel de makers (Van Veen, Siepermann).

Echt zonde dat ze deze license niet veel meer recht hebben aangedaan... :N Stelletje amateurs, daar bij Disky...

Frank
11-10-2006, 14:51
Dit is gewoon uitmelkerij: De serie gewoon ff op een CD 'kwakken', en cashen maar.
DVD. :wink:

Yi-Long
11-10-2006, 16:16
Dit is gewoon uitmelkerij: De serie gewoon ff op een CD 'kwakken', en cashen maar.
DVD. :wink:

Ow ja... ik dacht ff dat op www.cd.nl zat ;)

Had me trouwens niets verbaasd als ze het op een VCD hadden gedumpt btw :P