PDA

Bekijk de volledige versie : Zelfbepalen



M Balje
05-04-2002, 22:39
zou het niet fijn zijn als er mogelijk heden bestaan als:

Je eigen poll verwijderen of wijzigen na dat hij je niet meer bevalt.
Je eigen Thread sluiten

En hebben julie nog meer iedeeen,zeg ze gerust.

Nathan Strik
05-04-2002, 23:57
Makkie, verwijder gewoon de eerste post uit je thread en hij is weg. Probeer maar eens met deze... ;)

Jaded
06-04-2002, 00:02
Ik denk dat hij met een thread sluiten bedoelt dat je hem op slot kan doen. Zoals in de TKA/G en TRA/G threads.

Alex van den Berg
06-04-2002, 00:46
Ik denk dat hij met een thread sluiten bedoelt dat je hem op slot kan doen. Zoals in de TKA/G en TRA/G threads. Stuur als threadstarter in dat geval gewoon even een PM'tje aan Alexander of mij... Dan gaat de thread binnen een dag op slot... :)

Eric van Ballegoie
06-04-2002, 11:24
Makkie, verwijder gewoon de eerste post uit je thread en hij is weg. Probeer maar eens met deze... ;)


Hmmm.... Ik was er niet van op de hoogte dat dit mogelijk was.
Sterker nog, omdat een dergelijke mogelijkheid (het wissen van posts en threads je in staat stelt om threads te wissen waar andere gebruikers mogelijk nog wel wat aan hebben, heb ik deze mogelijkheid uitgeschakeld. Het wissen van posts of complete threads is vanaf nu dus niet meer mogelijk, editen blijft uiteraard wel gewoon kunnen..

Over slapende honden wakker maken gesproken ;-)

Jaded
09-04-2002, 20:26
Eric

Het niet meer kunnen deleten van de hele thread (m.a.w. het eerste bericht) vind ik een positieve verandering.
Maar het gebruik van de delete-knop helemaal verbannen lijkt mij (en anderen) wat ver gaan.
Er kunnen voldoende gevallen voorvallen waar een dergelijke functie de ideale oplossing is.
Zoals bijvoorbeeld bij het per ongeluk dubbel posten van een bericht, spijt hebben van een post (enkele minuten na het posten zonder dat er al replies op geweest zijn), ...
In bovenstaande gevallen kan Offie zijn werk misschien doen, maar dat is dan ook weer een extra belasting voor de crew.
Misschien is het mogelijk om de delete-functie gedeeltelijk terug in werking te stellen?

Groeten,
Jaded.

Alex Bel-Gy-Bel
09-04-2002, 21:18
Eric

Er kunnen voldoende gevallen voorvallen waar een dergelijke functie de ideale oplossing is.
Zoals bijvoorbeeld bij het per ongeluk dubbel posten van een bericht, spijt hebben van een post (enkele minuten na het posten zonder dat er al replies op geweest zijn), ...
In bovenstaande gevallen kan Offie zijn werk misschien doen,
Misschien is het mogelijk om de delete-functie gedeeltelijk terug in werking te stellen?

Groeten,
Jaded.
Die mening heb ik ook, ik bedenk me ook af en toe wel eens als ik een post heb geplaatst dan vind ik toch dat ik persoonlijk het recht mag hebben om deze post te verwijderen.:confused:

en volgens mij kan dit toch ook nog jadet.

Nathan Strik
09-04-2002, 22:47
Maar het gebruik van de delete-knop helemaal verbannen lijkt mij (en anderen) wat ver gaan. Volgens mij kun je dit omzeilen door je post te editen en dan gewoon leeg te maken... (ik hoop niet dat ik wederom slapende honden wakker maak... :D)

Arnold van Oostrum
09-04-2002, 22:51
Misschien is het mogelijk om de delete-functie gedeeltelijk terug in werking te stellen?Voor zover ik het weet (en dat valt nog weleens tegen) is dat niet mogelijk. Als je een posting kunt deleten, betekent dit ook dat je een thread kunt verwijderen (als je de eerste posting delete).

Idee van Nathan is misschien een aardige work-around.

Jaded
09-04-2002, 22:51
Volgens mij kun je dit omzeilen door je post te editen en dan gewoon leeg te maken... (ik hoop niet dat ik wederom slapende honden wakker maak... :D)
Of (mijn aanvulling op jouw idee) door er een grote zwarte X in te zetten zodat hij onmiddellijk herkenbaar is voor verwijdering, door Offie.
Maar dat valt dan onder die 'extra belasting' voor de crew.

Jaded
09-04-2002, 22:55
Voor zover ik het weet (en dat valt nog weleens tegen) is dat niet mogelijk. Als je een posting kunt deleten, betekent dit ook dat je een thread kunt verwijderen (als je de eerste posting delete).

Het is dus niet mogelijk om er code aan te hangen die het verbiedt van een post te deleten als het de eerste is in een thread, maar toelaat in al de andere gevallen?

Arnold van Oostrum
09-04-2002, 23:24
Het is dus niet mogelijk om er code aan te hangen die het verbiedt van een post te deleten als het de eerste is in een thread, maar toelaat in al de andere gevallen? Shit, als ik nu een vak had geleerd, had ik hier vast het antwoord op geweten.:rolleyes: Hier is de input van onze technici voor nodig.;)

MAD
09-04-2002, 23:40
Ik vond die mogelijkheid tot deleten juist wel een extra leuke toevoeging. Vind het wel grappig als Frans van der Meulen zijn thread "Welke DVD's hebben jullie de afgelopen tijd aangeschaft" eens zou komen wissen (zou trouwens jullie server behoorlijk opschonen). Luther had het kunnen testen met de thread "Welke DVD gaan jullie nu kijken?".... Dat recht moet je als threadstarter toch kunnen behouden vind ik...

Jaded
09-04-2002, 23:46
Dat recht moet je als threadstarter toch kunnen behouden vind ik...
Stel je eens voor dat de threadstarter van de 3 grootste threads op dit forum ruzie krijgt met iemand van de crew (of verschillende van de 'forumbewoners') en beslist, al dan niet in een kwade opwelling, om die threads te deleten?
In 1 klap een groot deel van het forum weg, alsook de informatieve waarde van de berichten.
Het niet kunnen deleten van een thread vind ik dus niet zo'n gek idee.
Als je een thread plaatst die je wegwil (wanneer er nog geen of weinig concrete replies op zijn), kan je altijd nog een PM naar een crewlid doen. Dat zal normaal gezien véél minder voorvallen dan het plaatsen van een later ongewilde post.

Eric van Ballegoie
14-04-2002, 10:27
Mensen,

Ik kan het forum inderdaad zo instellen dat je wel normale posts kunt wissen, maar geen posts die eerste van een thread zijn (en daarmee dus de hele thread). Maar toch lijkt het me beter dat je niet het complete 'bewijs' van een post kan weghalen.

Stel: Iemand post in een thread een opmerking die verkeerd valt bij een aantal andere forum leden :rolleyes: waardoor vervolgens een verhitte discussie ontstaat. Als diegene er nu voor kiest zijn post weg te halen dan kan hij/zij net doen alsof er niets gebeurd is. Uiteraard kan dit in het geval van een edit ook, maar dan staat er duidelijk in de post aangegeven dat deze ge-edit is.

R. Schaap
14-04-2002, 10:34
Eric leeft dus toch nog...

Eric van Ballegoie
14-04-2002, 16:16
Eric leeft dus toch nog...

Absoluut!! Ik ben alleen niet heel de dag op het forum te vinden, soms kijk ik ook nog wel eens een filmpje enzo :D :o :rolleyes:

R. Schaap
14-04-2002, 17:14
Absoluut!! Ik ben alleen niet heel de dag op het forum te vinden, soms kijk ik ook nog wel eens een filmpje enzo :D :o :rolleyes:
Haha is goed

Andere redenen kan ik niet verzinnen......nou...ok....sport en opleiding