PDA

Bekijk de volledige versie : Welke DVD's hebben jullie de laatste tijd AFGESCHAFT!!!



Henk Heideveld
26-10-2006, 08:34
En vooral waarom? :?:
De enorme toename van de rubriek TKA heeft me erg nieuwsgierig gemaakt.

Bob Hiemstra
26-10-2006, 09:44
Laatst nog de snapper van The Green Mile verkocht omdat ik binnenkort de SE ga kopen. :D

Sander Haarmans
26-10-2006, 10:07
Ik verkoop dvd's omdat:

- De film me tegenviel
- De film vaak genoeg gezien heb
- Er een mooiere editie uitkomt (dit doe ik echt alleen bij films die ik echt goed vind)
- M'n kast te vol aan het raken is (op dat punt ben ik nu helaas aangekomen)

ps. dit is niet de vraag van de topic-starter maar wel de redenen waarom ik films de deur uit doe.

Sander Haarmans
26-10-2006, 10:12
Laatst nog de snapper van The Green Mile verkocht omdat ik binnenkort de SE ga kopen. :D
Dit ben ik ook van plan maar volgens mij kan je er geen **** meer voor krijgen.

Henk Heideveld
26-10-2006, 11:53
Ik verkoop dvd's omdat:

- De film me tegenviel
- De film vaak genoeg gezien heb
- Er een mooiere editie uitkomt (dit doe ik echt alleen bij films die ik echt goed vind)
- M'n kast te vol aan het raken is (op dat punt ben ik nu helaas aangekomen)

ps. dit is niet de vraag van de topic-starter maar wel de redenen waarom ik films de deur uit doe.
Zijn voor mijzelf ook wel de meest voorkomende redenen, maar in een enigszins andere volgorde.
Voor de opbrengst hoef je het inderdaad niet te doen. :cry:

Henk Heideveld
26-10-2006, 11:58
Ik ga voor mijn kast staan en constateer als eerste dat er geen plek meer is voor mijn nieuwe aankoop.
Nadat ik een aantal keren mijn kastruimte heb vergroot, ben ik op enig moment gaan schiften.
1. Sommige films waren me tegengevallen en die draai ik dus geen tweede keer. Wat na 2 jaren niet voor een 2e maal in mijn speler had gelegen ging er uit.
2. Sommige films zijn juist zo goed en spannend, dat bij de 2e keer die spanning juist ontbreekt omdat je het verloop en de afloop al kent. Die gingen er dus ook uit.
3. De laatste categoerie zijn nu de DVD's die ik best wel goed vind, maar waar ik na zoveel keren op uitgekeken, of bij muziekDVD's op uitgeluisterd ben.
4. Last but not least. Bij nieuwe aanschaffingen hou ik met al deze dingen tegenwoordig nadrukkelijk rekening, dus schaf ik opmerkelijk minder aan. 8)
Allerlaatst: 't is verdomde goed voor m'n portemonnee. :lol: :wink:

homernt
26-10-2006, 12:37
Ik heb het afgelopen jaar z'n 28 titels de deur gedaan omdat ik gewoon kritiseer ben geworden. Bijvoorbeeld als ik een film maar een zes waard vond gewoon zonder perdon de deur uit gedaan.

Coen P.
26-10-2006, 12:39
Ik heb het afgelopen jaar z'n 28 titels de deur gedaan omdat ik gewoon kritiseer ben geworden. Bijvoorbeeld als ik een film maar een zes waard vond gewoon zonder perdon de deur uit gedaan.

bij mij ligt deze lat op de 7. In principe wil ik alles daaronder ruilen of verkopen...

Martin Z.
26-10-2006, 12:43
Bij mij alles onder ***1/2 (van de *****) :)

stefanovic
26-10-2006, 12:49
Bij mij alles onder ***1/2 (van de *****) :)
Wat dus opgaat voor deze films?! :shock:
- Lawrence of Arabia DC. CCC (R2NL) ---> (verkocht)
- Infernal Affairs (R2NL) (+SLEEVE) ---> (verkocht)
- Goodfellas 1-disc (R2NL) ---> (verkocht)
- Snatch (R2NL) ---> (verkocht)
- Apocalypse now Redux (R2NL) ---> (verkocht)

Martin Z.
26-10-2006, 12:53
Bij mij alles onder ***1/2 (van de *****) :)
Wat dus opgaat voor deze films?! :shock:
- Lawrence of Arabia DC. CCC (R2NL) ---> (verkocht)
- Infernal Affairs (R2NL) (+SLEEVE) ---> (verkocht)
- Goodfellas 1-disc (R2NL) ---> (verkocht)
- Snatch (R2NL) ---> (verkocht)
- Apocalypse now Redux (R2NL) ---> (verkocht)

Whaha in zekere zin wel ja. Op Infernal Affairs na, daar heb ik nu de Trilogy van. Maar de rest kon me jeuken, wellicht ga ik me nog eens aan Apocalypse Now wagen.

Henk Heideveld
26-10-2006, 12:59
Bij mij alles onder ***1/2 (van de *****) :)
Wat dus opgaat voor deze films?! :shock:
- Lawrence of Arabia DC. CCC (R2NL) ---> (verkocht)
- Infernal Affairs (R2NL) (+SLEEVE) ---> (verkocht)
- Goodfellas 1-disc (R2NL) ---> (verkocht)
- Snatch (R2NL) ---> (verkocht)
- Apocalypse now Redux (R2NL) ---> (verkocht)

Whaha in zekere zin wel ja. Op Infernal Affairs na, daar heb ik nu de Trilogy van. Maar de rest kon me jeuken, wellicht ga ik me nog eens aan Apocalypse Now wagen.
Dat blijft allemaal heel persoonlijk. Apocalypse Now Redux zal NOOIT uit mij kast verdwijnen. :P

stefanovic
26-10-2006, 13:03
Bij mij alles onder ***1/2 (van de *****) :)
Wat dus opgaat voor deze films?! :shock:
- Lawrence of Arabia DC. CCC (R2NL) ---> (verkocht)
- Infernal Affairs (R2NL) (+SLEEVE) ---> (verkocht)
- Goodfellas 1-disc (R2NL) ---> (verkocht)
- Snatch (R2NL) ---> (verkocht)
- Apocalypse now Redux (R2NL) ---> (verkocht)

Whaha in zekere zin wel ja. Op Infernal Affairs na, daar heb ik nu de Trilogy van. Maar de rest kon me jeuken, wellicht ga ik me nog eens aan Apocalypse Now wagen.
Haha... Ik probeer momenteel ook wat objectiever te zijn t.o.v. films die men over het algemeen gooed vindt en dus zgn. in je collectie horen. Als ze mij maar matig boeien vliegen ook die er nu zo uit. Goed voorbeeld hiervan is Sin City.

Martin Z.
26-10-2006, 13:06
Bij mij alles onder ***1/2 (van de *****) :)
Wat dus opgaat voor deze films?! :shock:
- Lawrence of Arabia DC. CCC (R2NL) ---> (verkocht)
- Infernal Affairs (R2NL) (+SLEEVE) ---> (verkocht)
- Goodfellas 1-disc (R2NL) ---> (verkocht)
- Snatch (R2NL) ---> (verkocht)
- Apocalypse now Redux (R2NL) ---> (verkocht)

Whaha in zekere zin wel ja. Op Infernal Affairs na, daar heb ik nu de Trilogy van. Maar de rest kon me jeuken, wellicht ga ik me nog eens aan Apocalypse Now wagen.
Haha... Ik probeer momenteel ook wat objectiever te zijn t.o.v. films die men over het algemeen gooed vindt en dus zgn. in je collectie horen. Als ze mij maar matig boeien vliegen ook die er nu zo uit. Goed voorbeeld hiervan is Sin City.

(y) Sin City kon mij ook onvoldoende boeien. Goed dat ik die iig eerst gehuurd heb...

Asphyxion
26-10-2006, 13:24
Welcome to Dongmakgol LE R3KR - Heb ik dubbel
Schindler's List 2DVD R2NL keepcase / Heb ik ook dubbel

Binnenkort gaat de R2NL Austin Powers trilogie box in de verkoop omdat ik de R2JP Shagadelic Box heb gekocht.

homernt
26-10-2006, 13:39
Ik heb het afgelopen jaar z'n 28 titels de deur gedaan omdat ik gewoon kritiseer ben geworden. Bijvoorbeeld als ik een film maar een zes waard vond gewoon zonder perdon de deur uit gedaan.

bij mij ligt deze lat op de 7. In principe wil ik alles daaronder ruilen of verkopen...

Bij mij ook. Ik had moet zeggen lager dan 7. Wat ik nu heb is wat mij betreft een zeven of meer. Ik ben klaar met opruimen en ben nu selectiever in mij aanschaf.

Dennis Oosterhuis
26-10-2006, 15:39
Ik verkoop dvd's omdat:

- De film me tegenviel
- De film vaak genoeg gezien heb
- Er een mooiere editie uitkomt (dit doe ik echt alleen bij films die ik echt goed vind)
- M'n kast te vol aan het raken is (op dat punt ben ik nu helaas aangekomen)

ps. dit is niet de vraag van de topic-starter maar wel de redenen waarom ik films de deur uit doe.
Dit zijn ook wel een beetje mijn redenen. Al moet ik wel zeggen dat ik een goede film niet vaak genoeg kan zien! :D

MiiCk0s
26-10-2006, 16:06
Precies hierboven staat een topic over hetzelfde onderwerp, met meer antwoorden. :wink:

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=42667

Dennis Oosterhuis
26-10-2006, 16:21
*Zucht* Lees 'ns GOED, Miickos... (Vooruit zal je een hint geven; Aangeschaft, afgeschaft...) :roll:

mercapto
26-10-2006, 18:45
:)

Ik verkoop nooit wat, dus ik heb nog niks echt afgeschaft. Ik heb 2 maanden terug wel m'n Taegukgi digi aan iemand voor z'n verjaardag gegeven, dus die moet ik zelf weer eens aanschaffen.

Ik heb wel een kast vol met DVDs die ik nog weg moet/kan doen omdat ik betere versies heb of ze per ongeluk dubbel heb gekocht.
Troy LE, Shawshank LE, Matrix UC, maar ook Killing Zoe R2FR en Sin City Recut blah blah edition, ik koop echt de gekste dingen dubbel :P
Ooit zal ik een verkoop topic openen...of er moeten nog meer verjaardagen komen :P

Erik Hagen
26-10-2006, 18:52
Hoe kan je in hemelsnaam dingen *dubbel* kopen?! :? Dan koop je om het kopen, lijkt me. :roll: Beetje verslaafd? :twisted: ;)

mercapto
26-10-2006, 19:16
Toen ik m'n verzameling begon heb ik +- 50 - edit: niet overdrijven merc, 35 giftsets van Ebay getrokken en een 100-tal uit winkels en online shops...ik was de tel een beetje kwijt na een tijdje...het ging dan ook in 1 maandje ;)

Erik Hagen
26-10-2006, 20:04
Jeetje, dan had (heb? :?) je het echt zwaar te pakken gehad. Ik hoop voor je dat je een flinke erfenis achter de hand had, want anders was je naast 'de tel' vast ook 'al je geld' kwijt. :shock:

mercapto
26-10-2006, 20:07
Ik ben zo'n zielig figuur van 25 die nog bij z'n pappie en mammie woont, oh en ik ben saai en asociaal, oftewel ik hou genoeg geld over om af en toe uit de ban tte springen. ;)
Maar inderdaad, ik had, en heb, het flink te pakken.

Erik Hagen
26-10-2006, 20:09
Ik ben zo'n zielig figuur van 25 die nog bij z'n pappie en mammie woont, oh en ik ben saai en asociaal
En je bent voor PSV, is het niet? :twisted: (Of probeerde je dat met 'zielig figuur' al een beetje duidelijk te maken? ;))

mercapto
26-10-2006, 20:30
Ik ben zo'n nep fan, ik weet niet of dat nou zieliger is of dat het voor PSV is ;) Of dubbel zo zielig, hmm.
Ok, genoeg eerlijkheid.
Ik heb ook nog een Matrix koffer dubbel :P
En uiteraard flink wat dubbeldips, maar niks gaat er echt weg, denk ik...

Oscar P.
26-10-2006, 20:38
*knip*ik ben saai en asociaal, *knip*

Dus geen biertje? (zie voetbalthread) ;)

Ik probeer af en toe ook wat kritisch naar de collectie te kijken maar de meeste titels waar ik van af wil, daar wil een ander geen geld aan uitgeven... :)

Daarom ben ik altijd blij met koninginnedag... :)

mercapto
26-10-2006, 20:44
On Air ? Kleine meisjes ?
De Flater ? De Doelen ?
Uhhhhh...

Tja Koninginnedag is dan wel handig :)

Paul H.
26-10-2006, 22:20
Om de zoveel tijd schift ik weer wat van de collectie af:

- wat herkijk ik nooit
- wat viel tegen
- is er nieuwe editie van

Zo heb ik laatst de box van Jurassic Park gekocht waardoor de box van Jurassic Park 3 in de verkoop is gegaan en de keepcases van deel 1 & 2. Zo komt het ook voor dat ik een dvd aanschaf en na de film gezien te hebben direct weer in de verkoop gaat. Hostage bijvoorbeeld moet hem nog zien maar ik denk niet dat het een blijvertje is.

Stephan Nobelen
02-11-2006, 22:21
Daughters of Darkness..

Deze heb ik verloot afgelopen week, tot op heden nog geen reactie van de winnaar gekregen :P

Khonnor
02-11-2006, 22:29
Op het moment heb ik Friends, 24 en A Nightmare On Elm Street te koop
en voornamelijk omdat ze ruimte in beslag nemen.
Zeker de Central Perk Box van Friends. Dus dan is het wel weer mooi geweest. Enzo... :roll:

Swanski
03-11-2006, 13:25
Ik ben zo'n zielig figuur van 25 die nog bij z'n pappie en mammie woont, oh en ik ben saai en asociaal
En je bent voor PSV, is het niet? :twisted: (Of probeerde je dat met 'zielig figuur' al een beetje duidelijk te maken? ;))

Bij deze staat mercapto op de black list :twisted:

Ik had in het begin (jaren terug al weer) een iets te goed bijbaantje als student en gaf echt veel te veel geld uit aan slechte afgezaagde films. Op een gegeven moment tot inkeer gekomen (en wat ouder uiteraard) en een enorme sanering doorgevoerd die iets te ver door werd gevoerd waarbij ik goede films heb weggedaan, omdat ik ze of niet perfect vond of een minimale herkijkwaarde hebben zoals Schindler's List (zal ik niet snel weer in de speler gooien). Sinds een jaar of iets dergelijks heb ik de grens op 7,5 gezet. Alles wat daaronder zit gaat er in principe uit of komt er niet in (bios, TV, internet). En daardoor dus veel films die ik eerder weg heb gedaan of in eerste instantie niet heb gekocht er nu wel in heb zitten.

Uitzonderingen zijn sommige sequels, prequels of verwante delen etc. die niet een 7,5 scoren maar wel nog enigszins goed genoeg zijn. Psycho 2,3,4 etc bijvoorbeeld niet, maar een Indiana Jones 2 (moet ook wel aangezien ze in 1 box zitten) wel.

3 recente titels die ik heb geruild: Festen, The Long Good Friday en Ben Hur. Ben Hur heb ik vervangen voor de 4-disc en de eerste 2 vond ik zeker de moeite waard, maar krijgen (net) geen 7,5.

Oscar van Sambeek
03-11-2006, 15:15
Toen ik m'n verzameling begon heb ik +- 50 - edit: niet overdrijven merc, 35 giftsets van Ebay getrokken en een 100-tal uit winkels en online shops...ik was de tel een beetje kwijt na een tijdje...het ging dan ook in 1 maandje ;)

zijn er ook foto's van je verzameling in het foto-topic te vinden,
ben wel erg nieuwsgierig geworden nu!

Martin Z.
03-11-2006, 17:33
Toen ik m'n verzameling begon heb ik +- 50 - edit: niet overdrijven merc, 35 giftsets van Ebay getrokken en een 100-tal uit winkels en online shops...ik was de tel een beetje kwijt na een tijdje...het ging dan ook in 1 maandje ;)

zijn er ook foto's van je verzameling in het foto-topic te vinden,
ben wel erg nieuwsgierig geworden nu!

Volgens mij is hij ergens vorig jaar al begonnen met fotograferen en tussen het fotograferen door post hij hier de boel onder :lol:

Kees Hoekerd
03-11-2006, 17:45
Gisteren Donnie Brasco R2NL afgeschaft voor 3 euro. :lol:
Nu maar de R1 kopen.

Melzz
03-11-2006, 17:49
Daughters of Darkness..

Deze heb ik verloot afgelopen week, tot op heden nog geen reactie van de winnaar gekregen :P

Die vampierenfilm?? Die wil ik binnenkort echt eens gaan kijken....dus als je hem over hebt...verloot hem maar aan mij.... :D

mercapto
03-11-2006, 18:25
M'n foto's staan erin, maar ik ben vergeten waar. Pagina 36 of 52....of uhm....geen idee :S

slindenau
03-11-2006, 18:40
Hehe, jij bent een beetje een vreemd mannetje mercapto....vriendjes worden :)?

Hehe...

Films dubbel kopen doe ik ook nog wel eens (matrix 1: 4x, holy grail: 4x, T2: 3x)...maar DVD's letterlijk 2x hebben, dat is toch wel echt vreemd :P.


En om ontopic te blijven: verkopen doe ik de laatste tijd niet meer. Ik heb een tijdje geleden al mn troep (die ik in het onwetende begin van mijn dvd verzamelgekte heb gekocht) verkocht...en nu heb ik enkel titels die ik ook echt leuk vindt (en welke zo veel mogenlijk een correct AR hebben).

mercapto
03-11-2006, 19:09
Ik doe ook m'n best om vreemd over te komen, een beetje gek, maar ook enigmatisch ;)

Alexander D
03-11-2006, 19:13
Ray SE

Kasper P.
19-03-2007, 18:52
Bob Le Flambeur

Goed maar niet genoeg om de Criterion te houden ;).

Swanski
20-03-2007, 13:25
Recent deze weggedaan:

- Unbearable Lightness of Being (niet slecht, maar niet interessant voor mij)
- Only Angels Have Wings (eerste Hawks die ik wat vond tegenvallen. ook niet slecht maar kon mij niet helemaal boeien)

Verder nog deze drie die net wat tekort komen om ze in de collectie houden:

- The Caine Mutiny (prima film maar voorlopig na 1 keer te hebben gezien genoeg)
- I'm Not Scared (mooie sfeer, aardig verhaal, geen onaardig einde, maar mist gewoon net dat beetje extra)
- Miracle on 34th Street (1947) (één vd betere kerstfilms maar niet één die ik snel weer zal willen zien)

Coen P.
20-03-2007, 13:27
Bob Le Flambeur

Goed maar niet genoeg om de Criterion te houden ;).

welke versie heb je dan Kasper?

Kasper P.
20-03-2007, 13:28
Nu geen meer :P.

Coen P.
20-03-2007, 13:29
Nu geen meer :P.

oh ok,

my bad!

TheGodfather
25-03-2007, 14:21
Gisteren 2 stuks afgeschaft: de Criterion box van John Cassavetes en de R1 1 disc versie van Eternal sunshine.
De eerste had ik dubbel ontvangen, de 2e had ik gekocht voordat ik de R2NL 3 disc aanschafte en had ik dus dubbel :D

mercapto
25-03-2007, 14:41
Ik heb een kudde blik afgeschaft, 17 (?) steelbooks pleite :)

TheGodfather
25-03-2007, 14:45
Ik heb een kudde blik afgeschaft, 17 (?) steelbooks pleite :)
:shock: ben je gestopt met ze te sparen?? de wonderen zijn de wereld nog niet uit :twisted:

mercapto
25-03-2007, 14:53
Ik had 1/2 van alle uitgaven toen er ineens 30 per week uitkwamen wereldwijd, dus ben ik maar gestopt. Ik hou nu alle "speciale" en doe de simpele R2NL weg, of die zijn inmiddels weg :)
Nou spaar ik alleen nog maar Reservoir Dogs DVD's, zal binnenkort weer een "Ga je op vakantie ? Neem een Reservoir Dogs DVD voor me mee!" topic starten :P

TheGodfather
25-03-2007, 14:56
:lol: :lol:

Toon_1
26-03-2007, 12:33
:lol: :lol:

Als je nog dvds wilt verkopen is het misschien makkelijker dat je de optie om priveberichten te ontvangen eens aanvinkt, ik kan geen PM's sturen naar jou ;)

MeltyMan
26-03-2007, 14:24
Ik verkoop nu ook af en toe wat dvd's... Vooral films waarvan ik denk dat ik ze toch geen 2de keer meer ga kijken... Op die manier probeer ik m'n kast niet te vol te laten geraken en met de verkoop of ruil aan andere leuke titels te geraken :-)

TheGodfather
27-03-2007, 19:48
Als je nog dvds wilt verkopen is het misschien makkelijker dat je de optie om priveberichten te ontvangen eens aanvinkt, ik kan geen PM's sturen naar jou ;)
Das misschien wel makkelijk idd :oops:

-edit- had `m al aangevinkt: "Privéberichten toestaan "

probeer het nog eens :P

mercapto
03-04-2007, 23:13
Amelie R2FR Tin
Troy R3 Wooden Boxset
Underworld R2NL Steelbook

er zal nog wel wat volgen :)

Fruity
04-04-2007, 09:00
Amelie R2FR Tin
Troy R3 Wooden Boxset
Underworld R2NL Steelbook

er zal nog wel wat volgen :)

Waarom heb je die afgeschaft?

Arian de Vries
04-04-2007, 09:49
Ben de laatste tijd mijn collectie ook maar eens kritisch bekeken en ben nu een flink deel aan het verkopen. Voelt goed, maar m'n kast ziet er leeg en verlaten uit waardoor ik nu juist weer heel veel wil kopen :( .

mercapto
04-04-2007, 18:51
Waarom heb je die afgeschaft?

Amelie kan ik al maanden niet kwijt en stond altijd maar ergens in de weg.
Troy heb ik 3x, 1tje R3 los, 1tje R3 in seal en de filipijnse versie.
De steelbooks wou ik allemaal hebben, maar sinds het een massa product werd was de lol eraf, dus dan alle R2NL versies maar eruit.

Vandaar :)

Swanski
13-04-2007, 18:30
niet goed en/of leuk genoeg:

- syriana
- days of heaven
- missing (costa-gavras)
- 5x2
- midnight cowboy

en ook nog:

- the quiet duel (bleek geen engelse subs te hebben en ik begrijp helaas geen Japans of Koreaans)

Muv Midnight Cowboy heb ik ze nog allemaal te ruil/koop mocht je interesse hebben.

Aloys
13-04-2007, 18:42
Ik verkoop eigenlijk geen DVD's

Dit mdat ik het zonde vind om de mooie edities weg te doen, en al die andere dingen krijg je toch niks voor :razz:

Tim Wiselaar
13-04-2007, 20:06
ik verkoop ook geen dvd's eigenlijk, vorige week wel The Aviator verkocht omdat ik hem 3x had

Kees Hoekerd
15-04-2007, 11:22
Ik verkoop eigenlijk geen DVD's

Dit mdat ik het zonde vind om de mooie edities weg te doen, en al die andere dingen krijg je toch niks voor :razz:
Lekker kort door de bocht. :roll:

Aloys
15-04-2007, 11:25
Lekker kort door de bocht. :roll:

Ik ben nog veel te jong om me DVD's te verkopen :)

Pascal Heister
15-04-2007, 12:40
edit

Jurgen V
15-04-2007, 12:48
Euhm Pascal je zit verkeerd denk ik. ;) (tenzij je je bestelling gelijk weer afschaft)

De laatste tijd een aantal titels afgeschaft en ga de komende tijd nog wel flink door mijn collectie spitten.

Pascal Heister
15-04-2007, 12:50
Euhm Pascal je zit verkeerd denk ik. ;) (tenzij je je bestelling gelijk weer afschaft)

De laatste tijd een aantal titels afgeschaft en ga de komende tijd nog wel flink door mijn collectie spitten. :oops: beetje verwarrend al die topics

Coen P.
19-04-2007, 08:59
ik denk dat het weer er mee te maken is, maar ben langzaam begonnen met een voorjaarsschoonmaak(je).

zit nu bijna op de 800 films terwijl ik vroeger zwoor dat ik nooit boven de 365 (1 per dag) wilde uitkomen

mijn 'lat' ligt op een 7 of 3.5 sterren, alles daar onder mag weg.

een dezer dagen nog eens goed kijken wat allemaal weg mag, want er komen weer zat films binnen...

Coen P.
20-04-2007, 12:59
Zo'n opruimbeurt zou ik ook eens moeten doen, ik kwam laatst zelfs nog en paar films tegen die ik nog maar 1x gezien heb en niet meer de moeite waard vindt om ze nog eens vaket te zien.

Ik wil dan ook alleen nog maar films die ik echt vaker terug wil zien, en films die voor mij en bepaalde waarde hebben.

:wink:

nou,

de eerste staan al te koop of zijn al verkocht

binnenkort nog maar eens wat erbij zoeken als mijn topic een beetje dood bloedt...

Coen P.
20-04-2007, 17:33
Ligt aan de film, als ik denk dat ik daar eventueel nog wat aan kan verdienen dan verkoop ik ze ook zeker, en het ligt er ook aan hoeveel ik er zelf voor heb betaalt.
Anders kan ik er mischien nog wel wat familie of vrienden er blij mee maken, als de film tenminste niet te veel heeft gekost.

winst maakt me niet veel uit, wel wel quitte spelen of mijn verlies beperken

Martin Z.
02-01-2008, 18:10
Toch maar een postje wagen in dit topic...

Pas twee fraaie edities van de hand gedaan, Rome season 1 omdat ik de duobox wil aanschaffen en Event Horizon LE "pod edition" omdat ik de film matig vond (valt niet in me straatje) dus dan vind ik het zonde en raar om hem in m'n vitrinekast te hebben staan 8)

Coen P.
04-01-2008, 09:38
Wow...lange tijd stil hier...

Pas weer wat films te koop gezet, probeer er minimaal 5 euro voor te krijgen maar de dvd markt stort erg in....

Patrick van den Hul
04-01-2008, 09:43
Wow...lange tijd stil hier...

Pas weer wat films te koop gezet, probeer er minimaal 5 euro voor te krijgen maar de dvd markt stort erg in....

Ik heb 26 titels te koop staan en vraag 4 euro inc. voor de meeste titels, maar raak ze nog aan de straatstenen niet kwijt, begint vervelend te worden...

Marcel v/d H.
04-01-2008, 09:47
Moet zeggen dat de handel via MMD aardig goed gaat de laatste tijd.

Bas V.
08-01-2008, 02:33
Moet zeggen dat de handel via MMD aardig goed gaat de laatste tijd.
MMD?

Dennis Oosterhuis
08-01-2008, 07:58
MMD?
MailMyDisc... :wink:

Coen P.
08-01-2008, 07:58
MMD=mail my disc

stefaniedm
08-01-2008, 08:18
Aspe seizoen 3
Flikken seizoen 8
Will and grace seizoen 4, 7 en 8

Coen P.
08-01-2008, 11:10
Pre-Order;

http://ecx.images-amazon.com/images/I/51Iok%2B0Ih6L._SS500_.jpg
(incl. docu van Scorsese)

http://ecx.images-amazon.com/images/I/41aqZrhexHL._SS500_.jpg

Coen P.
08-01-2008, 11:31
Ook nog:

Burt Lancaster: The Signature Collection
Play Dirty
O Lucky Man

Coen P.
08-01-2008, 11:32
Laatste dan *shame*

If...

BigLebowski
08-01-2008, 11:34
Ook nog:

Burt Lancaster: The Signature Collection
Play Dirty
O Lucky Man

Ik vermoed zomaar dat je ze hebt aangeschaft ipv afgeschaft, dus kwestie van het verkeerde topic(?) ;)

P.S. de Val Lewton box lijkt me ook een mooie! R1 zeker!?

Coen P.
08-01-2008, 11:35
Ehhh....d'oh!

ff aanpassen maar!!!!

Coen P.
08-01-2008, 11:37
@ BigLebowski!

ja, regio1! Let wel, de oude bevat de docu niet, de nwe wel! (zelfde prijs!!!)

Erwin de Koning
08-01-2008, 21:05
TT ietwat aangepast

:mrgreen: