PDA

Bekijk de volledige versie : Jamo Subwoofer



Bartholomew
27-10-2006, 13:18
Hallo.
Ik heb reeds een Jamo E4 SUB1 gekocht, hij werkt prima maar heb um nu op vloerbedekking staan. Ik heb gehoord dat het beter is om een downfireing subwoofer op een harde ondergrond te zetten. klopt dit en zijn er mischien nog meer tips voor het plaatsen van zn sub.

vriendelijke groet Bart

Johan van den D.
28-10-2006, 11:07
Vaak is het resultaat dan wat beter en mocht een zo,n plaat zoeken, ik heb nog een mooie plaat zwart graniet staan voor een leuke prijs.

Michael Hamers
27-11-2006, 06:36
bannen die spammer!

Harry B.
27-11-2006, 17:54
:? :roll:

Seth__Gekko
27-11-2006, 19:35
Zat een spambot tussen.

A3aan
28-11-2006, 08:40
Vaak is het resultaat dan wat beter en mocht een zo,n plaat zoeken, ik heb nog een mooie plaat zwart graniet staan voor een leuke prijs.'beter' ... ?

Het is wel degelijk ANDERS ja.

Ruwweg kun je zeggen dat hij iets strakker en wat meer 'boemerig' wordt op een harde ondergrond.
De hele vloerbedekking weg lijkt me (acoustisch) geen goed idee, zo'n plaat mogelijk wel.

Nu ken ik deze Subs niet, maar mijn (oude) ervaringen met het merk Jamo is dat ze van zichzelf al behoorlijk boem-erig zijn. In dat geval zou ik liever geen harde ondergrond kiezen (maar ik heb ook een grote hekel aan boemerigheid).

eh :roll: ... en dus?

Nou, als altijd, probeer het eens (leg er eens een stevige plank onder) en beoordeel zelf of het geluid prettiger of minder prettig wordt.