PDA

Bekijk de volledige versie : Kamelot: One Cold Winters Night



Elessar
28-10-2006, 14:09
http://www.kamelot.com/banners/ban-onecold-170x.gif



Tracklist:

DISC 1 - the concert
01. Intro: Un Assassinio Molto Silenzioso
02. The Black Halo
03. Soul Society
04. The Edge of Paradise
05. Center of the Universe
06. Nights of Arabia
07. Abandoned
08. Forever
09. Keyboard solo
10. The Haunting (Somewhere in Time)
11. Moonlight
12. When the Lights Are Down
13. Elizabeth (parts I, II & III)
14. March of Mephisto
15. Karma
16. Drum solo
17. Farewell
18. Outro: Curtain Call

DISC 2 - extras

Journey Within:
- HaloVision: Upclose interviews with Thomas Youngblood, Casey Grillo & Oliver Palotai
- Simone Simons interview
- Casey Grillo at ddrum Company

Videos:
- The Haunting
- March of Mephisto
- March of Mephisto (uncensored)
- Serenade
- Making of "The Haunting"
- March of Mephisto - Live at Sweden Rock 2006

Miscellaneous:
- Member Bios
- Photo Gallery/Slideshows
- Discography



Deze week zou deze schijf uit moeten komen, maar volgens een pers bericht is de Amerikaanse R1 release uitgesteld tot 21 November.
Ik ben benieuwd of dit ook geldt voor de Europese release?

Dennis Oosterhuis
28-10-2006, 15:02
Weet niet of het ook geldt voor de Europese release. Wat ik wel weet is dat dit een zekere aanschaf wordt voor mij! :D

alassea
03-11-2006, 20:01
in de large kan je hem vanaf 17 november bestellen;) je kan ook vooruit bestellen maar vanaf die datum is ie dus denk ik in nederland verkrijgbaar.. behalve de large zou ik eigenlijk ook niet weten waar ik hem moet krijgen :roll: maar ik ga m zeker weten kopen :D 8)

Elessar
03-11-2006, 23:25
Nu ja, het is dus ook hier de 17e van November.

Bij de plaatselijke metal speciaalzaken ngo niets vernomen, en sites geven de bovenstaande datum aan dus dat lijkt me duidelijk :).

Moet binnekort ook maar eens kaarten gaan halen voor Zoetermeer, alhoewel dat nog zo'n end weg is..

alassea
04-11-2006, 08:24
ga dan naar helmond;) dat is 1 dagje later en misschien dichterbij voor je?? ik ga daar ook heen(H)

Elessar
04-11-2006, 22:33
Haha ik kijk nog wel :D

Meulie
22-11-2006, 21:11
Iemand deze DVD al gekost? Hoe is hij?

alassea
23-11-2006, 09:28
de dvd is echt retevet:D zeker de moeite waard om te kopen hoor! ik zelf vind march of mephisto duidelijk het mooiste nummer van de dvd. ze hebben daar zelfs de zanger van dimmu borgir mee laten grunten:D echt geniaal!

Ronald Vermeij
27-11-2006, 16:41
de dvd is echt retevet:D zeker de moeite waard om te kopen hoor! ik zelf vind march of mephisto duidelijk het mooiste nummer van de dvd. ze hebben daar zelfs de zanger van dimmu borgir mee laten grunten:D echt geniaal!

Geen fan of onwetend? Shagrath (de zanger van Dimmu, ja zo noemt hij zich :evil: ) zie je even in de intro op een mooi groot scherm! De persoon die je Mephisto ziet spelen op de achtergond, heet Snowy Shaw en is de ex-drummer van oa Merciful Fate en King Diamond! Tja, ken je klassiekers....... :twisted:

Elessar
28-11-2006, 00:23
Ja, ik dacht al.

Ik zag de man ook al niet bij de credits staan op de site.

alassea
28-11-2006, 14:03
huh??