PDA

Bekijk de volledige versie : DVDRW HDD RECORDER



Aadvanderkruk
01-11-2006, 21:29
is aan gesloten volgens schema maar ik krijg het geluid op de achtergrond van een andere zender op mijn speakers van mijn tv ook als de dvd speler staat uitgeschakeld
wie weet de oplossing ?
bij voorbaat mijn dank

MOD. EDIT: Even alles naar lowercase omgezet. Ziet er iets rustiger uit...

DVDProfilersFilmgek
02-11-2006, 11:53
IS AAN GESLOTEN VOLGENS SCHEMA MAAR IK KRIJG HET GELUID OP DE ACHTERGROND VAN EEN ANDERE ZENDER OP MIJN SPEAKERS VAN MIJN TV OOK ALS DE DVD SPELER STAAT UITGESCHAKELD
WIE WEET DE OPLOSSING ?
BIJ VOORBAAT MIJN DANK

Van SCHREEUWEN raken we hier niet onder de indruk, of je capslock moet de defect zijn, dan even vermelden :roll:

Je geeft onvoldoende informatie, alleen een helderziende kan je helpen :!:

Merk - model - TV :?:
Merk - model - DVDRW HDD Recorder :?:
Merk - model - Reciever of versterker :?:

Aangesloten volgens schema is een kreet in de ruimte, apparaten kunnen worden aangesloten via composiet-scart-component-HDMI. Tevens kunnen er nog diverse audio verbindingen gelegt worden, optisch-coax-tulp analoog etc etc....

Als je hulp wilt kun je beter niet schreeuwen en wat meer informatie geven :idea:

Herjan
02-11-2006, 13:24
Aad, welkom op 't forum! Zoals je collega forumlid al zegt: geen capslock aanzetten en meer info geven. Dit is inderdaad van de categorie "Ik heb een ding thuis en die doet 't niet. Help!".

Als ik zo afga op de info die je wél geeft, zou mijn gedachte zijn: kabels liggen direct naast elkaar. Gebruik betere bekabeling (afgeschermd) en/of leg ze verder uit elkaar.