PDA

Bekijk de volledige versie : RCV: Koop DVD releases in december 2006



Arnold van Oostrum
03-11-2006, 15:05
RCV: Koop DVD releases in december 2006



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=2448)

Mich
03-11-2006, 16:38
Joepie ... niks voor mij :twisted:

Rob van Kempen
03-11-2006, 16:41
Terry Gilliam Collection
Gooi 2 dvd's in een kartonnetje en noem het een "collection" :roll:

Mich
03-11-2006, 17:33
Terry Gilliam Collection
Gooi 2 dvd's in een kartonnetje en noem het een "collection" :roll:

we hebben het over RCV. Die mogen van mij zelfs hun items waarop een menu zit een collector's item noemen. Liefst met gele balk, dan is de hoes een beetje om zeep :wink:

Richard68
03-11-2006, 19:42
Gelukkig niks voor mij ertussen.

Hoef ik mij tenminste deze keer niet op te winden over het verkeerde beeldformaat :twisted:.

Richard B.
03-11-2006, 19:45
Als ik hem voor een hele lage prijs tegenkom dan is die Love Stories 2-box misschien wel wat voor mij. Daar zitten nog best wel interessante films in.

Sneaker
03-11-2006, 22:02
Als parodien komt Apollo 13 1/3 er zeker in voor een leuk prijsje. Verder niets interessants. Het verhaal van Honour of the Dragon klinkt wel heel erg lachwekkend.

Dennis Oosterhuis
03-11-2006, 23:02
Niks voor mij van dit alles...

Khonnor
04-11-2006, 00:51
She's The Man is een verplichte aanschaf voor mij.

Maar ja...RCV...zal dus wel weer geen extra's hebben.

Timothy
06-11-2006, 07:43
Uiteindelijk Tom Yum Goong, maar of dat de Nederlandse uitgave wordt...

Frank
06-11-2006, 08:30
Geen van de nieuwe DVD's heeft extra's. Er staat een uitgebreider persbericht op www.dvd-home.nl.

Thiver
06-11-2006, 08:50
We hebben het over RCV. Die mogen van mij zelfs hun items waarop een menu zit een collector's item noemen. Liefst met gele balk, dan is de hoes een beetje om zeep :wink:
Was het ook niet RCV die directe scènetoegang onder de extra's schaarde? :D

Aloys
06-11-2006, 08:57
We hebben het over RCV. Die mogen van mij zelfs hun items waarop een menu zit een collector's item noemen. Liefst met gele balk, dan is de hoes een beetje om zeep :wink:
Was het ook niet RCV die directe scènetoegang onder de extra's schaarde? :D
Ja, en Menu's zetten ze ook odner 'extra's' (Op de DVD Covers dan)

Dennis Oosterhuis
06-11-2006, 09:04
We hebben het over RCV. Die mogen van mij zelfs hun items waarop een menu zit een collector's item noemen. Liefst met gele balk, dan is de hoes een beetje om zeep :wink:
Was het ook niet RCV die directe scènetoegang onder de extra's schaarde? :D
Ja, en Menu's zetten ze ook odner 'extra's' (Op de DVD Covers dan)
Ja, onder de noemer "interactieve menu's"... WOW HEY! :shock:

:roll: :evil:

Aloys
06-11-2006, 09:08
We hebben het over RCV. Die mogen van mij zelfs hun items waarop een menu zit een collector's item noemen. Liefst met gele balk, dan is de hoes een beetje om zeep :wink:
Was het ook niet RCV die directe scènetoegang onder de extra's schaarde? :D
Ja, en Menu's zetten ze ook odner 'extra's' (Op de DVD Covers dan)
Ja, onder de noemer "interactieve menu's"... WOW HEY! :shock:

:roll: :evil:

Inderdaad, en ik heb ook een RCV uitgave waar groot op staat 'Orginele Bioscoopversie'.. Dat is ook nogal dom..

Khonnor
06-11-2006, 13:07
Inderdaad, en ik heb ook een RCV uitgave waar groot op staat 'Orginele Bioscoopversie'.. Dat is ook nogal dom..

Dat zou je denken. Maar toch hebben ze van Scary Movie 4 NIET de bioscoopversie uitgebracht. Leuk dat enkele scenes verlengd zijn, maar sommige dialogen zijn compleet veranderd en in mijn ogen was de bioscoopversie grappiger. Erg vreemd.

Jeroen D
06-11-2006, 13:16
Inderdaad, en ik heb ook een RCV uitgave waar groot op staat 'Orginele Bioscoopversie'.. Dat is ook nogal dom..

Dat zou je denken. Maar toch hebben ze van Scary Movie 4 NIET de bioscoopversie uitgebracht. Leuk dat enkele scenes verlengd zijn, maar sommige dialogen zijn compleet veranderd en in mijn ogen was de bioscoopversie grappiger. Erg vreemd.

Uhm, scary movie 4 is niet door RCV uitgebracht.

Vonky
06-11-2006, 19:44
She's the man, wordt een zekere aanschaf.

Don Vito Corleone
07-11-2006, 09:54
Ik reken er niet op dat die Fear and Loathing DVD een nieuwe uitgave is met goede beeld en zonder galm op het geluid...