PDA

Bekijk de volledige versie : Wie van de redactie mag van jou de dvd.nl award krijgen ?



M Balje
08-04-2002, 10:46
Je kan stemmen 14 dagen vanaf nu...

R. Schaap
08-04-2002, 10:55
Welke dvd.nl award? Of heb jij deze per nu in het leven geroepen. En dan elk jaar ofzo? Of is dit een jaarlijks terugkerend initiatief en ken ik het gewoon niet?

Maargoed, de eerste stem heb je binnen. En waarom hij? Tjsa, he cares about his people

Remco Out
08-04-2002, 12:50
Haha, als ik ga vermelden wie de award krijgt en waarom dan denk ik dat ik ruzie ga krijgen met de andere crewleden, dus nee dat zal ik hier maar niet zeggen. Ik stem ook niet, want euh... daar heb ik geen antwoord op. ;)

Eric van Ballegoie
08-04-2002, 13:33
Wow!

Offie, ons aller off-topic etertje is wel erg populair... Hij doet kennelijk dus goed werk! :D

Camille
08-04-2002, 13:35
Wow!

Offie, ons aller off-topic etertje is wel erg populair... Hij doet kennelijk dus goed werk! :D

Volgens mij is er mee geknoeit:confused:

Eric van Ballegoie
08-04-2002, 13:39
Volgens mij is er mee geknoeit:confused:

Nee toch? :rolleyes:

R. Schaap
08-04-2002, 13:40
Haha dat er nog mensen zijn die dat moeten vragen, het leek mij eigenlijk wel duidelijk. Maar Eric, waarom zet je al die offie stemmen niet gewoon bij jezelf, dat valt toch niet zo op???

Jaded
08-04-2002, 13:42
En waarom hij?
Wie is "hij"?

R. Schaap
08-04-2002, 13:45
Alexander

Jaded
08-04-2002, 13:48
Offie, het off-topic et(t)ertje :), heeft gewoon de stemmen van de anderen opgegeten ... uit protest omdat hij van de ouwehoer-thread moet afblijven.

Ik heb niet gestemd omdat er leden van de dvd.nl crew zijn die 'achter de coulissen' werken, waar wij dus geen zicht op hebben wat hun effectieve bijdrage is.
Dit is eigenlijk meer een populariteitsaward.

Alexander de Mol
08-04-2002, 14:27
Maar Eric, waarom zet je al die offie stemmen niet gewoon bij jezelf, dat valt toch niet zo op??? In Offie zijn we allemaal verenigd! :)
Originally posted by Jaded
[B]Ik heb niet gestemd omdat er leden van de dvd.nl crew zijn die 'achter de coulissen' werken, waar wij dus geen zicht op hebben wat hun effectieve bijdrage is.Er zijn inderdaad nog een aantal mensen die voornamelijk achter de schermen opereren en die je niet of nauwelijks op het forum zult aantreffen. Check voor de complete lijst "Over DVD.nl" onderaan elke pagina.
De poll richt zich volgens M Balje echter op de redactie.

Arnold van Oostrum
08-04-2002, 14:40
Ik heb niet gestemd omdat er leden van de dvd.nl crew zijn die 'achter de coulissen' werken, waar wij dus geen zicht op hebben wat hun effectieve bijdrage is.
Dit is eigenlijk meer een populariteitsaward. Jaded, je had het niet beter kunnen zeggen.

De crew is een fantastisch team waar ieder zijn eigen (zichtbare en onzichtbare) bijdragen aan de site levert. Het resultaat is dan ook een gezamenlijk resultaat, niet toe te wijzen aan één individu.

Luther Hartog
08-04-2002, 16:04
Ik heb niet gestemd omdat er leden van de dvd.nl crew zijn die 'achter de coulissen' werken, waar wij dus geen zicht op hebben wat hun effectieve bijdrage is.
Dit is eigenlijk meer een populariteitsaward. Mijn award gaat naar Jadedhttp://www.smilies.nl/love/sperm.gif

Nathan Strik
08-04-2002, 16:51
Offie heeft in ieder geval 1 echte stem te pakken... ;)

(krijg ik nu een meet & greet?!?) http://www.plauder-smilies.de/wave.gif

Alex van den Berg
08-04-2002, 17:31
Mijn stem is naar Eric gegaan... Zover ik kan inschatten werkt hij het hardste aan het voortbestaan van DVD.nl... Daarnaast is de rest van de crewleden allemaal even enthousiast en gedreven.
Die award wordt dus in stukken gehakt en Eric krijgt wat mij betreft het grootste stuk... :)

B.t.w. Ik heb Offie maar even teruggezet op (geschat...) 2 stemmen... :)

In ieder geval is het duidelijk dat er vooral wordt gestemd naar gelang een persoon vaker of minder vaak op het forum post...

Jeroen Groot
08-04-2002, 17:58
Met dezelfde reden als Jaded ga ik dus ook niet stemmen. Ik weet uit eigen ervaring hoe is om voor de schermen en achter de schermen te werken en het is niet eerlijk om een stem toe te kennen als je niet precies weet welke bijdrage door ieder individu geleverd wordt.

Nathan Strik
08-04-2002, 18:01
Ik weet uit eigen ervaring hoe is om voor de schermen en achter de schermen te werken en het is niet eerlijk om een stem toe te kennen als je niet precies weet welke bijdrage door ieder individu geleverd wordt. Vind ik ook... daarom stem ik ook op de "mascotte", hehe.... :D :D

Jeroen Groot
08-04-2002, 22:31
Vind ik ook... daarom stem ik ook op de "mascotte", hehe.... :D :D
Dat kan natuurlijk ook :D

Rikkert
08-04-2002, 22:53
Mijn stem is naar Eric gegaan, omdat hij met z`n HT duidelijk het goede voorbeeld geeft. Als hij daarintegen, BOSE speakers had gebruikt, dan had hij wel kunnen fluiten naar mijn stem.:rolleyes:

En dat de "beste" maar mag winnen...

Offie
10-04-2002, 21:39
En natuurlijk heb ik op mezelf gestemd! :D

Martin van Tuijl
10-04-2002, 21:44
En natuurlijk heb ik op mezelf gestemd! :D Oeps, its alive! :D

Luther Hartog
10-04-2002, 21:56
En natuurlijk heb ik op mezelf gestemd! :D Maar Offie...zijn 7 van die 8 posts van jou niet off-topic?;)

Glenn Smits
10-04-2002, 21:56
Volgens mij is er mee geknoeit:confused:

hmm van mij heeft offie een stem omdat ik geen zin had om op een menselijk persoon te stemmen, daar krijg je geheid problemen mee als je Glenn Smits heet ;)