PDA

Bekijk de volledige versie : Hoe aan te sluiten upc mediabox?



remco28
08-11-2006, 14:25
Wie kan mij helpen?hoop dat ik hier goed zit,wist niet precies onder welk draadje ik moest zetten.

Ik heb vandaag de upc mediabox gekregen,en ik wil hem dus gelijk aansluiten.
Echter ik kom er niet uit :oops: ,en dat met name voor mijn dvd recorder en reciever.
Wie heeft dit ook en kan mij uitleg geven?
Boekje vind ik niet echt duidelijk want ik moet ook nog een 3e scart hebben?
Is het nou beter om de dvd rechtstreeks op de tv aan te sluiten of via de mediabox.
In mijn boekje staat dat je het ook rechtstreeks kunt doen.

DVDProfilersFilmgek
08-11-2006, 15:14
Wie kan mij helpen?hoop dat ik hier goed zit,wist niet precies onder welk draadje ik moest zetten.

Ik heb vandaag de upc mediabox gekregen,en ik wil hem dus gelijk aansluiten.
Echter ik kom er niet uit :oops: ,en dat met name voor mijn dvd recorder en reciever.
Wie heeft dit ook en kan mij uitleg geven?
Boekje vind ik niet echt duidelijk want ik moet ook nog een 3e scart hebben?
Is het nou beter om de dvd rechtstreeks op de tv aan te sluiten of via de mediabox.
In mijn boekje staat dat je het ook rechtstreeks kunt doen.

Lijkt me logisch om de mediabox aan te sluiten op de recorder, je kunt er dan van opnemen. De verbinding van de recorder naar de TV is er al, dus naar je reciever enkel nog een audioverbinding nodig, ik ken het kastje niet, maar zo ingewikkeld zal dat toch niet zijn :?:

En als ik dit zo lees:

http://upc.hasse.nl/

dan zou ik weinig interesse hebben in dat produkt. :shock:

remco28
08-11-2006, 16:13
Sommige punten zijn overdreven,de beeldkwaliteit vind ik wel beter.
Ik kan het goed vergelijken want ik heb 2 tvs,waarvan 1 digitaal en 1 analoog.
En dat het lang duurt van zenders wisselen is ook overdreven vind ik.
Wel een nadeel dat je moet opnemen waar je naar kijkt.

DVDProfilersFilmgek
08-11-2006, 17:01
Sommige punten zijn overdreven,de beeldkwaliteit vind ik wel beter.
Ik kan het goed vergelijken want ik heb 2 tvs,waarvan 1 digitaal en 1 analoog.
En dat het lang duurt van zenders wisselen is ook overdreven vind ik.
Wel een nadeel dat je moet opnemen waar je naar kijkt.

Zelf zit ik helaas in het Casema gebied, en hun kwaliteit is waardeloos, maar het basispakket is wel geheel gratis. Over UPC kan ik geen oordeel vellen, maar omdat casema wat kwaliteit aanging als slechtste uit de bus kwam bij een onderzoekje, kan UPC alleen maar beter zijn. Over UPC wel meer slechte dingen gelezen, en gehoord, maar als je het zelf wilde hebben, dan is er toch niets aan de hand :?:

Je hebt toch nog steeds je gewone aansluiting :?: , dan kun je opnemen van dat kastje en via de analogekabel kijken naar wat je wilt :?:

Reinbo
08-11-2006, 17:12
Beeld kwaliteit is idd iets beter. el storend dat het vaak stoort en er blokvorming optreed. Mis je tijdens discussie programma's wel essentiele info.

Gerco Stuivenberg
12-11-2006, 15:41
Ik denk dat je het beste de mediabox via de DVD recorder aan kan sluiten op de TV. De audio-uitgang(en) verbindt je dan met de receiver.