PDA

Bekijk de volledige versie : Paul was jarig?



Henk Heideveld
08-04-2002, 15:55
SHIT, doen ze precies in het weekend als ik nietsvermoedend in een MM rondsjouw (om het weekend door te komen:D :D)
Ik liep daar verslaafd te DVD-junken, ik moet aan mijn dagelijkse hoeveelhied komen, dat moeten jullie toch enigszins begrijpen.
En dan gooien ze gauw de thread dicht.
Paul, alsnog natuurlijk hartelijk gefeliciteerd,:p :p

R. Schaap
08-04-2002, 16:33
Paul, alsnog van harte! Heb je een leuke dag gehad? Of moest je de hele dag verplicht op de bank zitten te kletsen met familie en 'vrienden'......:) :)

Henk Heideveld
08-04-2002, 16:43
Paul, alsnog van harte! Heb je een leuke dag gehad? Of moest je de hele dag verplicht op de bank zitten te kletsen met familie en 'vrienden'......:) :)
Nou, Paul kennende, kun je tegen woensdag of donderdag een eerste antwoord verwachten.:D :D :D

R. Schaap
08-04-2002, 16:46
ik ben blij dat je er weer bent Henk

Henk Heideveld
08-04-2002, 17:06
ik ben blij dat je er weer bent Henk
Had je de indruk dat ik weggeweest was, dan. Effe shoppen bij MM is nog niet weggeweest zijn hoor, da's effe pauzeren, za'k maar zegge.

R. Schaap
08-04-2002, 17:21
ja is waar, maar ik doelde op het feit dat je er 10 minuten over deed om te reageren op mijn tekst. Vond ik toch best lang.

Paul Ranft
09-04-2002, 00:43
SHIT, doen ze precies in het weekend als ik nietsvermoedend in een MM rondsjouw (om het weekend door te komen:D :D)
Ik liep daar verslaafd te DVD-junken, ik moet aan mijn dagelijkse hoeveelhied komen, dat moeten jullie toch enigszins begrijpen.
En dan gooien ze gauw de thread dicht.
Paul, alsnog natuurlijk hartelijk gefeliciteerd,:p :p

Henk,
Als ik dat geweten had dan had ik de draad echt nog wel even open gehouden ;)

Ik hou gewoon niet van al dat geleuter :D