PDA

Bekijk de volledige versie : QED Powerbuy ervaringen. deel ze hier



Axel de Mol
19-11-2006, 11:24
Zoals meerdere mensen heb ik dus ook mee gedaan aan de QED powerbuy. Zelf heb ik de PERFORMANCE SQART P2110 gekocht. Ben toch wel zeer tevreden met deze kabel. Gisteren maar eens uitgetest, eerst even wat scenes van finding nemo gedraait zonder dat ik deze scartkabel er aan had hangen:

- Mooi beeldje
- Kleuren mooi maar af en toe wat dof voor finding nemo
- Af en toe wat karteltjes

(geluid heb ik niet echt kunnen testen vanwege slechte installatie die ik op mijn kamer heb staan. Daarna heb ik mijn QED kabel eraan gehangen. Dezelfde scenes nog maar eens gedraait nog nog maar eens beoordeeld:

- Zeer mooi beeldje
- Kleuren mooi en helder
- Kan geen kartels meer ontdekken en alles loopt prachtig vloeiend

Dus ik ben toch wel zeer tevreden met het resultaat en deze kabel was zeker de aankoop waard. Alle mensen van de powerbuy bedankt! deel je ervaringen hier.

by the way, 700 posts!!

Seth__Gekko
20-11-2006, 21:34
QED Qunex Signature Coax.....super gedetailleerd....super strak...mooi kabeltje :!:

steven079
20-11-2006, 22:15
Waar zijn deze kabels te verkrijgen?

Seth__Gekko
21-11-2006, 07:04
Waar zijn deze kabels te verkrijgen?Online of bij de betere dealers. :roll:

steven079
21-11-2006, 19:14
Waar zijn deze kabels te verkrijgen?Online of bij de betere dealers. :roll:

online site?

R Klemkerk
21-11-2006, 23:28
Waar zijn deze kabels te verkrijgen?Online of bij de betere dealers. :roll:

online site?
o.a hificables.co.uk

flexx123
24-11-2006, 07:31
is er ook een nederlandse site die qed kabels verkoopt?

R Klemkerk
24-11-2006, 12:03
is er ook een nederlandse site die qed kabels verkoopt?

rikstoet.nl, maar zo te zien ligt de site ff plat. :shock:

mark_a
24-11-2006, 22:20
pm mij anders even ik heb nog een QED Qunex SR 75 (0,5 m) te koop. Gekocht met de powerbuy maar te kort om goed weg te werken in m'n nieuwe meubel

Johan van den D.
25-11-2006, 07:11
is er ook een nederlandse site die qed kabels verkoopt?Waarom niet gewoon naar een nederlandse dealer gaan ipv een i-net shop.
Prijs is vaak hetzelfde.

Alexander D
25-11-2006, 19:08
pm mij anders even ik heb nog een QED Qunex SR 75 (0,5 m) te koop. Gekocht met de powerbuy maar te kort om goed weg te werken in m'n nieuwe meubel

Hij zoekt een scart. :wink:

mark_a
25-11-2006, 19:51
Okee ik zag Seth over een interlink praten en ik dacht die heeft die nodig :lol:.

Seth__Gekko
27-11-2006, 07:41
Okee ik zag Seth over een interlink praten en ik dacht die heeft die nodig :lol:.Ik had een nieuwe coax gekocht ja, en de oude gebruikt om de dvd recorder mee aan te sluiten....dit is toch het powerbuy ervaring topic....waar zijn alle andere Qed gebruikers? Hebben die nog niks aangesloten?

Axel de Mol
27-11-2006, 09:08
Zat ik me inderdaad ook al af te vragen. Ik ben toch niet de enige die mijn kabel heeft aangesloten?? :?

joostpolletje
27-11-2006, 10:56
Joost meldt zich!

Seth__Gekko
27-11-2006, 10:57
Joost meldt zich!En wat zijn je ervaringen Joost :?:

joostpolletje
27-11-2006, 11:11
Joost meldt zich!En wat zijn je ervaringen Joost :?:

Kabels zijn van goeie kwaliteit.
Heb ook nog drie bruggetjes (met spades) gekocht.

Vind de kabel heel helder/detailrijk.

Kom er wel achter dat ik een warmere reciever moet hebben: combo Pioneer/KEF/QED is niet wat ik zoek.
En dat schelle komt me dan teveel omhoog..

Dus ik ga begin volgend jaar eens op zoek naar een nieuwe reciever.

mark_a
27-11-2006, 11:45
Okee ik zag Seth over een interlink praten en ik dacht die heeft die nodig :lol:.Ik had een nieuwe coax gekocht ja, en de oude gebruikt om de dvd recorder mee aan te sluiten....dit is toch het powerbuy ervaring topic....waar zijn alle andere Qed gebruikers? Hebben die nog niks aangesloten?

Ik bedoelde dus dat ik dacht dat Steven ze nodig had, snap je hem :o. Om mijn ervaringen even te delen. Ik heb hiervoor geen surround receiver gehad en dus ook geen interlink dus ik kan geen ervaring delen. Vandaag heb ik de postbode gemist die met m'n Qed Silver Anniversary XT bi-wire kabel langs kwam. Morgen maar even ophalen. Kabel heb ik overigens niet via de powerbuy maar via ebay gekocht.

Thijssie
28-11-2006, 14:59
Heb de interlinks aangesluiten en het geluid is erg mooi, gedetailleerd en strak. Zeker geen miskoop.

Overigens heb ik het tegenovergestelde van Joost. Heb een gigantische zware bass. Heb 2 paar Magnat zuilen staan en die zijn volgens mij erg zwaar , deze zijn met een monstercable (die volgens mij ook al een warm geluid geeft) gekoppeld en een Sony reciever die volgens mij ook genoeg laag eruit gooit.

Resultaat: De bass 6 DB verlaagt, moet toch niet de bedoeling zijn. Maar goed, er staat toch een nieuwe versterker op mijn wanted lijstje.

Overigens geven die boxen wel een erg mooi helder hoog, zeker in combinatie met de nieuwe Qunex 3 interlink kabels. Want een verschil.

Ook de AV kabel is zeker weten geen miskoop geweest. Mooi strak beeld.

Axel de Mol
29-11-2006, 22:10
Fijn dat er reacties zijn en dat men toch tevreden is met de aankoop. Jammer met die probleempjes met airlocks enzo. Mogen ze bij de winkel de volgende keer toch maar iets beter regelen...

joostpolletje
30-11-2006, 07:09
Het zal niet meer die winkel worden.. Gaan op zoek naar een nieuwe winkel.

Edgar Smit
01-12-2006, 09:35
Ik hoop dit weekeinde eindelijk mijn SA te kunnen aansluiten :wink: .

Edgar Smit
01-12-2006, 09:37
Het zal niet meer die winkel worden.. Gaan op zoek naar een nieuwe winkel.Zonder verdere ideen te willen ondermijnen, Koop had een goede winkel.