PDA

Bekijk de volledige versie : Dragonball Z - Pioneer DVD's



Tim van Glasenap
09-04-2002, 11:34
Hoi

Heeft hier iemand dvd's van dragonball z van uitgever pioneer ?
Want ik wou vragen wat is de kwaliteit van deze dvd's en zijn het fandubs of gewoon de stemmen van TV ?

Alvast bedankt.:D

Swanski
01-05-2004, 01:23
kheb een vraagje over de verschillende boxen die zijn uitgegeven:

regio 1 wel te verstaan!

zoals ik het begrepen heb, zijn de dikgedrukte saga's inmiddels uitgebracht in boxen:

Saiyan Saga
Namek Saga
Ginyu Saga
Frieza Saga
Garlic Jr. Saga
Trunks Saga
Androids Saga
Imperfect Cell Saga
Perfect Cell Saga
Cell Games Saga
Saiyaman Saga
World Tournament Saga
Babidi Saga
Majin Buu Saga
Fusion Saga
Kid Buu Saga

mijn vragen:

1 klopt dit?

2 wordt de rest ook nog in boxen uitgebracht?

3 zo ja, wanneer dan?

4 Boxoffice heeft ze het goedkoopst voor zover ik weet, ergens nog gunstiger prijzen?

alvast bedankt :wink:

Mark de Jong
02-05-2004, 10:36
Op YesAsia kwam dacht ik een Dragonball Z box uit met een stuk of 26 DVD's. Kost wel een vermogen maar dan heb je de meeste afleveringen of allemaal (volgens mij kwam er nog een 2de box).

JaapM
02-05-2004, 11:17
Op YesAsia kwam dacht ik een Dragonball Z box uit met een stuk of 26 DVD's. Kost wel een vermogen maar dan heb je de meeste afleveringen of allemaal (volgens mij kwam er nog een 2de box).
Die box die jij bedoelt is de complete serie van Dragon Ball, niet van Dragonball Z

Mark de Jong
02-05-2004, 11:36
Ja, nu ik erover nadenk heb je helemaal gelijk. Mijn fout. Alhoewel ik ook ergens een set heb gezien van Dragonball Z volgens mij...

Swanski
03-05-2004, 17:23
Mark,

als je zo'n box weer vind zou je dan een link willen geven

alvast bedankt

Mark de Jong
03-05-2004, 17:30
Zal ik doen.

Geert Jan Alsem
03-05-2004, 18:09
Je kan denk ik het beste nog even wachten met DBZ op DVD kopen. De serie is namelijk veel en veel beter uncut en met de originele audiotrack.

Als ik het goed heb begrepen zijn ze nu nog bezig met het nasynchroniseren van de uncut afleveringen, zodat ze die daarna op DVD kunnen uitbrengen inclusief Japanse audio met ondertitels. Wanneer dat gaat gebeuren weet ik alleen niet.


EDIT: Een deel van de serie is trouwens al wel te koop zoals het hoort. (deze box bijvoorbeeld (http://www.rightstuf.com/cgi-bin/catalogmgr/LNIYSL2jDZIdQ-bw2t/browse/item/60985/4/0/0))
Het begin van der serie echter nog niet.

Mr.Wasabi
03-05-2004, 18:30
Op YesAsia kwam dacht ik een Dragonball Z box uit met een stuk of 26 DVD's. Kost wel een vermogen maar dan heb je de meeste afleveringen of allemaal (volgens mij kwam er nog een 2de box).
Die box die jij bedoelt is de complete serie van Dragon Ball, niet van Dragonball Z

Bij yesasia kan je de dragon ball z boxen ook kopen, alleen zijn het wel de eerste 100 afleveringen van dragonball z .... verdeeld over 4 boxen ... de rest moet nog komen...

het is japans/cantonese gesproken... en chinees ondertiteld.......
niet aantrekkelijk dus voor mensen die geen cantonees of japans kennen.

Swanski
04-05-2004, 02:23
ik vind het echt k*t, al die losse uitgaves van DBZ,

en natuurlijk wil ik ook liever de uncut en niet die foute versies die in NL zijn uitgegeven, maar wil het gewoon compleet hebben in boxen en heb het steeds uitgesteld......

ik wacht het nog even af, maar veel geduld heb ik niet meer....

Peter -1984-
04-05-2004, 07:34
Ik persoonlijk zou gaan voor dvds van Funmation. Die hebben echt de goeie engelse track maar hebben ook de orginele japanse uncut Track.

Frieza Saga
Garlic Jr. Saga
Trunks Saga
Androids Saga
Imperfect Cell Saga
Perfect Cell Saga
World Tournament Saga
Babidi Saga
Majin Buu Saga
Fusion Saga
Kid Buu Saga

Heeft funmation al uitgebracht op dvd de meeste ook in boxen. met Cell Games Saga en
Saiyaman Saga zijn ze nu bezig maar dat gaat erg langzaam.

En over een hele tijd zullen ze ook aan de Saiyan, Namek en Ginyu Saga beginnen.

(http://www.zstore.com voor Funmation Releases)

Swanski
04-05-2004, 15:05
Hey Peter bedankt!

heb ik wel wat aan, en weet jij hoe het met de Movies is, gaat ook door elkaar heen, qua nr. en uitgaves?

Peter -1984-
05-05-2004, 08:19
Hey Peter bedankt!

heb ik wel wat aan, en weet jij hoe het met de Movies is, gaat ook door elkaar heen, qua nr. en uitgaves?

hoi

Dragonball Z Movie 4-8 heeft Funmation al uitgebracht met goeie engelse dub en orginele Japanse Track. Movie 9 zal volgens mij over een paar maandjes uitkomen. Dragonball Z 1-3 weet ik niks vanaf zal heus nog wel komen maar duurt nog wel een tijd (koop absoluut niet die hier in nl leggen want de dub is echt zwaar slecht)

Verder hebben ze nog de beide tv specials met goeie engelse dub en orginele Japanse Track uitgebracht.

Ze zijn de laaste tijd haast alleen met Dragonball GT bezig geweest die nu net klaar is.

Ik had ooit is een release lijst maar heb geen idee waar die is.

Richard vd Heide
05-05-2004, 08:56
heren, klik mijn collectie eens aan, ik heb destijds (2 jaar terug) een box kunnen bemachtigen van movie 1+2+3
die heb ik ook nooit weer gezien!

Funimation heeft met de movies rock muziek in de achtergrond, en ocean/pioneer gebruikt de muziek van Bruce Faulconer, die electrische muziek.

Peter -1984-
05-05-2004, 09:09
Unknownformer ;), Wist nooit dat dat die ook de orginele japanse track hadden. Dus ook niet in geknipt?

JaapM
08-05-2004, 00:59
ik vind het echt k*t, al die losse uitgaves van DBZ

Je kan ook naar R4 afwijken, daar brengen ze steeds meer boxen op uit, kijk maar is op Ezy



Dragonball Z Movie 4-8 heeft Funmation al uitgebracht met goeie engelse dub en orginele Japanse Track.
Movie 1-3 heeft ook een jap en eng track, alleen geen engelse 5.1 track zoals 4-8 hebben.


Movie 9 zal volgens mij over een paar maandjes uitkomen.
Welke is dat ??


Verder hebben ze nog de beide tv specials met goeie engelse dub en orginele Japanse Track uitgebracht.
Welke zijn dat ?



Ze zijn de laaste tijd haast alleen met Dragonball GT bezig geweest die nu net klaar is.

Zijn ze nog niet mee klaar hoor, zoals gewoonlijk begonnen ze niet bij ep 1, maar bij ep 16.

Dus nu komen ze nog met ep 1 t/m 15.

Peter -1984-
08-05-2004, 09:54
Welke is dat ??

Kheb geen idee hoe de Engelse Titel gaat heten. Maar in japans heet die DBZ Movie 9: The Galaxy is in Danger!! The Super Awesome Guy!
en gaat over:

Having another Tenkaichi Budoukai funded by Mr. Money for his son's birthday, Mr. Satan invites everyone on Earth to a competition on a remote island. The Z Senshi all go, and Goku - who is still dead with Kaio-Sama - wishes he could compete. After the elimination rounds, the winners reach the final where Mr. Satan's students are dressed as aliens (or so it seems) and are to serve as foes for the warriors. However, Bojack and his men, who were at one time imprisoned within a star by the Kaios, have changed things in secret. They take over the tournament and fight the Z Senshi. After all seems lost, Goku's words of encouragement give Gohan the power he needs to stand up to Bojack and his men.

En dan Ooit (duurt nog zo lang) kom 10 t/m 13 ook nog uit, DBGT TV Special, DBZ OVA Special en Dragonball Moeten ze nog af maken.



Welke zijn dat

De 2 TV-Specials zijn: The History Of Trunks en Bardock, Father of Goku



Zijn ze nog niet mee klaar hoor, zoals gewoonlijk begonnen ze niet bij ep 1, maar bij ep 16. Dus nu komen ze nog met ep 1 t/m 15.


Ik weet het maar dat duurt nog wel een tijdje geloof ik. Nu waren ze de laatste tijd vooral bezig met GT.

JaapM
08-05-2004, 15:38
En dan Ooit (duurt nog zo lang) kom 10 t/m 13 ook nog uit, DBGT TV Special, DBZ OVA Special en Dragonball Moeten ze nog af maken.
Dat zal idd nog wel ff duren met die movies en tv specials.

Ik hoop trouwens wel dat de laatste box van Dragon Ball(Tien Shinhan Saga) er snel aan komt, dan is eindelijk mijn collectie compleet.

Peter -1984-
09-05-2004, 17:16
En dan Ooit (duurt nog zo lang) kom 10 t/m 13 ook nog uit, DBGT TV Special, DBZ OVA Special en Dragonball Moeten ze nog af maken.
Dat zal idd nog wel ff duren met die movies en tv specials.

Ik hoop trouwens wel dat de laatste box van Dragon Ball(Tien Shinhan Saga) er snel aan komt, dan is eindelijk mijn collectie compleet.

Die duurt volgens mij niet zo heel lang meer las trouwens net dat:

DBGT 1 t/m 15 in Juni uitkomen en Movie 9 17 augustus pas :shock:

JaapM
27-05-2004, 22:05
Ja, nu ik erover nadenk heb je helemaal gelijk. Mijn fout. Alhoewel ik ook ergens een set heb gezien van Dragonball Z volgens mij...
Ik denk dat je deze bedoelde

http://www.cdjapan.co.jp/detailview.html?KEY=PCBC-50369

Mark de Jong
28-05-2004, 11:09
Ja, nu ik erover nadenk heb je helemaal gelijk. Mijn fout. Alhoewel ik ook ergens een set heb gezien van Dragonball Z volgens mij...
Ik denk dat je deze bedoelde

http://www.cdjapan.co.jp/detailview.html?KEY=PCBC-50369

Dat zou goed kunnen. Er staat alleen niets over de ondertiteling bij, maar mocht iemand daar interesse in hebben, dan moet je CD Japan gewoon mailen. Krijg je snel een antwoord terug en meestal zetten ze het er ook nog even op de site bij (y)

ThaHunk
28-05-2004, 11:28
Ik ben zelf alleen nog op zoek naar de Ginyu en Namek saga..

De garlic jr saga staat nog in bestelling...

Als ik deze dvd's ook heb dan heb ik DBZ compleet.

Dat zijn dus 87 dvd's.

Moet alleen wel toegeven dat ze bijna allemaal gekopieerd zijn..maar ben gewoon niet gek genoeg om steeds ongeveer 14 dollar per losse dvd te gaan ophoesten of 60 voor een box... en zeker omdat de dvd's maar dvd5 zijn dus regelrechte kopieen..

Ik heb er nu dus 72 van de 87 dvd's. en gelukkig heb iok ook alle scans van de hoesjes van de losse dvd's :)..

Tevens heb ik nog beide specials en movie 8 gekopieerd.. movie 4,5,6 heb ik origineel en de andere uitgegeven delen zullen ook snel komen.
Ga er alles aan doen om deze serie compleet te krijgen ;)..

MAar als ik ze zou kopen doe ik het bij dvdpacific want die zijn wel cheap.

Maurizez
31-05-2004, 17:54
Ik heb net een beetje gezocht naar DBZ dvd boxen en ik heb de site www.AnimeToxic.com gevonden. Hier verkopen ze Uncut DBZ dvd boxen van maker en uitgever Manga Int. en Anime Cartoon. De Sagas zijn verdeeld over 12 boxen. Weet iemand of dit wat is? want ik heb nog nooit van Manga Int. of Anime Cartoon gehoord... (voorbeeld)linkje naar dvd box 11: http://www.animetoxic.com/prodetail.cfm?itemno=J201-527K
Zo te zien zijn het de originele Japanse afleveringen met Engelse (en Chinese) subs.

Wim S.
12-06-2004, 10:21
Deze shop http://japanimation.com/dbz/ is hellemaal dragon ball Z ,hier zijn wat mij betreft de beste versies te koop,uncut,orginele en engelse taal,engelse subs..

Ben een tijdje dragon ball z gek geweest en had al de dragon ball z movies,inmiddels alweer verkocht,gekte was over :?

Swanski
12-06-2004, 12:19
ze zijn alleen best wel prijzig als je het vergelijkt met andere sites, en weet niet eens hoe het met de verzendkosten zit....