PDA

Bekijk de volledige versie : Rush Hour [DVD]



Koen Koene
18-07-2001, 23:01
Rush Hour [DVD]



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=46)

Laurens-Jan
28-10-2001, 15:38
Chris Tucker niet om uit te staan??
Ik vind 'm altijd wel grappig, en in de clip van Michael Jackson irriteert ie mij ook niet.

Rolf Roggema
15-11-2001, 20:45
Is wel een leuke film om een keer te zien, maar om te kopen niet. Denk dat de verveling na 2 keer snel toeslaat.

Camille
25-01-2002, 15:28
Is wel een leuke film om een keer te zien, maar om te kopen niet. Denk dat de verveling na 2 keer snel toeslaat.

Ik heb hem al 5 keer gezien ofzo en hij blijft leuk

jwtje
26-01-2002, 14:59
gisteren gekocht, echt een leuke film!
lache man die Tucker :D :D

M Balje
11-04-2002, 18:37
Ruim twee weken geleden was Rush hour op tv bij sbs6,maar wegens een ander leuke programma's op dat tijdstip (Jensen met Pim fortuin en wie is de mol) heb ik de film opgenomen.
Gisteren heb ik de film gekeken en ik moet zeggen een goed duo die Jackie chan en Chris Tucker.
Maar ik deel de menig dat het een prima film is,maar een tweede keer zien kan nog wel maar ook niet meer.
De film krijgt van mij een 8.

Yi-Long
13-04-2002, 12:04
Hmmm...toch vreemd dat de meeste mensen jackie Chan nu zo goed vinden vanwege films als Rush Hour 1 en 2 en Shanghai Noon etc...terwyl hy in het verleden gewoon veel betere films heeft gemaakt ...
Police Story (verkrygbaar in NL in de originele taal op het hongkonglegends label) is daar een zeer goed voorbeeld van, maar de leukste is en blyft Drunken master 2 (niet de disney release!)

Ik vind de amerikaanse films van Jackie Chan wel gewoon heel entertaining hoor, ze zyn gewoon niet van het niveau (qua fights en stunts) als zyn wat oudere HK films...:)

Pat
13-04-2002, 15:58
Chan's beste film vind ik Snake In The Eagle's Shadow, waarin de verschillende stijlen die hij beheerst goed worden getoond.
Maar dat is niet om te zeggen dat ik het commerciële Rush Hour niet goed vind. Echt goed lachen ! Tucker is te gek hierin ! Ik vind het een aanrader. Kopen is echt enkel voor de fans te overwegen maar een keer huren staat toch garant voor een gezellige avond/middag/whatever. :)
Rush Hour 2 ook niet slecht maar vond 'm toch minder dan deel 1.

Houbie
14-04-2002, 14:40
Ik moet zeggen dat ik Rush Hour 1 een echte topper vindt.
Ik heb laatst deel 2 gehuurd en ik moet zeggen dat hij wel leuk was maar niet de kwaliteit heeft van deel 1.

Ik hoop dat er nog vele Chan films zullen volgen.


Groeten,

Daan de G.
19-07-2002, 14:14
Hmm Deel 2 is een stuk leuker omdat tucker daar een stuk meer los gelaten word dan in deel 1 . Aan de andere kant heeft Deel 1 de verassing, maw ze zijn allebei super leuk :)

Henry Leenheers
25-12-2002, 00:31
Hoi.......

Heb mijn best gedaan.....overal gezocht, tot in de kleinste gaatjes en hoekjes....edoch
Rush hour 1 (regio 2) is nergens meer te koop.
Volgens DFW is de dvd niet meer leverbaar...........

Wie heeft de gouden tip.................????

d_v_pelt
26-12-2002, 12:59
16 keer gezien :D

Was m'n eerste vcd :bier: 4 jaar geleden

Prem
26-12-2002, 14:48
Hoi.......

Heb mijn best gedaan.....overal gezocht, tot in de kleinste gaatjes en hoekjes....edoch
Rush hour 1 (regio 2) is nergens meer te koop.
Volgens DFW is de dvd niet meer leverbaar...........

Wie heeft de gouden tip.................????

Bij play hebben ze hem nog (zonder ned subs)£8,99
Bij Rodisc ook zonder subs. €14,95

jay342
06-07-2003, 12:04
hoi...

ik ben ook iemand die de dvd van rush hour wil hebben.
wel regio 2 maar niet import uit engeland of zo.
dus is er iemand die zijn dvd wil verkopen wel een
aardige prijs. thanks

jay 8)