PDA

Bekijk de volledige versie : hdmi en luidsprekerskabels.



Wim S.
26-11-2006, 14:21
Ik ben op zoek naar nieuwe kabels voor o.a. mijn luidsprekers en heb een vraag over een hdmi kabel.

Eerst wat zijn goede, betaalbare luidsprekerskabels?

en ten tweede bestaan er ook HDMI kabels waarvan 1 kant scart is en de andere kant hdmi?

R Klemkerk
26-11-2006, 15:11
Ik ben op zoek naar nieuwe kabels voor o.a. mijn luidsprekers en heb een vraag over een hdmi kabel.

Eerst wat zijn goede, betaalbare luidsprekerskabels?

en ten tweede bestaan er ook HDMI kabels waarvan 1 kant scart is en de andere kant hdmi?

Wat vind jij betaalbaar? Dat is een vrij ruim begrip en voor iedereen anders. Wat wil jij uitgeven per meter?

en over je hdmi vraag: nee, dat bestaat niet, want scart is analoog en hdmi digitaal. Er zullen misschien wel converters zijn, maar qua beeld schiet je er niets mee op.

Wim S.
26-11-2006, 16:45
Ik ben op zoek naar nieuwe kabels voor o.a. mijn luidsprekers en heb een vraag over een hdmi kabel.

Eerst wat zijn goede, betaalbare luidsprekerskabels?

en ten tweede bestaan er ook HDMI kabels waarvan 1 kant scart is en de andere kant hdmi?

Wat vind jij betaalbaar? Dat is een vrij ruim begrip en voor iedereen anders. Wat wil jij uitgeven per meter?

en over je hdmi vraag: nee, dat bestaat niet, want scart is analoog en hdmi digitaal. Er zullen misschien wel converters zijn, maar qua beeld schiet je er niets mee op.

Ik zou in totaal op zo'n 17/20 meter zitten en het mag niet meer kosten dan 400 € in het totaal.

Alexander D
26-11-2006, 16:49
Kijk eens naar Canare.

Die hebben ze bij Hifisupply.nl. Je kunt contact met zo opnemen voor een stukje advies.

Goed en niet duur.