PDA

Bekijk de volledige versie : BENQ Harddisk DVD Recorder ziet opgenomen DVD's niet



lunapapa42
26-11-2006, 20:01
Beste Forummers,
Wellicht kunnen jullie me bijschijnen..
Ik heb mezelf een BENQ DVD Harddisk Recorder gegeven voor Sinterklaas.
Gespeelde DVD's pakt ie zonder problemen, maar zelf opgenomen DVD Films die ik met Nero heb gebrand, daar krijg ik alleen maar een mapje te zien met Video-TS en als ik daar op klik...niets...

Wie heeft hier ervaring mee?


Alvast bedankt!

DVDProfilersFilmgek
26-11-2006, 22:40
Beste Forummers,
Wellicht kunnen jullie me bijschijnen..
Ik heb mezelf een BENQ DVD Harddisk Recorder gegeven voor Sinterklaas.
Gespeelde DVD's pakt ie zonder problemen, maar zelf opgenomen DVD Films die ik met Nero heb gebrand, daar krijg ik alleen maar een mapje te zien met Video-TS en als ik daar op klik...niets...

Wie heeft hier ervaring mee?


Alvast bedankt!

Zelfgebrande schijfjes op +r of -r dien je te finaliseren/finalize , oftewel af te sluiten voordat een standalone recorder ze herkent. RW schijfjes hoeven niet gefinaliseerd te worden.

Hoop dat dit het was, sterkte

A3aan
27-11-2006, 15:32
Ik heb mezelf een BENQ DVD Harddisk Recorder gegeven voor Sinterklaas.Je bent kennelijk zoet geweest als de Klaas je zo'n kado geeft.
Overigens pas gaan 'spelen' met je cadeaux ná sinterklaasavond.

[spoiler:d61dfe1dab]Deze reactie valt in de catagorie flauw tot zeer flauw[/spoiler:d61dfe1dab]

lunapapa42
27-11-2006, 17:49
Bij de meeste dvd's die ik netjes met nero heb opgenomen en ' finalized' springt de recorder meteen op mp3????

A3aan
28-11-2006, 08:33
Bij de meeste dvd's die ik netjes met nero heb opgenomen en ' finalized' springt de recorder meteen op mp3????Aha!

Ik brand zelf geen DVD's [spoiler:9545495e30]Maar als mijn originele DVD's meer en meer volgestopt worden met unskipable filmpjes van het breinloze BREIN en/of schermen met tekst en/of stomme kijkwijzerdingen, koop ik binnenkort wél een DVd-brander, % :evil: #$^*&#^$, het is tegen mijn principes maar ik word er gek van dat ik voor mijn eerlijke gedrag gestraft wordt[/spoiler:9545495e30], maar wel eens CD's.


:idea: Kan het zijn dat je een 'DVD-ROM' brandt in plaats van een 'DVD-Video'???

lunapapa42
28-11-2006, 11:19
Ik heb nu met Nero 7 inderdaad voor video dvd gekozen en een dvd die het niet deed opnieuw gedecrypt en via dvd2one bewerkt en gebrand en nu werkt ie wel...
Snap er niets van, want ik heb altijd deze methode gevolgd via Nero 6 Ultra en sommige pakt hij wel; sommige niet...
Merk maakt niet uit...

Dat zou in kunnen houden wil ik mijn oude filmdvd's kunnen kijken op de recorder..ik ze eerst moet decrypten en opnieuw branden via nero 7???

Moet toch een ander manier zijn?

A3aan
28-11-2006, 11:31
Niet elke speler kent elke codeerwijze (codeerwijze: b.v. mpeg2, divx), bovendien is de ene speler kritischer m.b.t. regels van DVD (o.a. filenames)