PDA

Bekijk de volledige versie : Foo Fighters - Skin and Bones

stefanovic
27-11-2006, 08:06
Vorige week is de nieuwe live-dvd van Foo Fighters uitgebracht! Veel nummers zijn in een nieuw jasje gestoken en alleen dat al lijkt me een reden voor aanschaf. Verder staan ze gewoon altijd garant voor een spetterend, ouderwets R&R spektakel met een onuitputbare Dave Grohl als middelpunt. Overigens is R2UK als enige een 2-disc, met een volledig extra concert in Hyde Park! Naast de nieuwe Nirvana release dus een goede muziek-dvd week!

Chris Taylor
16-03-2007, 18:49
Inderdaad is dit concert een aanrader om op dvd of cd aan te schaffen. Heb hem nu ook alweer een tijdje en al meerdere keren heb ik het concert gezien. Die Dave Grohl staat altijd garant voor show, veel interactie met het publiek en gewoon goede muziek en daar gaat het toch om.
De dvd Everywhere but Home van de Foo Fighters is daarnaast ook een echte aanrader. Deze liveregistratie is het ruigere werk zoals de Foo Fighters ook bekend staan.
Allebei redenen te over voor een blinde aanschaf!

Richard B.
27-03-2007, 23:01
Ik ga deze maar eens heel snel halen denk ik. Ik was niet zo wild van dat laatste album, en ik was eigenlijk een beetje uit het oog verloren wat ze deden, maar ik heb laatst Everywhere but Home gehaald en daar spatte de energie toch wel weer vanaf! Ik weet niet hoe die nieuwe dvd/live cd is maar als het in de buurt komt dan is het toch wel weer geweldig. De Foo's stellen nooit teleur! (y)

stefanovic
28-03-2007, 11:36
Ik ga deze maar eens heel snel halen denk ik. Ik was niet zo wild van dat laatste album, en ik was eigenlijk een beetje uit het oog verloren wat ze deden, maar ik heb laatst Everywhere but Home gehaald en daar spatte de energie toch wel weer vanaf! Ik weet niet hoe die nieuwe dvd/live cd is maar als het in de buurt komt dan is het toch wel weer geweldig. De Foo's stellen nooit teleur! (y)
Probeer dan die R2UK versie te krijgen: 2 concerten voor de prijs van 1!

Richard B.
30-03-2007, 21:43
Probeer dan die R2UK versie te krijgen: 2 concerten voor de prijs van 1!

Goeie tip. Vooral omdat ik al op het punt stond om een bestelling te plaatsen bij Amazon.uk waar die versie te krijgen is. (y)

mercapto
30-03-2007, 23:14
Potverdikkem, toch ook maar op de wishlist :)

Richard B.
19-04-2007, 21:10
Ik heb hem inmiddels en het is een briljante set. De afwisseling van de 2 schijven (1x keihard rockend voor een enorm publiek en 1x heel intiem en melodieus akoestisch voor een klein publiek) is echt perfect. Nobody rocks like the Foo Fighters. (y)

GIR
07-05-2007, 14:07
Kan iemand me vertellen waar ik de R2uk (2 concerten) versie bij een betrouwbare onlinewinkel kan bestellen?ik heb hier namelijk bijna geen ervaring mee.

alvast bedankt

Richard B.
07-05-2007, 19:33
Kan iemand me vertellen waar ik de R2uk (2 concerten) versie bij een betrouwbare onlinewinkel kan bestellen?ik heb hier namelijk bijna geen ervaring mee.

alvast bedankt

CD-WOW heeft hem: http://www12.cd-wow.nl/detail_results_11.php?product_code=1052334

Ik heb hem zelf bij Amazon.co.uk gekocht maar de prijs bij CD-WOW is lager.

Richard B.
04-05-2008, 21:00
De Live In London-dvd is nu ook los uitgebracht zag ik. Dwz: in Nederland dus.

Chris Taylor
05-05-2008, 16:06
Klopt. Ik neem aan dat je Live at Hyde Park bedoelt, die is op 2 mei uitgekomen.

Richard B.
31-10-2009, 18:00
Volgende week komt er een Greatest Hits uit van de Foo Fighters:

FOO FIGHTERS GREATEST HITS TRACK LIST AND DELUXE EDITION CONTENTS REVEALED CAREER-SPANNING COLLECTION WITH TWO NEWLY RECORDED TRACKS IN STORES NOV. 3

The track listing and contents of Foo Fighters' Greatest Hits have been confirmed, for both a 16-track standard edition as well as a deluxe version featuring a DVD encompassing a select videography of the band's classic clips as well as live performances captured at Wembley Stadium, Hyde Park, the intimate Skin + Bones theater tour and more--not to mention a few possible treats for Easter egg hunters. The deluxe edition will also include a 28-page bound book featuring numerous never before seen photos chronicling the band's 15-year history. Both the standard and deluxe configurations, as well as a collectors 180 gram vinyl edition, will be released November 3 on Roswell/RCA.

In addition to the dozen-plus anthems that have charted the band's rise to Grammy winning, multi-platinum, arena and stadium headlining status the world over, Foo Fighters' Greatest Hits features two newly recorded songs available only on this compilation: The new single "Wheels" and "Word Forward"--both recorded especially for this collection at the band's own fabled 606 studio complex with producer Butch Vig. "Wheels" is also the subject of the latest soon to be classic Foo Fighters video, appropriately included on the deluxe DVD and reuniting the band with director Sam Brown who lensed the unforgettable clip for "The Pretender."

Greatest Hits covers every phase of the 15-year-and-counting run that began with 1995's Foo Fighters, with its classic singles "This Is A Call" and "Big Me," and has since yielded six platinum-plus records and as many Grammys . The double-platinum The Colour & The Shape, originally issued in 1997 and since reissued in a deluxe 10th anniversary edition is recalled here not only by "Monkeywrench," "Everlong" and "My Hero," but by the first ever studio recording of "Everlong (acoustic)." Consecutive Best Rock Album Grammy winners There Is Nothing Left To Lose (1999) and One By One (2002) are represented by two pairs of classics respectively: ""Learn To Fly" and "Breakout," and "All My Life" and "Times Like These," while 2005's two- disc electric/acoustic 10th anniversary opus In Your Honor yields the perennial FF final encore "Best Of You." The intimate 2006 acoustically augmented theater tour documented on the Skin + Bones album and DVD is commemorated here by that collection's title track.

Greatest Hits is completed by "The Pretender" and "Long Road To Ruin,"a double shot from 2007's Echoes, Silence, Patience & Grace, which earned the Foos their third Best Rock Album Grammy and set off the band's biggest ever headlining tour, which peaked with a two-night stand at London's Wembley Stadium attended by 165,000 fans-setting the venue's two-night attendance record-and immortalized on the 18-song Foo Fighters: Live At Wembley Stadium DVD.
FOO FIGHTERS: GREATEST HITS

All My Life
Best Of You
Everlong
The Pretender
My Hero
Learn To Fly
Times Like These
Monkeywrench
Big Me
Breakout
Long Road To Ruin