PDA

Bekijk de volledige versie : Problemen met Seven (Re-release)



The Phoenix
19-08-2001, 11:02
Ik heb gister Seven aangeschaft, maar bij het afspelen van chapters 15 tot 33 zit ik de hele tijd te kijken naar een beeld dat lijkt op sateliet ontvangst tijdens een onweersbui. Geen kijken dus. Ook slaat mijn DVD-speler (Pioneer 717) wel eens vast als ik naar chapter 19 spring (tijdsaanduiding slaat helemaal op hol, kan met een beetje mzzl nog naar het menu terug).

Ik dus de DVD terug naar de winkel, daar stopt hij hem in een Philips DVD speler, een daar doet hij het prima.

Heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? Ben dit probleem nog niet eerder tegen gekomen. Kan het misschien liggen aan de beveiliging die de DVD gebruikt (BREIN)?

Léon Bolweg
19-08-2001, 11:34
Zelf heb ook zo'n soort probleem gehad. Ik had dit met de DVD van Armageddon. Toen deed het beeld ook raar. Het liep soms vast of sloeg een paar keer over (een soort doorspoelen). Dit hield een paar weken aan totdat het beeld op een gegeven moment vastliep en zo bleef, ookal zette ik de dvdspeler uit of deed er een andere dvd in. Ik wil je niet bang maken en heb er ook niet veel verstand van, maar achteraf bleek dat mijn beeldprocessor in m'n DVD-speler stuk was. Die werd toen wel gewoon vergoedt door Sony (was nog in de garantie periode). Misschien ligt het dus aan je beeldprocessor in de dvdspeler, maar ik zeg je wel; ik heb er geen verstand van!!

Dunky
19-08-2001, 11:59
Ik had dat met de vorige release van se7en. Maar met de nieuwe kan ik je niet vertellen want ik heb de regio 2 import versie. Veel sterkte met de speler en ik hoop dat het toch aan het schijfje ligt.
Je hebt toch nog wel garantie toch?

The Phoenix
19-08-2001, 17:03
Ik heb nog garantie. Maar als het aan de speler ligt, dan zou ik er toch bij veel meer DVD's last van moeten hebben?

Zelfs bij de meest bekraste huur DVD's van de videotheek geeft hij geen kick, sterker nog het maanlandschap dat ik asl CD-RW gebruikt leest hij ook prima.

Ben benieuwd of de vervangende DVD van Seven het probleem oplost.

In iedergeval bedankt voor jullie reactie.

Movie_G
13-10-2004, 19:27
Ik heb de eersten nl release van Seven en eigenlijk is het geluid best goed met DD Pr. II ...goeie film !!! 8)