PDA

Bekijk de volledige versie : Uitschakelen Copy Protect feature



royjames
30-11-2006, 14:50
Ben in het bezit van een Aristona DVD recorder model 663.
Is het mogelijk om de copy-protect feature uit te schakelen.
Groet Roy

Annemie
30-11-2006, 18:50
Waarom zou je dat willen doen ? :roll:

Erwin de Koning
30-11-2006, 21:29
Zat ook al een beetje achter mijn oren te krabben

Chris W
30-11-2006, 22:17
goeie openings post als newbie :roll: :lol:

Werner
30-11-2006, 22:40
Zouden we geen competitie kunnen organiseren waarbij we alle newbies op dit forum die bij hun eerste vraag gelijk al over illegale kopieën beginnen te zeveren, in een grote hoge hoed werpen, en de "winnaar" krijgt dan, in opvolging van het dvd.nl-lid-van-de-maand initiatief een ganse maand zijn gezicht in het groot op de openingspagina met daaronder de quote "DIT IS EEN DIEF!!!"

evilll_nelus
30-11-2006, 23:10
Zouden we geen competitie kunnen organiseren waarbij we alle newbies op dit forum die bij hun eerste vraag gelijk al over illegale kopieën beginnen te zeveren, in een grote hoge hoed werpen, en de "winnaar" krijgt dan, in opvolging van het dvd.nl-lid-van-de-maand initiatief een ganse maand zijn gezicht in het groot op de openingspagina met daaronder de quote "DIT IS EEN DIEF!!!"

OWJEE! SCHIET HEM DOOD!... :?

Bas Reuver
30-11-2006, 23:38
Ik vind dat (nieuwe) leden met dit soort vragen nogal hard worden aangepakt hier. Als je deze site even vluchtig bekijkt, dan heb je niet meteen in de gaten dat het hier eigenlijk alleen maar over originele dvd's gaat. Dus kan ik het goed begrijpen dat mensen met dit soort vragen komen op een site als deze.

Bovendien is het van sommige mensen een beetje schijnheilig, want ook hier zijn zat leden die wel eens een kopietje kijken. Als je bijvoorbeeld even een film wilt kijken voordat je tot koop over gaat. Om te kijken of je wel echt zo veel wilt betalen voor die ene uitgave. Of als je een film wilt zien, die nog niet in de bios draait. Genoeg redenen om (af en toe) een kopietje te kijken. Zijn ook heel veel mensen hier die daar heel anders over denken, maar zo heeft iedereen zo zijn eigen meningen en opvattingen. Lijkt me geen reden om mensen daar op aan te vallen!


Just my 2cents.......

Chris W
30-11-2006, 23:43
Zouden we geen competitie kunnen organiseren waarbij we alle newbies op dit forum die bij hun eerste vraag gelijk al over illegale kopieën beginnen te zeveren, in een grote hoge hoed werpen, en de "winnaar" krijgt dan, in opvolging van het dvd.nl-lid-van-de-maand initiatief een ganse maand zijn gezicht in het groot op de openingspagina met daaronder de quote "DIT IS EEN DIEF!!!"

LMAO :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

dat zou wat zijn :D (y) (6) :bier: :mrgreen:

evilll_nelus
30-11-2006, 23:47
Zouden we geen competitie kunnen organiseren waarbij we alle newbies op dit forum die bij hun eerste vraag gelijk al over illegale kopieën beginnen te zeveren, in een grote hoge hoed werpen, en de "winnaar" krijgt dan, in opvolging van het dvd.nl-lid-van-de-maand initiatief een ganse maand zijn gezicht in het groot op de openingspagina met daaronder de quote "DIT IS EEN DIEF!!!"

LMAO :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

dat zou wat zijn :D (y) (6) :bier: :mrgreen:

nou

slindenau
01-12-2006, 01:53
Op een illegale kopie zit meestal geen copy protection meer, dus ik vraag me inderdaad echt af waarom je dat zou willen :lol:.

Werner
01-12-2006, 08:44
Ik vind dat (nieuwe) leden met dit soort vragen nogal hard worden aangepakt hier. Als je deze site even vluchtig bekijkt, dan heb je niet meteen in de gaten dat het hier eigenlijk alleen maar over originele dvd's gaat.

Wie dat niet merkt is stekeblind! Zelfs vluchtig wordt in zowat elk subforum in de stickies e.d. duidelijk gemaakt dat illegale kopieën bespreken hier niet op prijs wordt gesteld. En het is toch werkelijk een pest dat van pakweg de vijf nieuwe leden (spambots even niet meegerekend) vier in hun eerste post gelijk al beginnen zeiken over dvd's branden.

Herjan
01-12-2006, 09:35
Goed. Slotje dus. Ondanks dat vrijwel iedereen vast en zeker wel een kopietje of gedownloade film heeft liggen, sluiten wij deze threads wel, omdat wij niet willen helpen de wet te overtreden. Heeft in feite niets te maken met schijnheilig doen, maar meer uit juridisch oogpunt.