PDA

Bekijk de volledige versie : 7.1 versterker en 5.1 speakers



PorscheHD
04-12-2006, 21:19
Hallo,

Ik heb dus een nieuwe versterker allemaal leuk en aardig! En ben er erg blij mee.

Maar ik heb het idee dat de speaker kanalen nog niet goed staan. Het is dus een 7.1 versterker maar heb er 5.1 op aangesloten, hoe kan ik nou het surround back kanaal uitschakelen? Want ik heb het idee dat ik bij de rears geluiden mis.

Gaat om de Denon AVR-1507

De handleiding wordt ik niet veel weizer van.... :roll:

Hotsparky
04-12-2006, 21:31
Normaal gesproken kun je bij je speaker instellingen aangeven op welke uitgangen je speakers hebt aangesloten. Dde reciever zogt dan dat de geluidsmix goed naar je speakers wordt gestuurd.

Johan van den D.
05-12-2006, 03:01
Dit moet inderdaad via je receiver menu kunnen.

PorscheHD
05-12-2006, 08:54
Nou tot half 2 vannacht met die handleiding bezig geweest en toen viel eindelijk het kwartje van het system menu knopje waar weer 3 menus onder vallen....die ik dus nog niet gezien had :oops:

Het kan ook zo moeilijk zijn.

Surround back staat nu uit als het goed is. Ga het vandaag maar eens testen.... heb alleen nog steeds niet gevonden waar ik de kanalen harder kan zetten.

Hotsparky
06-12-2006, 21:02
Wij zeggen niks :roll:



Instellingen voor je speakers staan zeker ergens in een menu. Een gouden tip: Lees de handleiding 8)

PorscheHD
06-12-2006, 22:55
Ja zal wel aan mij liggen maar die vind ik niet zo duidelijk.... heb het 4 keer gelezen en toen bij de 5de keer na wat drank was het duidelijk :lol:

Gerco Stuivenberg
10-12-2006, 10:53
Ja zal wel aan mij liggen maar die vind ik niet zo duidelijk.... heb het 4 keer gelezen en toen bij de 5de keer na wat drank was het duidelijk :lol:

Het is soms idd lastig om de informatie te vinden die je zoekt. Ze zouden volgens mij dan beter als een soort encyclopedie gemaakt kunnen worden.
:wink:

Alexander D
10-12-2006, 10:55
De handleiding geeft over het algemeen toch echt in dezelfde volgorde de informatie als de instellingen in je receiver staan. Kwestie van vooraan beginnen. :? :wink: