PDA

Bekijk de volledige versie : Casema Standaard RTV-pakket?



Mortyr
05-12-2006, 15:18
Ik woon sindkort in me nieuwe huis en vraag me tv al aangesloten echter wil ook kabel internet aanvragen maar heb gelezen dat je dan ook een tv kabel abonnement moet hebben van casema, klopt dat?
En wat ik verder ook afvraag of de Standaard RTV-pakket (dus niet digitaal) wel beter beeldkwaliteit heeft vergeleken met de kabel attenne ingang die nu heb? Want anders vind ik het zonde om ook nog eens voor niks tv abbonee to moeten betalen.

Alvast bedankt voor de antwoorden

Hereistom
06-12-2006, 02:46
Waar heb je je TV dan op aangesloten nu? Als dat de kabel aansluiting in de meterkast of de muur is, dan is die dus ook van Casema en wordt je binnenkort wel gebeld of je aan abonnement wilt hebben!

Als je alleen Internet wil dan kun je ook Tele2 nemen met eventueel telefonie en ook digitale TV. 20MB Internet met telefonie is nu 19,95 bij Tele2!

Mortyr
06-12-2006, 19:03
Ik heb het aangesloten aan de muur tv kabel ingang en ik ontvang alle zenders zoals in de rtv standaart pakket van casema maar ik heb geen abonnee en betaal er niks voor. Moet ik dan toch rtv pakket abonneren om kabel internet te ontvangen waardoor ik extra 14,95 moet betalen voor de rtv pakket?

Brian2
06-12-2006, 20:01
Bij jij de eerste die in dit huis woont? Zo ja, dan zal je binnenkort vast van Casema een rekening of aanbieding krijgen. Als dat niet het geval is, dan kan het zijn dat de vorige bewoner nog steeds het abonnement betaalt. Je kan kabel niet gratis ontvangen. Je kan natuurlijk ook televisie via een ander medium nemen, bijvoorbeeld KPN of satelliet. Volgens mij maakt het niets uit of je nou wel of niet televisie hebt bij Casema en graag van hun kabel internet wil.

Mortyr
07-12-2006, 15:05
Nee er heeft iemand hiervoor gewoont en ik heb 2 maanden geleden van casema een brief gekregen of ik het abonnee wilde verlengen, waarop ik niet heb gereageerd. Ik vind het maar raar!

Peter Porrio
07-12-2006, 15:16
Nee er heeft iemand hiervoor gewoont en ik heb 2 maanden geleden van casema een brief gekregen of ik het abonnee wilde verlengen, waarop ik niet heb gereageerd. Ik vind het maar raar!

Was die brief aan jou gericht? Als dat zo was en je verlengt niet, dan sluiten ze je vanzelf af. Het vervelende is dan dat je weer extra moet betalen om je aansluiting weer actief te krijgen.

Sowieso moet je voor kabel-TV een abonnement hebben, ook voor digitaal (behalve als je via schotel kijkt uiteraard). Het lijkt me dus handig als je bij Casema aangeeft dat je abonnee wilt worden. Voor kabelinternet is dit noodzakelijk.

Als ze je afsluiten betaal je aanzienlijk meer.