PDA

Bekijk de volledige versie : De Cover van het dvd hoesje



MiiCk0s
05-12-2006, 17:59
Hallo, kunnen jullie er ook niet tegen als het hoesje van de dvd beschadigt is? Ik zou dan het liefst een nieuwe dvd willen kopen, voor een nieuw hoesje. Bij Halloween 4 bij mij zijn de randen beschadigt, en dat vind ik absoluut niet mooi. Hebben jullie dit ook?

Kasper P.
05-12-2006, 18:00
Ik vind het juist mooi, doe het ook altijd als een dvd nieuw heb aangeschaft. Het liefst met digipacks!

Coen Vermeer
05-12-2006, 18:03
Ik vind het juist mooi, doe het ook altijd als een dvd nieuw heb aangeschaft. Het liefst met digipacks!

hoe doe jij het altijd. Ik heb na jaren oefenen gemerkt dat de beste methode is om hem eerst gewoon even onder me autobanden te leggen en dan even op en neer rijden. Ziet er echt gaaf uit!

Bob Hiemstra
05-12-2006, 18:07
Ik vind het juist mooi, doe het ook altijd als een dvd nieuw heb aangeschaft. Het liefst met digipacks!

hoe doe jij het altijd. Ik heb na jaren oefenen gemerkt dat de beste methode is om hem eerst gewoon even onder me autobanden te leggen en dan even op en neer rijden. Ziet er echt gaaf uit!

Ik vind zo'n hoesje eromheen zowiezo lelijk.
Ik doe al mijn DVDs altijd in een opbergbak.
De hoesjes gooi ik weg.

mercapto
05-12-2006, 18:11
Ik heb hier dus een uitgave van Reservoir Dogs uit Frankrijk uit het jaar nul, en ik dacht dat hij er zo uit hoorde te zien, blijkt nu dat bijna alle inkt er vanaf geschuurd is, oogt toch best tof :P

Erwin de Koning
05-12-2006, 18:11
Als ik een kopietje koop van vrienden van mij weten ze al dat ze eerst de inlay moeten verneuken anders neem ik ze niet

mercapto
05-12-2006, 18:14
Thee werkt ook goed om ze oud eruit te laten zien, maar persoonlijk prefereer ik plas, is toch een soort van recycling, toch ? En het geeft zo'n authentieke geur :)

Smooth-J
05-12-2006, 18:14
Ik zal maar een normaal antwoord geven. :wink:

Ik erger me er ook aan, vooral bij digipacks, als ik er het geld voor heb, wil ik het meestal wel kopen.

Beloved
05-12-2006, 18:19
stanleymesjes zijn ook erg handig.

evilll_nelus
05-12-2006, 18:29
JA! of laten we er met zijn allen op gaan poepen! :idea: VET GAAF!
Blahahahhahahahahahahaahhahaahhahahahaha :!: :?

mercapto
05-12-2006, 18:38
JA! of laten we er met zijn allen op gaan poepen! :idea: VET GAAF!
Blahahahhahahahahahahaahhahaahhahahahaha :!: :?

Hey! Lap jij de regels eens niet zo aan je (l)aars!

Hihihi!

:? ;)

ik kinderachtig ? nahhhh

Stephan Nobelen
05-12-2006, 19:22
ik scheur meestal de hoekjes een beetje open.. vink mooi!

Dennis Oosterhuis
05-12-2006, 20:11
Ik bewerk ze eerst even met de bankschroef, zo passen er meer op de plank, handig toch!? :D

Aerodynamisch
05-12-2006, 20:15
Meestal heb ik zo een honger, ik eet altijd de hoes op, vaak krijg ik maar de helft weg!

Paul H.
05-12-2006, 20:18
Hallo, kunnen jullie er ook niet tegen als het hoesje van de dvd beschadigt is? Ik zou dan het liefst een nieuwe dvd willen kopen, voor een nieuw hoesje. Bij Halloween 4 bij mij zijn de randen beschadigt, en dat vind ik absoluut niet mooi. Hebben jullie dit ook?

nee :twisted:

Dennis Oosterhuis
05-12-2006, 20:25
Meestal heb ik zo een honger, ik eet altijd de hoes op, vaak krijg ik maar de helft weg!
De rest van de hoes dan terug in de seal en in de koelkast leggen. Pas op: wel beperkt houdbaar na opening!

:twisted:

Hayko de Boer
05-12-2006, 20:36
Hallo, kunnen jullie er ook niet tegen als het hoesje van de dvd beschadigt is? Ik zou dan het liefst een nieuwe dvd willen kopen, voor een nieuw hoesje. Bij Halloween 4 bij mij zijn de randen beschadigt, en dat vind ik absoluut niet mooi. Hebben jullie dit ook?

Zitten er dan hoesjes bij kopietjes? Wist ik niet.

Aerodynamisch
05-12-2006, 20:39
Meestal heb ik zo een honger, ik eet altijd de hoes op, vaak krijg ik maar de helft weg!
De rest van de hoes dan terug in de seal en in de koelkast leggen. Pas op: wel beperkt houdbaar na opening!

:twisted:

Sommige DVDs van mij hebben een nummer, zoals 1205 is dat dan de datum van houdbaarheid, 05 december?