PDA

Bekijk de volledige versie : Primeval (2007)



mark t
08-12-2006, 15:49
Weer een variant op Jaws. Een nieuws-team gaat op jacht naar een killer-Croq in Primeval (http://www.imdb.com/title/tt0772193/). Gemaakt door en met mensen die tot nog toe vooral bekend zijn van diverse tv-series die ik niet of nauwelijks volg. Maar de trailer (http://www.apple.com/trailers/touchstone/primeval/large.html) ziet er niet verkeerd uit. 't Zal ongetwijfeld geen Oscars winnen, maar misschien wel een leuke, cheesy avonturenfilm.

MiiCk0s
08-12-2006, 18:25
Ik krijg gelijk flashbacks van de gigantische flopfilms: 'Crocodile' en 'Crocodile 2: Death Swamp'...

mark t
08-12-2006, 18:33
Dat komt omdat jij naar dat soort films kijkt...

Erik Sastriawan
08-12-2006, 18:40
Dat komt omdat jij naar dat soort films kijkt...

Kennelijk weet je anders precies wat hij bedoelt. Anders zou je nl. niet zo'n kansloze opmerking maken...

mark t
08-12-2006, 18:50
Dat komt omdat jij naar dat soort films kijkt...

Kennelijk weet je anders precies wat hij bedoelt. Anders zou je nl. niet zo'n kansloze opmerking maken...Hoezo kansloos? Mickos houdt van B- en C-horrorfilms. Daar is op zich niets mis mee. En ik verwijs daarnaar. Ook niks mis mee.

En aangezien ik in m'n leven al een heleboel films heb gezien (waaronder ook de nodige slechte films -hetgeen je meestal pas weet nadat je ze hebt gezien), weet ik ook in welke categorie die twee films die Mickos noemt wat mij betreft vallen.

Jij hebt in je leven nog nooit een slechte film gezien?

MiiCk0s
08-12-2006, 19:04
De titel pakt namelijk wel van 'Crocodile', dus ik wilde hem wel even zien want hij kwam op tv..

vinebe
08-12-2006, 19:12
De regisseur van Wolf Creek is nu ook een croco-film aan het maken :D
http://www.imdb.com/title/tt0479528/

mark t
08-12-2006, 19:15
De titel pakt namelijk wel van 'Crocodile', dus ik wilde hem wel even zien want hij kwam op tv..Crocodile (m.i. een slechte film, ondanks Tobe Hooper) is weer een variant op Anaconda (m.i. een tamelijk middelmatige film), en da's weer een Jaws-kloon. Daarnaast zou het ook een Lake Placid-achtige film kunnen zijn (m.i. een leuke film), alhoewel de trailer weinig humor doet vermoeden. En tenslotte hebben we in het krokodillen-genre nog de Alligator-films, die net als de Crocodile-films niet bepaald uitblinken door een overdaad aan kwaliteit.

De trailer doet mij eerder aan Anaconda denken. En ik hoop dat ze de tegenvallende elementen uit die film in Primeval vermijden (met name de slechte CGI en de matige climax).

MiiCk0s
08-12-2006, 19:55
Hoe is Anaconda eigenlijk? Ik zoek namelijk films, die te vergelijken zijn met Poseidon, Jason x; in die films is er een groep overlevenden, en elke keer valt er 1tje af... Is Anaconda zoiets? En welke films lijken hier meer op?

mark t
08-12-2006, 20:02
Hoe is Anaconda eigenlijk? Ik zoek namelijk films, die te vergelijken zijn met Poseidon, Jason x; in die films is er een groep overlevenden, en elke keer valt er 1tje af... Is Anaconda zoiets? En welke films lijken hier meer op?Begin dan eens met de eerste 3 Alien-films. Voldoet aan je criteria en is meteen een paar niveau's beter dan de films die je tot nu toe steeds in diverse threads noemt. 1 (Alien) is horror, 2 (Aliens) is actie, over 3 (Alien 3) lopen de meningen uiteen, maar is nog de moeite waard.

MiiCk0s
08-12-2006, 20:05
Oww.. dankjewel! Dus ik kan Alien vergelijken met Jason X, alleen Alien is natuurlijk stukker beter!

Trouwens.. de hoewel neppe 'workingtitle' voor Snakes On A Plane (2006) was: Anaconda 3

hot stuff
09-12-2006, 15:10
Ik krijg gelijk flashbacks van de gigantische flopfilms: 'Crocodile' en 'Crocodile 2: Death Swamp'...
ale gij die ne B film zit af te breken :lol:

Z-Man
09-12-2006, 18:36
Eindelijk weer een originele film uit Hollywood!!!!



















Niet dus :cry:

MiiCk0s
10-12-2006, 18:19
Ik heb in een melige bui bij Ro-Disc 'Crocodile' gisteren (zaterdag dus) aangeschaft :lol:

Dennis Kuijper
09-01-2007, 00:27
Pics: http://www.worstpreviews.com/media.php?id=669&place=shots

Dennis Kuijper
13-01-2007, 18:31
Behind the Scenes of "Primeval"

Just in the nick of time, on the day of the film's release, here's a quick behind the scenes look at "Primeval". Honestly, it's very promotional in nature as it features stars basically telling us that this is the scariest movie that you will ever see. It is not much more than a standard trailer, but is far more effective than the clips from the movie, which really make it look cheap and unimpressive.

The flick follows a news producer (Dominic Purcell), a reporter, and a cameraman (Orlando Jones) on their trip to South Africa to do a story on a legendary 25-foot long serial killer. The crocodile, named Gustave, has already killed hundreds of people, but in order to capture him, the crew will also have to avoid a feared warlord that hides out in the territories.

Michael Katleman makes his big screen debut with the thriller. Touchstone Pictures is handling the distribution. "Primeval" opens wide today.

Behind the scenes clip (http://www.worstpreviews.com/trailer.php?id=669&item=8)

Bron:Worstpreviews