PDA

Bekijk de volledige versie : Reply verdwenen?



Serge
10-04-2002, 19:53
Even een vraagje aan DVD.nl crew. Ik heb deze namiddag een reply gegeven op een bericht bij het nieuwsartikel van de master awards winnaars. Nu blijkt dat mijn bericht noch het bericht waarop ik gereplied heb daar niet meer tussen staan? Is dat verwijderd door iemand van de crew? Indien ja, waarom? Indien neen, waar is dat bericht dan naartoe?

Rob P.
10-04-2002, 20:28
het artikel staat wel hier (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=6308), alleen zie ik geen post van jou, idd. Maar misschien gewoon nog een keertje proberen dan maar?

ron
10-04-2002, 20:37
Even een vraagje aan DVD.nl crew. Ik heb deze namiddag een reply gegeven op een bericht bij het nieuwsartikel van de master awards winnaars. Nu blijkt dat mijn bericht noch het bericht waarop ik gereplied heb daar niet meer tussen staan? Is dat verwijderd door iemand van de crew? Indien ja, waarom? Indien neen, waar is dat bericht dan naartoe? Kreeg je wel een melding dat het bericht was gepost ? Misschien gewoon een transmission error.

Serge
10-04-2002, 22:29
Neen, want ik ben daarna terug naar de thread geweest en zag dat het bericht gepost was.

Edwin vd Zwaard
10-04-2002, 22:32
wat stond er in je reply ??

Ze zijn nogal "triggerhappy" als het om posts deleten gaat...

Serge
10-04-2002, 22:33
Miljaar, mijn fout, bericht staat in andere thread over Master Awards (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=6275)! Mmmm, ben een beetje verstrooid geweest. Sorry Crew! Topic mag gesloten worden.

Arnold van Oostrum
10-04-2002, 22:35
Ze zijn nogal "triggerhappy" als het om posts deleten gaat... :confused:

Martin van Tuijl
10-04-2002, 22:42
Miljaar Heerlijk die belgen :)

Alexander de Mol
10-04-2002, 22:47
Inderdaad. :)

Jammer dat sommige forummers in een reactie meteen van het negatieve uitgaan
Originally posted by Edwin vd Zwaard[b]
Ze zijn nogal "triggerhappy" als het om posts deleten gaat...Maar daar maak ik verder deze keer geen woorden aan vuil en op verzoek van Serge doen we deze thread daarom op slot.

Offie
10-04-2002, 23:04
Jammer dat sommige forummers in een reactie meteen van het negatieve uitgaanDie zijn gewoon jaloers op mij en proberen me zo onderuit te halen! :(