PDA

Bekijk de volledige versie : Superman IV: The Quest for Peace (DE) [DVD]



Marcel den Haan
13-12-2006, 17:27
Superman IV: The Quest for Peace (DE) [DVD]

De vierde en laatste Superman film met Christopher Reeve.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=2805)

Frank
13-12-2006, 20:23
Duidelijk de minst geslaagde Superman-film. De intenties waren goed, maar het pakte helemaal verkeerd uit. Dit was voor een groot deel te danken aan de producenten Yoram Globan en Menahem Golan.

Bogart-Fan
13-12-2006, 21:18
Dit was voor een groot deel te danken aan de producenten Yoram Globan en Menahem Golan.
:D

Globus en Golan.

Frank
13-12-2006, 21:28
En ik heb nog extra op IMDB gekeken om hun moeilijke namen correct te spellen. Niet gelukt dus.

Darko
14-12-2006, 10:36
HEEL erg jammer dat de effecten van deze film zo verschrikkelijk slecht zijn. Studio bedacht net voor de opnames het budget maar even te halveren. Slimme zet :?
Scenes dat Superman en/of Nuclearman door de ruimte vliegen zijn echt om te janken! Deze film had de Star Wars-behandeling moeten krijgen.
De extra scenes er terug in zetten, misschien hier en daar wat eruit en de effecten opschonen...

Zit ook een belachelijke scene in dat Tracy gewoon de ruimte mee ingenomen wordt, zonder ook maare te bevriezen ofzo, ze ademt ook gewoon lekker door, haha, wat erg.

BUITEN bovenstaande missers vind ik dit toch een erg leuke film om te zien. Ik kijk deze liever dan Deel 3.

Jeroen vS
14-12-2006, 13:39
Met het verhaal kan je best een aardige film maken, maar dan moet de uitvoering wel kloppen. Uitgeklede sets, slappe/slechte effecten en te kort.
Een half uurtje extra had deze film zonder meer een beter uitgewerkt verhaal gegeven. Het is net of Superman 4 een aflevering uit een TV-serie is. Het ziet er af en toe niet uit.

Toch is het best een vermakelijke film. Maar met wat meer geld en een goede regisseur hadden ze er misschien nog wat van kunnen maken.

En wat dat meevliegen in de ruimte betreft: Whoooohhahahahahahahahahaaaaa. :D :oops: :( :cry: :evil: Soms kan je wel eens wat over het hoofd zien. Maar dit is wel een kapitale domme idiote fout. In veel ruimtefilms zitten ook explosies en niet omdat dat een stommiteit is van de makers, maar omdat dat er gewoon beter uitziet. Maar iemand die zonder ruimtepak de ruimte ingaat ziet er niet beter uit. Dat is gewoon dom.

Frank
14-12-2006, 13:42
Maar met wat meer geld en een goede regisseur hadden ze er misschien nog wat van kunnen maken.
Ik denk niet dat een andere regisseur veel uitgemaakt zou hebben. Andere producenten echter wel.