PDA

Bekijk de volledige versie : LG RH188S - TV Zenders



gill53
14-12-2006, 19:27
Probleem als de RH188 aan staat, kan ik op mijn TV geen ander kanaal meer zoeken, het lijkt wel alsof de speler altijd het kanaal naar de TV forceert, het keizen van een ander input kanaal heeft geen zin, op alle input kanalen zie ik het beeld ven de RH188.

P@trick_DVD
15-12-2006, 14:38
Begrijp ik het goed dat als je de TV op b.v. kanaal 1 zet, je toch gewoon het beeld van de recorder ziet?

Heb je hetzelfde probleem als je een ander apparaat (b.v. een DVD-player of videorecorder) op dezelfde scartingang avn je TV aansluit? Dit lijkt me nl. een probleem in je TV. Dat de TV automatisch switched naar het scart signaal is logisch (bij de meeste recorders kun je dit wel deactiveren), maar hierna zou je gewoon weer een ander kanaal moeten kunnen kiezen.

DVDProfilersFilmgek
16-12-2006, 20:09
Probleem als de RH188 aan staat, kan ik op mijn TV geen ander kanaal meer zoeken, het lijkt wel alsof de speler altijd het kanaal naar de TV forceert, het keizen van een ander input kanaal heeft geen zin, op alle input kanalen zie ik het beeld ven de RH188.

Een oplossing is om het verantwoordelijke pennetje uit de scart stekker te trekken.... als je daar tenminste geen probleem mee hebt :wink: