PDA

Bekijk de volledige versie : onkyo versterker welke, plus panasonic / sony dvd recorder



dirk prins
15-12-2006, 13:59
hallo ,

Weet 1 van jullie antwoord op de volgende vraag.
Ik wil begin volgend jaar een onkyo receiver kopen en een dvd recorder van panasonic of sony.
Nu loop ik heel erg te twijfelen tussen de onkyo receivers

TX-SR804E
TX-SR803E
TX-SR604E
TX-SR674E

en de dvd recorder van panasonic,

DMR-EH65
DMR-EH55

of

dvd recorder van sony

RDR-HX727
RDR-HX825
RDR-HX925

Boxen ben ik ook niet helemaal uit of ik ze aan de muur wil of op een standaard of vloer boxen.
Ik woon in een flat 14 hoog niemand naast me of boven me en de buren aan de andere kant zijn of weinig thuis en er zitten nog 2 slaapkamers tussen.
De onderbuurvrouw zeurt nooit en is schijnbaar een beetje doof want nu staat de dvd / cd speler ook wl eens goed op volume en ik kom ze vaak genoeg tegen en vraagt nooit kan het wat zachter.
Wie kan mij helpen ik wil tussen de € 1500 en € 1800 uitgeven dat heb ik er wel voor over zeker als jullie weten dat ik op dit moment een projectie tv heb staan van 1.33 meter van thomson.
Mijn favoriete films of tv series zijn o.a. 24 , star trek, x-files, s.f series of films, actie films.
Dus kom maar op met de adviezen ik wacht met spanning af.

groeten van dirk

Alexander D
15-12-2006, 14:06
Voor de receiver:

De Onkyo TX-SR674.

Deze heeft de beste prijs/kwaliteitverhouding en heeft zeer veel positieve reviews.

Kijk maar eens op www.onkyo.net :wink:

dirk prins
06-01-2007, 00:54
hallo,

Vanaf deze kant ga ik jullie mede delen dat ik de volgende spullen heb aangeschaft en worden eind volgende week afgeleverd.

Dvd recorder RDR-HX 925 van sony.
Onkyo receiver TX-SR 804E
Quadral luidspreker quintas 500 4x
quadral centerspeaker quintas base
Quadral subwoofervsub 51V.

Dus dit alles met een thomson projectie tv van 53 inch wordt het elke avodn naar de bioscoop en wordt heerlijk genieten.
Zeker op de zaterdagavond.
Serie o.a alles van star trek, alle seizoenen 24, alle seizoenen star gate sg-1, alle seizoenen the x-files, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik laat jullie in de toekomst nog wel even weten hoe ik alles ondervind qua geluid en beeld.

groeten van dirk

Alexander D
06-01-2007, 10:20
Dat zijn mooie spullen. Van harte gefeliciteerd en veel plezier ermee! :wink:

Seth__Gekko
06-01-2007, 13:49
Dat zijn zeker mooie spullen, en dan nog eens een 53 " woazers.

hstadman
06-01-2007, 14:01
Van harte... en zo te zien aan de series die hebt kun je nog wel even vooruit. :wink: Alhoewel ik denk dat de meeste films een betere transfer hebben dan series.