PDA

Bekijk de volledige versie : Mordaunt Short 914



YouriClaessens
15-12-2006, 18:37
Ik heb deze al langer op het oog en ik zag ze vandaag bij de Mediamarkt staan, van 299 euro voor 175 euro per stuk. Dus ik direct enthousiast ( het was het laatste exemplaar ) en heb ze meegenomen.

Maar nu kijk ik dus op internet en daar staan ze voor 120 euro per stuk op! Dat is toch 110 euro voor 2 speakers verschil in de prijs.

Nu vraag ik me 2 dingen af:
1: Bestaat er maar 1 versie van de 914 ?
2: op de internetsite van de Mediamarkt staat nu het volgende: Bij alle aankopen in december kun je deze de gehele maand nog terugbrengen en krijg je het geld van terug. Geld dat ook met laatste exemplaren? Neem aan van wel he...Ik bel morgen, maar is toch handig als ik dat weet voordat ik ga slapen, slaap ik wat beter ;)

Alvast bedankt!!!

Alexander D
15-12-2006, 19:52
Waarom zou dat niet voor laatste exemplaren gelden? :?

Gewoon terug gaan morgen en geld weer meenemen.

YouriClaessens
15-12-2006, 20:27
het was een demo, zonder doos enzo. daarom was het het laatste exemplaar. daarom vroeg ik me af of dat wel zou gaan.

Pieter Kleine
15-12-2006, 22:45
alle aankopen, dus je kunt het spul gewoon weer terugbrengen.

YouriClaessens
16-12-2006, 08:02
Na wat rondgeneusd te hebben zijn die speakers dus alleen bij www.bestekeus.nl zo goedkoop. Daar zijn niet zo'n goede verhalen over service over had ik gehoord.

Nu vraag ik me af, is die 175 euro per speaker nu zo duur voor een MS914 of is het een hele nette prijs?

En kan ik misschien naar de Mediamarkt gaan, daar laten zien dat ze op www.bestekeus.nl 120 euro zijn en misschien nog wat van de prijs afkrijgen? Want is 60km van MM Breda af en ook nog eens een internetwinkel. Iemand hier ervaring mee?

Gerco Stuivenberg
16-12-2006, 14:24
Je hebt de luidsprekers voor die 175 Euro gekocht. Daar zal je dus waarschijnlijk dus niets meer van terug kunnen krijgen. Tenzij je de luidsprekers weer terug brengt en het geld terugvraagt. :)

YouriClaessens
16-12-2006, 14:28
Ja ik weet dat dat niet gaat, maar 175 euro is toch een nette prijs of niet dan? Niet te duur iig

Jeroen D
16-12-2006, 14:29
Als je die mordaunt short speakers bij een audio zaak haalt, dan heb je standaard 5 jaar garantie.
Koop je ze bij www.bestekeus.nl, dan heb je maar 1 jaar garantie. Je moet bij internet winkels goed op de voorwaarden letten.

Mooie speakers trouwens, ik ken ze en ze klinken echt zeer goed :wink:
Goede aankoop, ook voor 175 euro per stuk :wink:

Jasper_K
16-12-2006, 14:40
Ik ken ze zelf niet maar ze zien er in ieder geval netjes uit. :D

Ik denk dat het erom gaat dat je tevreden bent met het geluid. Dat je via een internet-winkel minder had kunnen betalen ben je over een tijdje wel weer vergeten, maar dan geniet je nog steeds van je speakers :wink:

Krimzonnn
20-12-2006, 17:31
Voor zover ik weet is er geen andere uitvoering van de 914. Lijkt veel op de 904 alleen is de 914 iets muziekaler en gaat wat lager.

Wat betreft de prijs, een MM is altijd duurder dan zo'n internetwinkel en genoeg mensen betalen liever iets meer voor goede service (of de service van MM nu zo goed is weet ik zelf niet).

Persoonlijk vind ik een prijsverschil van 50 euro best veel gezien de relatief lage prijs van de 914 (als ik een speaker van 500 p/s of meer zou kopen zou ik voor extra service bij een 'gewone' winkel dit bedrag wel over hebben).

Miskoop zou ik het niet noemen. De 914 is een leuke speaker, ook voor 175 euro. Echter, jij hebt een demo model gekregen en bovendien is de 914 al een oud model. De keus is aan jou om ze terug te brengen of niet.

Dat een webwinkel maar 1 jaar garantie geeft kunnen ze niet hard maken denk ik. Mordaunt Short geeft standaard al 5 jaar garantie. Maar goed zo wordt je wel vaker voorgelogen als consument.

R Klemkerk
20-12-2006, 23:06
Persoonlijk zou ik het erg raar vinden als je de speaker terug brengt, omdat je hem op internet goedkoper hebt gezien.

Ik zou dan zeggen; had dan maar beter onderzoek gedaan voordat je de speaker ging kopen, en niet achteraf.

Johan van den D.
21-12-2006, 18:36
Persoonlijk zou ik het erg raar vinden als je de speaker terug brengt, omdat je hem op internet goedkoper hebt gezien.

Ik zou dan zeggen; had dan maar beter onderzoek gedaan voordat je de speaker ging kopen, en niet achteraf.Had inderdaad beter geweest om vooraf wat onderzoek te doen.

one thousand fakes man
27-12-2006, 15:07
Is dat waar dat bestekeus.be slechte service biedt? Ben namelijk van plan om daar een marantz receiver en luidsprekers van mourdant short te kopen.
Om de simpele reden dat ik veel meer kwaliteit kan krijgen voor minder geld. Ben namelijk nog schoolgaande dus moet letten op mijn budget.
De winkels in mijn buurt hebben zelfs niet eens mourdantshort staan.