PDA

Bekijk de volledige versie : hd recorder werkt indien aangesloten op smasung lcd tv



hlgrabit
23-12-2006, 11:08
Hallo,

ik heb het volgende probleem:

ik had een gewone tv, sinds kort heb ik een samsng lcd tv gekocht.
in die combinatie kan ik mijn hd recorder niet meer bedienen (merk Targa)

wat er geburt is dat ik op mijn tv het rode lampje zie opflikkeren (alsof ik met de afstandbediening van de hd recorder mijn tv bedien.

hebben al nieuwe batterjen geplaatst
afstandsbedieningen gereset
ook als ik de hd recorder rechtstreeks (dus zonder afst bed) wil bedienen weigert hij alle dienst

soms kom ik wel ergens in de menu structuur, maar vaak blijft het hangen.

iemand enig idee??? het lijkt net of mijn tv interfereerd met de hd recorder.

DVDProfilersFilmgek
24-12-2006, 13:02
Hallo,

ik heb het volgende probleem:

ik had een gewone tv, sinds kort heb ik een samsng lcd tv gekocht.
in die combinatie kan ik mijn hd recorder niet meer bedienen (merk Targa)

wat er geburt is dat ik op mijn tv het rode lampje zie opflikkeren (alsof ik met de afstandbediening van de hd recorder mijn tv bedien.

hebben al nieuwe batterjen geplaatst
afstandsbedieningen gereset
ook als ik de hd recorder rechtstreeks (dus zonder afst bed) wil bedienen weigert hij alle dienst

soms kom ik wel ergens in de menu structuur, maar vaak blijft het hangen.

iemand enig idee??? het lijkt net of mijn tv interfereerd met de hd recorder.

Het kan zijn dat beide afstandsbedieningen dezelfde signalen gebruiken, en dat is zeer irritant, doch de dvdrecorder zou ondanks dat toch normaal naar zijn eigen afstandsbeding moeten luisteren :!:
In een vreemd geval zou het eventueel gebeurt kunnen zijn dat de dvdrecorder in een soort van programmeer timerstand staat, misschien even hier naar kijken :idea:
Misschien even de stekker uit het stopcontact om de speler te resetten :idea:
Als de TV afstandsbediening wordt gebruikt de infraroodontvanger op de recorder afdekken :idea: visa verca....
Heel erg lastig... :cry: