PDA

Bekijk de volledige versie : Op zoek naar Anduril



fitzchevalric
25-12-2006, 18:12
hallo mensen!

Ik ben al geruime tijd op zoek naar de (officiële) replica van het zwaard Anduril uit LotR, van United Cutlery.
Ik heb al verschillende ingangen geprobeerd, en ben uiteindelijk bij Gator merchandise uitgekomen (een winkel die hierin handelt), maar daar is hij nu al een half jaar "tijdelijk" niet verkrijgbaar.

Ik wil niet op Ebay kopen, omdat ik veel aanbiedingen zie die ver onder de officiële prijs zitten, en dat vertrouw ik niet. Ik ben dus op zoek naar een gewone, betrouwbare winkel in Nederland waar ze dit zwaard verkopen.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

bij voorbaat dank,
Fitz.


PS. ik wil graag ook nog de scabbard (schede) erbij, als ze die ook verkopen is het helemaal geweldig.

LordLeto
25-12-2006, 19:34
Ik wil niet op Ebay kopen, omdat ik veel aanbiedingen zie die ver onder de officiële prijs zitten, en dat vertrouw ik niet. Ik ben dus op zoek naar een gewone, betrouwbare winkel in Nederland waar ze dit zwaard verkopen.

Natuurlijk moet je opletten waar je op biedt, maar het kan wel degelijk dat mensen het zwaard onder de officiele prijs verkopen. De officiele versies zijn namelijk van United Cutlery en wanneer dezen failliet gegaan zijn, is hun stock aan dumpprijzen vrijgekomen...

fitzchevalric
25-12-2006, 20:05
is UC failliet dan?

maar ik heb hier geen ervaring mee, en ik weet niet wat wel een goede koop is en wat niet. hoe weet ik of het inderdaad een officiele is voor een dumpprijs, of een verweggistaanse?

LordLeto
26-12-2006, 08:36
is UC failliet dan?

maar ik heb hier geen ervaring mee, en ik weet niet wat wel een goede koop is en wat niet. hoe weet ik of het inderdaad een officiele is voor een dumpprijs, of een verweggistaanse?

UC is inderdaad failliet ja.

Een manier om te zien of het een zwaard van UC is, is bijv de beschrijving erop nalezen? Anders kan je het ook altijd vragen aan de verkoper...