PDA

Bekijk de volledige versie : Philips DVD speler DVP 520



robgrundemann
28-12-2006, 14:04
Bij het 'laden' van een dvd geeft de speler steeds 'no disc' aan. Het gaat om koop DVD's, dus niet zelf opgenomen of gekopieerde DVD's. Als ik een reinigings DVD er in doe, doet de speler het wel normaal. Wie kan mij helpen?

Master S
28-12-2006, 16:59
Simpel, blijkbaar wil de software de discs niet lezen. Veel kun je daar zelf niet aan doen, dus terugbrengen naar de winkel waar je hem kocht is de boodschap.

DVDProfilersFilmgek
28-12-2006, 21:05
Bij het 'laden' van een dvd geeft de speler steeds 'no disc' aan. Het gaat om koop DVD's, dus niet zelf opgenomen of gekopieerde DVD's. Als ik een reinigings DVD er in doe, doet de speler het wel normaal. Wie kan mij helpen?

Hoe oud is de speler :?:

Philips spelers willen wel weer eens normaal gaan werken als men even de stekker uit het stopcontact haalt en na een minuutje weer terugplaatst.

Speelt de speler wel audio CD's af of heeft hij het probleem alleen met DVD's :?:

robgrundemann
29-12-2006, 10:04
naar aanleiding van de vragen:

- de dvd speler is twee á drie jaar oud.
- ik heb de stekker eruit gehaald en na een minuutje teruggeplaatst, maar hij doet het nog steeds niet
- audio cd's speelt de speler wel gewoon af.

DVDProfilersFilmgek
29-12-2006, 11:18
naar aanleiding van de vragen:

- de dvd speler is twee á drie jaar oud.
- ik heb de stekker eruit gehaald en na een minuutje teruggeplaatst, maar hij doet het nog steeds niet
- audio cd's speelt de speler wel gewoon af.

Als de speler in deze twee a drie jaar zijn draaiuurtjes heeft gehad.... dan kan het wel eens zijn dat de laser die de DVD's moet lezen niet helemaal lekker meer is, als schoonmaken niet geholpen heeft, dan zou ik er geen geld meer aan uitgeven en op zoek gaan naar een opvolger :cry:

Jaco
04-01-2007, 15:31
Ik zit met hetzelfde probleem,
kan het niet zijn dat de laser opnieuw 'gefocust' moet worden???
wie weet hier meer over????
aan de 'draaitijd' kan het niet liggen, veel wordt ie niet gebruikt.....