PDA

Bekijk de volledige versie : Bestaat dit apparaat??



MR2forlife
30-12-2006, 16:00
Ik ben op zoek naar een apparaat met de volgende combinatie:
Multimedia (afspelen CD's, DVD's en AM/FM tuner)
HD Recorder
5.1 systeem maar met de achterste luidsprekers zonder kabel, dus draadloos.

Bestaat dit apparaat al voor zover iemand bekend? Ik heb alles al afgezocht maar het nog niet gevonden.

Als het niet bestaat moet ik misschien naar een 2.1 systeem van bijv. Sony, maar een surround effect uit 2 luidsprekers begrijp ik is niet goed mogelijk/komt niet in de buurt van 5 luidsprekers..

Ik hoop dat iemand de 'gouden' tip heeft.

Alvast bedankt voor jullie hulp.... (y)

Alexander D
30-12-2006, 16:02
Volgens mij niet. Het probleem zit em vooral in het draadloos. :wink:

MR2forlife
30-12-2006, 16:09
Het probleem zit em vooral in het draadloos. :wink:
Daar ben ik ook bang voor... :(

DVDProfilersFilmgek
30-12-2006, 20:06
Zou je het apparaat ook willen hebben.... als het zo'n middelmatig geval met matige geluidskwaliteit is :?:

Beter alles los bij elkaar spronkelen in de voor jouw best haalbare kwaliteit, desnoods onzichtbare oplossingen bedenken om de speakersnoeren van je achterspeakers in te verbergen.... maar als het er dan ook staat, dan ben je volgens mij veel trotster dan met zo'n voorgebakken geval :roll: , vergeet niet....die zogenaamde draadloze speakers hebben ook eten nodig, die spelen niet zomaar, daar moet een voeding naartoe :!:

MR2forlife
31-12-2006, 15:06
Vandaag eens bij correct binnengestapt en die kwamen met dezelfde conclusie, dat draadloze speakers nog altijd niet goed functioneren en heel storingsgevoelig zijn. Ze hadden 5 sets van Philips verkocht die allemaal terugkwamen...
Heb in de winkel naar een Denon S301 geluisterd, CD en (muziek)DVD en dat klonk heel erg goed, ondanks de twee luidsprekers. Vanwege mijn huiskamer is het zo goed als onmogelijk om snoeren naar de andere kant te brengen, dat wil ik dus niet overwegen. Dan blijft een twee of drie speaker systeem over.
De Denon heb ik op dit forum gelezen heeft een erg goede CD weergave, het surround is natuurlijk zo goed als niet aanwezig maar is nog altijd een hele verbetering ten opzicht van het geluid dat uit de LCD tv komt (Philips Ambilight serie).
En volgens de verkoper zou ik tzt een harddisk recorder kunnen kopen met HDMI en die koppelen aan de Denon, dan heb je EN goed geluid EN goed beeld. Waar ik die recorder dan laat is nog een probleem om op te lossen, maar ben heel erg onder de indruk geraakt van de Denon...

Tot zover bedankt voor jullie hulp! Ik kijk nog even verder rond naar mogelijke alternatieven voor de S301 om die dan eens op mijn gemak te gaan beluisteren...