PDA

Bekijk de volledige versie : Stargate Director’s Cut DTS (RCV)



Gert
20-08-2001, 09:21
Hoi,

Heeft iemand deze DVD bekeken? Ik vraag me namelijk af wat er zo speciaal is aan de "Director’s Cut". Is de film ook langer de orginele bioscoop versie?
--
Gert

Arnold van Oostrum
20-08-2001, 10:05
Het antwoord is JA, deze versie is langer dan voorheen te zien was. Er is ongeveer 9 minuten additioneel materiaal aan diverse scenes toegevoegd.
Ook de beeld- en geluidskwaliteit van de nieuwe RCV uitgave schijnen beduidend beter te zijn dan van eerdere uitgaven van Stargate.

Uiteraard doen we bij DVD.nl ons best om ook van deze interessante DVD zo snel mogelijk een uitgebreide review te maken.

Paul Ranft
20-08-2001, 11:13
Klopt helemaal wat Arnold aangeeft. Zelfs een DTS track is aanwezig.

Dunky
20-08-2001, 21:21
Hier is toch al te zien dat dts in korte tijd (1993, Jurassic Park) een belangrijke plaats heeft ingenomen naast SDDS (sony), THX en Dolby Digital.
(er zijn nog tal van andere geluids studio's heb maar even de 4 bekendste genomen tot nu toe)

Onnodig weetje natuurlijk maarja wat doe je anders meet je tijd he. ;)

Eric van Ballegoie
20-08-2001, 21:38
THX is geen geluidsformaat, maar een kwaliteitskeurmerk. Je hebt bijvoorbeeld Dolby Digital tracks die THX gecertificeerd zijn.

Dunky
20-08-2001, 21:42
Je hebt altijd wat te klagen over mijn dingen he. :mad:
Tis ook nooit goed.
Ik zal het anders zeggen, THX is (voor mij) een goed geluidsstandaard. Goede KWALITEIT.

Dit alles hierboven is MIJN MENING!!!!

Dunky
20-08-2001, 21:43
THX is geen geluidsformaat, maar een kwaliteitskeurmerk. Je hebt bijvoorbeeld Dolby Digital tracks die THX gecertificeerd zijn.

En waar doen ze dat??

In een GELUIDSstudio!

Dunky
20-08-2001, 22:09
Ik heb het trouwens nooit gehad over geluidsformaten maar over geluidsSTUDIOS!

Laat me een keertje zeg.
Ik corrigeer jou toch ook niet de hele tijd met dingen die je niet eens gezegt hebt!?