PDA

Bekijk de volledige versie : SLOT beheer graag sluiten



Hoakz
02-01-2007, 16:35
---------------------------------------------------------

Fruity
03-01-2007, 00:53
Romeo Must Die € 4,- voor mij a.u.b.

Fruity
05-01-2007, 16:11
Romeo Must Die vandaag ontvangen en het is zonder vermeld een snapper. Als ik van tevoren geweten had dat het een snapper was had ik hem nooit gekocht. En mijn geld krijg ik ook niet terug.

Slechte verkoper! :evil:

Hoakz
05-01-2007, 16:16
Beheer, graag alle berichten verwijderen, behalve de beginpost.

Wat een onzin.

De dvd had de prijs van 4 euro incl. 1,76 verzending (dus eigenlijk maar 2,24)

als je belangrijk vindt dat het een keepcase is dat vraag je dit toch gewoon even? Dat hoeft toch niet vermeld te worden? dan blijf je bezig..

ik heb nog voorgesteld om de dvd terug te sturen, maar wel op zijn kosten. nope.

nou, dan hoeft het voor mij niet meer...

DVD gewoon in goede staat geleverd, conform afspraak.
wat een gezeur.

(heb op het andere forum nog nooit klachten gehad, silver trader en al jaaaaren lid...)

Fruity
05-01-2007, 16:45
als je belangrijk vindt dat het een keepcase is dat vraag je dit toch gewoon even? Dat hoeft toch niet vermeld te worden? dan blijf je bezig..


-Iedereen vermeld het als het niet een standaard keepcase is maar een
snapper dus is het dan gek dat ik denk dat het een keepcase is?

-Is het zoveel moeite om erbij te zetten dat het een snapper is?
Daarmee voorkom je in ieder geval problemen als deze.

Hoakz
05-01-2007, 16:55
Ik heb de dvd conform afspraak geleverd.

DVD was in prima staat.

dus ik moet omdat fruity niet heeft aangegeven dat hij alleen een keepcase wou ook nog de dvd terugsturen op mijn kosten?

de dvd was 4 euro. INCL. mijn verzendkosten 1,76.
en dus nog een keer 1,76 er vanaf?

kom op..

Zie het topic 'ongeschreven regels' van Rein Schaap

Belangrijk puntje hierbij is dat je als koper van de dvd er nooit van moet uitgaan dat de dvd wel goed is en wel de goede regio is enzovoorts. Je moet om eigen teleurstelling te voorkomen vantevoren heel duidelijk vragen hoe de dvd is. Hoe is de conditie? Welke regio? Welke versie? Welk upc nummer? Al die vragen helpen je met je koop.

Fruity
05-01-2007, 17:05
Ik heb de dvd conform afspraak geleverd.

DVD was in prima staat.

dus ik moet omdat fruity niet heeft aangegeven dat hij alleen een keepcase wou ook nog de dvd terugsturen op mijn kosten?

de dvd was 4 euro. INCL. mijn verzendkosten 1,76.
en dus nog een keer 1,76 er vanaf?

kom op..

Zie het topic 'ongeschreven regels' van Rein Schaap

Belangrijk puntje hierbij is dat je als koper van de dvd er nooit van moet uitgaan dat de dvd wel goed is en wel de goede regio is enzovoorts. Je moet om eigen teleurstelling te voorkomen vantevoren heel duidelijk vragen hoe de dvd is. Hoe is de conditie? Welke regio? Welke versie? Welk upc nummer? Al die vragen helpen je met je koop.

Je hebt inderdaad geleverd wat je van tevoren hebt gezegd, maar het is gewoon slecht omdat niet te vermelden.

Hoakz
05-01-2007, 17:14
dan hebben we daar een verschil in mening.

en dan ben ik meteen een slechte verkoper?


pfffffff

Erik Hagen
05-01-2007, 21:11
Om me er ook even in te mengen: je bent als verkoper weliswaar niet verplicht om te vermelden wat voor verpakking een DVD heeft, maar in mijn ogen is het wel netjes om te vermelden.

Ik bekijk het altijd maar vanuit mijzelf: ik zou ook niet ineens een versie willen kopen die ik eigenlijk niet wil, dus daarom zet ik zelf ook de precieze versie erbij als ik er eentje verkoop.

Daarnaast worden snappers over het algemeen toch wel dusdanig 'gehaat', dat ik het er in zo'n geval zeker altijd even bij zou zetten.

Maar het lijkt me dat jullie, wanneer jullie allebei redelijk zijn, samen wel een oplossing kunnen bedenken voor dit probleem.

Hoakz
05-01-2007, 22:02
ik kan wel weer reageren, maar dan blijf ik herhalen wat bik al gezegd heb.

Ik heb een dvd voor 2,24 excl. verzending aangeboden. nu moet ik water bij de wijn doen en de dvd terug sturen op mijn kosten? Terwijl ik gewoon een dvd heb verkocht, zoals ik heb aangegeven in mijn topic? dvd gewoon in een bubbelenvelop en in goede staat. Ik doe niets verkeerd.

Als je andere 'eisen' stelt aan een dvd dan alleen de film in goede staat, kan je daarom vragen.
Dan kan je altijd nog overgaan tot koop. zoals Erik Hagen al zegt dat je eigenlijk niet wilt dat je een versie binnenkrijgt die je eigenlijk niet wil is logisch, dan vraag je de verkoper er toch ook naar?!?!

Beheer: Graag alle berichten verwijderen dan kunnen we weer vanaf het begin verder. Met gewoon verkopen en ruilen.

wat een gezeur.

Erik Hagen
05-01-2007, 22:06
zoals Erik Hagen al zegt dat je eigenlijk niet wilt dat je een versie binnenkrijgt die je eigenlijk niet wil is logisch, dan vraag je de verkoper er toch ook naar?!?!
Zekers, dat zou je als koper ook altijd moeten doen. Net zo goed als dat men ook altijd vraagt of ergens een sleeve bij zit of niet. Want wat er niet staat, betekent niet automatisch dat het er niet is. ;)

Maar persoonlijk zet ik dit soort dingen (sleeve, snapper e.d.) er altijd maar zelf bij, om dit soort narigheden te voorkomen.

Hoakz
05-01-2007, 22:20
ik vind het gewoon waardeloos dat ik als slechte trader wordt afgeschilderd als ik me gewoon aan de regels heb gehouden. Ik ruil, koop en verkoop al jaren, is nooit wat mis gegaan. Dan is zoiets gewoon niet leuk. Vooral als het even vol voor op het forum terecht komt. Ik kan me voorstellen dat mensen dan 'argwaan' krijgen terwijl ik prima dvd's aflever... jammer.

Fruity
06-01-2007, 15:29
ik vind het gewoon waardeloos dat ik als slechte trader wordt afgeschilderd als ik me gewoon aan de regels heb gehouden. Ik ruil, koop en verkoop al jaren, is nooit wat mis gegaan. Dan is zoiets gewoon niet leuk. Vooral als het even vol voor op het forum terecht komt. Ik kan me voorstellen dat mensen dan 'argwaan' krijgen terwijl ik prima dvd's aflever... jammer.
Het lijkt me sterk dat als je zonder vermeld snappers aan mensen verkoopt niemand er ooit iets van heeft gezegd.

Maargoed ik hou er over op, ik blijf erbij dat ik het slecht vind om er niet bij te zetten dat het een snapper is, want je zet er bijvoorbeeld wel bij dat het een x-rental is.

Hoakz
06-01-2007, 16:53
En ik blijf erbij dat je er als je eisen stelt aan een dvd je dit vooraf moet vragen aan de verkoper.

een xrental heeft voor mij minder-waarde, dus zet ik dat er inderdaad bij. een keepcase of snapper niet.
Vind je dat wel moet je dat vragen. Zoals al eerder aangegeven bij 'de ongeschreven regels'.

Herjan
06-01-2007, 18:46
Ik zie deze thread nu pas helaas. Ik sluit hem op verzoek van de verkoper. Maar ik wil ook nog even melden dat de verkoper volledig in zijn recht staat en niets fout gedaan heeft. Hier is absoluut geen sprake van een 'slechte verkoper'.