PDA

Bekijk de volledige versie : Front+Center kabel



Hotsparky
02-01-2007, 18:56
Ik wil voor mijn fronts betere speakerkabel aan gaan schaffen omdat ik deze ook veel voor muziek gebruik. Ik zat zelf te denken aan een kabel tot ongeveer 20 euro de meter. Een kabel zoals bijvoorbeeld spellbinder schijtn erg goed te zijn met Klipsch.

Nu mijn vraag. Ik heb nu de QED original als kabel liggen tussen alle speakers. Maakt het veel uit als ik de rest gewoon QED houd, of is het ook handig om dezelfde kabel te nemen voor het center kanaal?

hstadman
02-01-2007, 19:09
Ik wil voor mijn fronts betere speakerkabel aan gaan schaffen omdat ik deze ook veel voor muziek gebruik. Ik zat zelf te denken aan een kabel tot ongeveer 20 euro de meter. Een kabel zoals bijvoorbeeld spellbinder schijtn erg goed te zijn met Klipsch.

Nu mijn vraag. Ik heb nu de QED original als kabel liggen tussen alle speakers. Maakt het veel uit als ik de rest gewoon QED houd, of is het ook handig om dezelfde kabel te nemen voor het center kanaal?

Altijd zelfde kabel voor alle speakers! De spelbinder is een stuk beter en dan krijg je klankverschillen die later eventueel storend worden.

Spelbinder is vrij neutraal en klipsch ook, gaat wel goed samen. :wink:

De klipsch classics zijn mooie hoornspeakers.

Hotsparky
02-01-2007, 19:36
Alleen dan zou ik ook naar me rears moeten met de spellbinder en dat wordt wat duur. Die staan ongeveer 7 meter van de reciever vandaan.

Eclipse
02-01-2007, 20:30
Als je muziek alleen door je fronts luistert, is het klank verschil toch geen probleem. :?
Tussen zuil voor en boekenplank achter zit toch ook al verschil :?:

Hotsparky
03-01-2007, 09:31
ZIjn er trouwens nog meer kabels die ook geschikt zijn voor muziek tot 20 euro per meter?

Romius
03-01-2007, 11:11
Ik lees overal de Spellbinders, die niet duur zijn, 8 euro de meter toch? Is er ergens een webshop die die dingen verkoopt?

hstadman
03-01-2007, 11:23
Ik lees overal de Spellbinders, die niet duur zijn, 8 euro de meter toch? Is er ergens een webshop die die dingen verkoopt?

Probeer ebay eens? :wink:

Romius
03-01-2007, 11:37
Ik lees overal de Spellbinders, die niet duur zijn, 8 euro de meter toch? Is er ergens een webshop die die dingen verkoopt?

Probeer ebay eens? :wink:

Ik ben een beetje anti-ebay :P , maar ik zal is kijken.

hstadman
03-01-2007, 11:42
Ik lees overal de Spellbinders, die niet duur zijn, 8 euro de meter toch? Is er ergens een webshop die die dingen verkoopt?

Probeer ebay eens? :wink:

Ik ben een beetje anti-ebay :P , maar ik zal is kijken.

In dat geval is er ook een engelse webshop die altijd wat goedkoper is dan de nederlandse winkels...

Seth__Gekko
03-01-2007, 12:29
SpellBinders koop je bij Beter Beeld en Geluid.

Voor je frontpartij kan je ook gaan voor de bi-wire versie de Spellbinder Dreamcaster :wink: